tja misschien moeten we zelf maar eens wat gaan maken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:04 schreef GuyFawkes het volgende:
Jammer dat er alleen maar dezelfde foto's in staan als in de laatste 11.
Of eens de moeite doen en op zoek gaan naar foto's. Die dan vervolgens weer ergens anders gehost gaan worden en in het volgende topic weer te vinden zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:56 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
[..]
tja misschien moeten we zelf maar eens wat gaan maken?
Volgens mij is het gewoon een sportclubquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Jezus christus, die pauperjassies
Hee kankerlul! Je gevangenis pakkie gewassen met je roze stringetje zeker?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:48 schreef CasB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad best kut dat nu al die pauperkinders in van die windrunners lopen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:23 schreef LOLBOY het volgende:
[ afbeelding ]
Ook allemaal een nike sb windrunner / windbreaker aan he
zonde, sommige windrunners zijn best cool
Ik binnenkort wel weer het 1 of ander op het www opzoeken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Of eens de moeite doen en op zoek gaan naar foto's. Die dan vervolgens weer ergens anders gehost gaan worden en in het volgende topic weer te vinden zijn.
uitgeschoten met ze moeders bruiningecreme ofsoquote:Op donderdag 17 april 2008 21:09 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat ie daar mee probeert te bereiken...
Dat msn scherm op de achtergrondquote:
Dat viel mij ook al op , allemaal van die namen natuurlijk zoals : L13fj3 bL1JF B1J /\/\3 (rose) H4tuH 1Z \/3RL4TuHquote:
Geef toe, als hij zo naar een 80's feest gaat is hij wel De Manquote:
En die wcpot met glimmend patroontje niet te vergetenquote:Op maandag 21 april 2008 15:24 schreef godigita het volgende:
[..]
Vooral de wattenschijfjesVan z'n moeda.
Dit zijn toch lesbo's? Een lipstick en een butch?quote:Op maandag 21 april 2008 15:11 schreef godigita het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die verlepte harses in die onderste plaatjes doet het hem
Haha, die linker zit bij mij in de klasquote:
Laat me raden: hij is een keer naar bulgarije gereden en moest geld betalen aan de douane en toen mocht ie doorrijden en hij heeft voor 25.000 euro aan goud ofzoiets?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, die linker zit bij mij in de klas![]()
Als je hoort wat voor onzin hij allemaal uitkraamt, zeik je in je broek van het lachen.
Zit jij ook bij mij in de klas?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Laat me raden: hij is een keer naar bulgarije gereden en moest geld betalen aan de douane en toen mocht ie doorrijden en hij heeft voor 25.000 euro aan goud ofzoiets?
herhaling. herhaling.
Vertel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, die linker zit bij mij in de klas![]()
Als je hoort wat voor onzin hij allemaal uitkraamt, zeik je in je broek van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |