quote:
Maar da's nog best een lekkere bimbo eigenlijkquote:
Dat zijn gewoon feesten waar iedereen uit zijn dak gaat. De mensen die daar komen die willen graag gezien worden. Al die wannebe stoere gastjes van een jaar of 16 die zichzelf nog moeten bewijzen die lach ik uit. Maar gasten van in de 20 die er bewust voor kiezen om er gespierd uit te zien en daar hard voor trainen (ook als je anabolen gebruikt moet je hard trainen) daar heb ik niks tegen. Jij bent waarschijnlijk zo'n nerd die niet snapt waarom die gasten moeite doen om er afgetraind en verzorgt uit te zien en vervolgens naast een lekkere chick lopen. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat jij een laag testosteron gehalte hebt en daardoor ter compensatie foto's plaats van mensen die wel populair zijn en gewoon lol maken.quote:
Jij begrijpt dit topic niet helemaalquote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon feesten waar iedereen uit zijn dak gaat. De mensen die daar komen die willen graag gezien worden. Al die wannebe stoere gastjes van een jaar of 16 die zichzelf nog moeten bewijzen die lach ik uit. Maar gasten van in de 20 die er bewust voor kiezen om er gespierd uit te zien en daar hard voor trainen (ook als je anabolen gebruikt moet je hard trainen) daar heb ik niks tegen. Jij bent waarschijnlijk zo'n nerd die niet snapt waarom die gasten moeite doen om er afgetraind en verzorgt uit te zien en vervolgens naast een lekkere chick lopen. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat jij een laag testosteron gehalte hebt en daardoor ter compensatie foto's plaats van mensen die wel populair zijn en gewoon lol maken.
Oh oh, iemand een beetje gefrustreerd? Afgetraind en verzorgd? Ze denken dat ze daarmee status krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon feesten waar iedereen uit zijn dak gaat. De mensen die daar komen die willen graag gezien worden. Al die wannebe stoere gastjes van een jaar of 16 die zichzelf nog moeten bewijzen die lach ik uit. Maar gasten van in de 20 die er bewust voor kiezen om er gespierd uit te zien en daar hard voor trainen (ook als je anabolen gebruikt moet je hard trainen) daar heb ik niks tegen. Jij bent waarschijnlijk zo'n nerd die niet snapt waarom die gasten moeite doen om er afgetraind en verzorgt uit te zien en vervolgens naast een lekkere chick lopen. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat jij een laag testosteron gehalte hebt en daardoor ter compensatie foto's plaats van mensen die wel populair zijn en gewoon lol maken.
Op die foto.... dat ben jij he?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Atreyu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Atreyu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:43 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Onder al die make-up zit een wijf waar je je pletter van schrikt als je de volgende ochtend wakker naast haar wordt.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar da's nog best een lekkere bimbo eigenlijk
Dan moet je natuurlijk zorgen dat je voor die ochtend al weg bent.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Onder al die make-up zit een wijf waar je je pletter van schrikt als je de volgende ochtend wakker naast haar wordt.
Nou, dan is het een kwestie van haar nemen op de achterbank en haar daarna de auto uitschoppen. Problem solvedquote:Op zondag 1 juni 2008 23:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Onder al die make-up zit een wijf waar je je pletter van schrikt als je de volgende ochtend wakker naast haar wordt.
Ja op bepaalde feestjes wil je als jongen graag opvallen bij de dames. Dit kun je bereiken door er belachelijk uit te zien en je hele kop vol te smeren met make-up maar dan krijg je negatieve aandacht. Als je er afgetraint en verzorgt uit ziet dan krijg je veel positieve aandacht...quote:Op zondag 1 juni 2008 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oh oh, iemand een beetje gefrustreerd? Afgetraind en verzorgd? Ze denken dat ze daarmee status krijgen.
Op feestjes
quote:
Jij bent het gewoon echt op die foto!quote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ja op bepaalde feestjes wil je als jongen graag opvallen bij de dames. Dit kun je bereiken door er belachelijk uit te zien en je hele kop vol te smeren met make-up maar dan krijg je negatieve aandacht. Als je er afgetraint en verzorgt uit ziet dan krijg je veel positieve aandacht...
Maarja het lijkt hier wel een verzamelplaats voor nerds...
Hier heb je zo'n "epic fail" nerdje:
[..]
sssssst anders word ik zometeen gehackt door een jalloerse nerdquote:Op maandag 2 juni 2008 14:01 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon echt op die foto!
Op die foto met dat geld staat een site met; geslachtziektesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |