Had je al foto's van Saar?quote:Op donderdag 17 april 200815:46 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding] terug van de dierenarts [afbeelding]
Saar moest niets van dat mens hebben, en maar uit de handdoek ontsnappen en tegen me opkruipen
zijn mijn tieten toch nog ergens goed voor, veilig nestje voor Saar.
enfin, inentingen gehad, nageltjes geknipt en we kunnen er weer tegenaan
Kuukskekruimelsquote:Op donderdag 17 april 200814:59 schreef qu63 het volgende:
Weer terug [afbeelding]
Ook langs de markt geweest [afbeelding]
Kuukskekruimels! [afbeelding]
Zal eens kijken of ik er een kan makenquote:
Niet per ongeluk die inentingen in je tiet gehad?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:46 schreef Ynske het volgende:terug van de dierenarts
Saar moest niets van dat mens hebben, en maar uit de handdoek ontsnappen en tegen me opkruipen
zijn mijn tieten toch nog ergens goed voor, veilig nestje voor Saar.
enfin, inentingen gehad, nageltjes geknipt en we kunnen er weer tegenaan
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 17 april 2008 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet per ongeluk die inentingen in je tiet gehad?
Jaquote:Op donderdag 17 april 2008 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kuukskekruimels![]()
. Van de stroopwafelboer?
als ze niet op de stapel kleren zit word t idd erg lastig maar nu zit ze daar prinssesheerlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik maar denken dat dat nog lastig zou worden met al dat gehups, maar dat viel dus mee
Nou kocht ik weer een 6packje Wieckse Rosébier (kauwgomballensap, maar dat geeft verder niet) waarvan op de actiedisplay stond dat het ¤ 2,99 kostte. Tik je bij de kassa gewoon ¤ 5,09 afquote:Op donderdag 17 april 2008 17:48 schreef Ynske het volgende:
Tis daar dan allemaal aan de hand Fles?
dan zou ik t dus niet meenemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kocht ik weer een 6packje Wieckse Rosébier (kauwgomballensap, maar dat geeft verder niet) waarvan op de actiedisplay stond dat het ¤ 2,99 kostte. Tik je bij de kassa gewoon ¤ 5,09 af
Ja, zoeen bliepmiep die kan ook niks anders, die bliept ook maar raak, weet zij veel. Dus ad hoc discussie is zinloos. vandaar
Had ook gekund, ik kies voor een andere oplossingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |