abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58211154
Trouwens, over de OP... Skills lijst werkt niet meer, ik nomineer Popomundo Unofficial Skills Bible als opvolger.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dint op 21-04-2008 21:47:17 ]
pi_58212256
Hm hoe kan ik het bericht wijzigen dan? Er staat dat het niet kan omdat het ouder is dan 48 uur
  maandag 21 april 2008 @ 21:55:15 #28
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_58212542
Volgend topic dan maar

Deze snel volkletsen
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_58212584
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Nivard het volgende:
Hm hoe kan ik het bericht wijzigen dan? Er staat dat het niet kan omdat het ouder is dan 48 uur
Hmmm, dan wordt het wachten tot we bij #32 zijn denk ik.

Trouwens, iemand een idee hoe ik m'n Power Boost hoger krijg? (En waarvoor het eigenlijk dient. )

Oh, en hoe zit het nou met het eten/drinken? Ik heb begrepen dat als je eet/drinkt, dat dat dan eerst een mood/health boost geeft en dat het vervolgens afzakt naar een lager percentage dan voordat je at/dronk. En dit dan met uitzondering van fancy meals en plate of oysters, waarbij het weer afzakt naar het originele percentage van voordat je at/dronk. Iemand enig idee of dit klopt?
pi_58213120
Je moet niet eten en drinken. Is slecht voor je

Maar, een modje kan de OP toch wel aanpassen?
pi_58213269
Oesters moet je toch niet eten? Is toch een soort gif?
Children of the night. What music they make.
  maandag 21 april 2008 @ 22:22:13 #32
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_58213442
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:56 schreef Dint het volgende:

Trouwens, iemand een idee hoe ik m'n Power Boost hoger krijg? (En waarvoor het eigenlijk dient. )
Je artist boost wordt hoger door op te treden, te jammen, singles en albums uit te brengen etc.
Je kunt deze op verschillende manieren gebruiken:
- als stage event ' boost audience mood', niet aan te raden als je boost onder de 50% is
- Om in een keer alle aangevinkte nummers in je repertoire naar 100% te jammen (mits jij en je bandmembers 5* in je genreskill hebben), boost moet hiervoor 100% zijn
- Om je ambition te boosten van go for it naar boosted, boost moet hiervoor 100% zijn
- En nog een die ik nu natuurlijk spontaan vergeten ben

Ik heb zelf een voorkeur voor de stage event, dat boost je shows meestal wel een level hoger (beetje aan het einde van de show gebruiken)

Qua eten en drinken: alcohol is uit den boze, heel slecht voor je mood en health!
Verder is chocolade het enige voedsel met een blijvend efect voor je mood. Je levert er echter wel health voor in.

Er is ook een boel voedsel wat geen positief en geen negatief effect heeft, en je dus gerust kunt eten in het kader van roleplay (zoals birthday cake).
  maandag 21 april 2008 @ 22:23:38 #33
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_58213472
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Oesters moet je toch niet eten? Is toch een soort gif?
Dat is mij ook wel eens verteld, dat je pech kunt hebben en er ziek van kunt worden, maar ik heb geen idee of het ook echt zo is.
pi_58213490
quote:
Food: Eating such foods as Fancy Meals and Chocolate will improve your mood TEMPORARILY. Most foods will have a penalty of a drop in health or mood afterwards, minus Fancy Meals which has none.

Bron: Lionel's Ultimate Newbie Guide
Dus geen penalty? En handig om te gebruiken vlak voor een optreden... lijkt me dan... toch?
  maandag 21 april 2008 @ 22:32:23 #35
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_58213804
Dat is verouderde informatie en ik zie zo al meer staan dat niet klopt in die guide.
pi_58220862
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef Meiske78 het volgende:

[..]

Dat is mij ook wel eens verteld, dat je pech kunt hebben en er ziek van kunt worden, maar ik heb geen idee of het ook echt zo is.
Yup.. ooit lang geleden *voelt zich oud* waren oesters slecht voor je... daarna is dat ooit veranderd in een permanentie healthboost.. al duurde het even voordat mensen dat door hadden, omdat iedereen nog dacht dat oesters slecht waren... Inmiddels is het weer veranderd en is er wel een healthboost, maar niet permanent..

En oja, als je vrouwen oesters voert wil dat in popo niet zeggen dat ze eerder met je snuggelen... Al heeft iemand van kaliber Stephen natuurlijk sowieso geen oesters nodig daarvoor
Spread your love like a fever!
pi_58224096
Morgen worden we rijk Stephen
pi_58227155
yup... ik ga grof geld verdienen aan jullie single...

*kuch*

ik bedoel natuurlijk mijn eigen single, die hopenlijk 4 miljoen stuks in een klap gaat uitverkopen.
Spread your love like a fever!
pi_58260426
Copies sold: 1224818
Supply: 275182

In 1 dag

Showroom
pi_58261381
De TT klopt niet meer
quote:
I finished my song In Eternity. It turned out perfect.

In Eternity is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2008-04-23. The melody is perfect and the lyrics are perfect. The originality of this song is perfect.

Dominant Instruments:
1 Lead Vocals
2 Electric Guitar

Ik had nog een seed erin willen stoppen, maar die kreeg ik maar niet
pi_58261766
De sales van mijn album btw:

Copies sold: 6991
Supply: 93009

7k? Dat kan beter
pi_58265394
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
De sales van mijn album btw:

Copies sold: 6991
Supply: 93009

7k? Dat kan beter
Fame opbouwen
pi_58266824
Is net mijn zoon geboren, wil de vader weer proberen voor nog een zoon

Ik ga verhuizen deze zaterdag, had al eerder internet besteld en ben al aangesloten, dus ik hoef alleen maar alles aan te sluiten in mijn nieuwe huis en ik hoop dat ik zaterdag direct online kan komen
pi_58284362
Ik hoop dat het lukt met alles aansluiten

@ Sautor: wat is jouw fame? Mijne:
quote:
England above average
Belgium above average
Spain mediocre
Portugal mediocre
Netherlands mediocre
Italy mediocre
Scotland mediocre
Hungary mediocre
France mediocre
Turkey mediocre
Russia mediocre
Croatia mediocre
România below average
Serbia below average
Estonia below average
Lithuania poor
Germany poor
Sweden poor
Finland poor
Norway terrible
Denmark terrible
Heb gister een busje gekocht, dat werkt een stuk makkelijker dan steeds met het vliegtuig gaan
pi_58327767
Max en Elisa gaan trouwen schijnt

Gratz
  zondag 27 april 2008 @ 02:54:24 #46
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58333101
True... ty

Maar wat een stelletje kutmongolen! Meneer Joost Huijsmans heeft besloten A'dam voor 36 uur dicht te gooien ivm het pakken van een klein groepje boefjes. Ruim 1000 man zitten n uvast in a'dam en kunnen nergens heen. Dit kan echt niet, ik ben een actie gestart, incite masses... rellen met die handel. Joost moet oprotten! Echt.. vieze dictator is het!

Gratis "Give us back our freedom" t-shirts bij mij in A'dam te krijgen...

Nu zullen ze het weten ook, wat ze gedaan hebben, stelletje @%@#%#@%#@%@#
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_58336015
Lekker bezig is ie dan!

BTW als je bent uitgenodigd voor een trouwerij, ga je dan daar automatisch heen?
  zondag 27 april 2008 @ 12:08:45 #48
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58336206
nee.. je moet wel in de stad zij ofc

maaruh.. ik zal wel opgepakt worden, wegens spamming en wegens inciting.. stelletje lutsers.. joost ook nog steeds niet online. wat een ass
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_58338472
quote:
Op zondag 27 april 2008 02:54 schreef maniack28 het volgende:
True... ty

Maar wat een stelletje kutmongolen! Meneer Joost Huijsmans heeft besloten A'dam voor 36 uur dicht te gooien ivm het pakken van een klein groepje boefjes. Ruim 1000 man zitten n uvast in a'dam en kunnen nergens heen. Dit kan echt niet, ik ben een actie gestart, incite masses... rellen met die handel. Joost moet oprotten! Echt.. vieze dictator is het!

Gratis "Give us back our freedom" t-shirts bij mij in A'dam te krijgen...

Nu zullen ze het weten ook, wat ze gedaan hebben, stelletje @%@#%#@%#@%@#
aha dat is er dus mis mn kind zit in een andere stad dan mij omdat ik in t ziekenhuis was, lekker lullig!
  zondag 27 april 2008 @ 22:04:18 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_58347729
Joost Huijsmans afgetreden... in ogen van sommigen ben ik nu de boosdoener
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')