Hmmm, dan wordt het wachten tot we bij #32 zijn denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Nivard het volgende:
Hm hoe kan ik het bericht wijzigen dan? Er staat dat het niet kan omdat het ouder is dan 48 uur
Je artist boost wordt hoger door op te treden, te jammen, singles en albums uit te brengen etc.quote:Op maandag 21 april 2008 21:56 schreef Dint het volgende:
Trouwens, iemand een idee hoe ik m'n Power Boost hoger krijg? (En waarvoor het eigenlijk dient.)
Dat is mij ook wel eens verteld, dat je pech kunt hebben en er ziek van kunt worden, maar ik heb geen idee of het ook echt zo is.quote:Op maandag 21 april 2008 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
Oesters moet je toch niet eten? Is toch een soort gif?
Dus geen penalty? En handig om te gebruiken vlak voor een optreden... lijkt me dan... toch?quote:Food: Eating such foods as Fancy Meals and Chocolate will improve your mood TEMPORARILY. Most foods will have a penalty of a drop in health or mood afterwards, minus Fancy Meals which has none.
Bron: Lionel's Ultimate Newbie Guide
Yup.. ooit lang geleden *voelt zich oud* waren oesters slecht voor je... daarna is dat ooit veranderd in een permanentie healthboost.. al duurde het even voordat mensen dat door hadden, omdat iedereen nog dacht dat oesters slecht waren... Inmiddels is het weer veranderd en is er wel een healthboost, maar niet permanent..quote:Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Dat is mij ook wel eens verteld, dat je pech kunt hebben en er ziek van kunt worden, maar ik heb geen idee of het ook echt zo is.
quote:I finished my song In Eternity. It turned out perfect.
In Eternity is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2008-04-23. The melody is perfect and the lyrics are perfect. The originality of this song is perfect.
Dominant Instruments:
1 Lead Vocals
2 Electric Guitar
Fame opbouwenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
De sales van mijn album btw:
Copies sold: 6991
Supply: 93009
7k? Dat kan beter
Heb gister een busje gekocht, dat werkt een stuk makkelijker dan steeds met het vliegtuig gaanquote:England above average
Belgium above average
Spain mediocre
Portugal mediocre
Netherlands mediocre
Italy mediocre
Scotland mediocre
Hungary mediocre
France mediocre
Turkey mediocre
Russia mediocre
Croatia mediocre
România below average
Serbia below average
Estonia below average
Lithuania poor
Germany poor
Sweden poor
Finland poor
Norway terrible
Denmark terrible
aha dat is er dus misquote:Op zondag 27 april 2008 02:54 schreef maniack28 het volgende:
True... ty
Maar wat een stelletje kutmongolen! Meneer Joost Huijsmans heeft besloten A'dam voor 36 uur dicht te gooien ivm het pakken van een klein groepje boefjes. Ruim 1000 man zitten n uvast in a'dam en kunnen nergens heen. Dit kan echt niet, ik ben een actie gestart, incite masses... rellen met die handel. Joost moet oprotten! Echt.. vieze dictator is het!
Gratis "Give us back our freedom" t-shirts bij mij in A'dam te krijgen...
Nu zullen ze het weten ook, wat ze gedaan hebben, stelletje @%@#%#@%#@%@#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |