quote:
op 11-03-1999 om 12:23 AM schreef Inimini het volgende:
Paul is helemaaaaal top !
Wat wil je??? 't is een Rotterdammer.
Nou, dat zegt genoeg. Hoera voor PdL
[Dit bericht is gewijzigd door mobro (Datum 03 November 1999).]
Sabje misschien toch in de Playboy, en Bianca in the Penthouse...euh waarom vroegen ze dit niet aan Mona??
Alleen jammer toen het een beeeeetttje kritisch werd ze er niet op door gingen.
Naja morgen zijn deze 20475 frames als mpegje
een leuke aanwinst voor de verzameling
Sabien zit er nog steeds mee dat haar 'vriendjes' haar er uit geflikkerd hebben. Maar als Maurice belt zou ze zo bij hem langs gaan.
Mona is het er niet mee eens dat er nieuwe bewoonsters zijn gekomen. Toen zij zelf inviel was het volgens haar informatie het laatst mogelijke moment dat er nog een invaller bij kon komen. 'Ze maken steeds nieuwe spelregels', het was kennelijk een maatregel die ter plekke is bedacht.
Mona wil een boerderij of een vrijstaand huis met dieren, Bianca wil reizen, sabien wil een baan bij de Tv of naar het buitenland.
PdL was écht grappig.
Hmm.. Kennelijk zijn er meer topics over hetzelfde onderwerp. Ik heb hier ervaring mee: Phileine sluit deze (de regel is: waar ik post, sluit zij. Het heeft zijn achtergronden, maar daar gaan we nu niet op in). Nare kwestie, ik revalideer nog van de vorige aanvaring, maar het is niet anders. Zou dus hier maar niet verder gaan met posten tenzij Don Q zijn naam eer aan wil doen
Helaas; het topic was al gesloten toen ik op plaatsen drukte. Phileine toch... Wees toch eens clement
Van Don- Quichot - 03 November 1999 @ 12:11. (84)
--------------------------------------------------------------------------------
voor alle voyeurs......
Maatjes only nu bij paul de Leeuw op 3
shoot to kill......
or to analyze......
----------
Van voyeur - 03 November 1999 @ 12:32. (221)
Merci; moest wel reageren na zo'n nadrukkelijke oproep
Analyse neemt even. Zag slechts laatste 10 minuten. Fantastische imitatie, maar in dat deel leken Bianca en Sabine wat verloren en Mona ging natuurlijk op in de aandacht. S en vooral B leken niet goed te weten wat ze met het rollenspel aanmoesten. Als PdL hadden ze graag gepraat; op Ruud leken ze uitgekeken en plaatsvervangend beschaamd. Maar dit is allemaal op die 10 minuutjes en volstrekt voor de vuist weg..
quote:
op 11-03-1999 om 12:45 AM schreef Hunter het volgende:
Gaat het weer een beetje met plassen, meneer Voyeur?
Ssst Hunter... Hou dat onder ons. Ik moet Bientje nog verleiden en die weet nog niks van die plastic fantastic prothese...
Laat ik er dit over zeggen: ik kan voorlopig geen kaas meer zien en ik vlucht uit ieder topic waar ik onze moderatrice tegen kom!
ik sluit doorgaans het topic waarin op het moment dat ik kijk de minste reacties staan; als dat toevallig net het topic is waarin jij post dan is dat alleen maar meegenomen *evil grin*
Als je een topic opent, begint dan niet met:
quote:
Dus ...
Brandt los ..
maar ZEG iets over dat topic.. het begint hier een beetje op "wie-maakt-het-eerste-een-topic-aan-zodat-zijn-naam-op-de-site-staat-wedstrijd"...
Dus...
-------------------
FOK!zine de beste BB inlichtingendienst.
Nee zonder gekheid ik vond ze alledrie eigenlijk wel meevallen. Men zegt dat tv dikker maakt, maar ik denk dat BB dikker maakt, daar lijken die gezichten zo uitgezakt, of zou het toch door de professionele make-up komen?
------------------
Een dag geen Fok!, is een dag niet geleefd.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 03 November 1999).]
PS: Ligt het nu aan mij of werden de eerste post al morgenmiddag geplaatst??? (03 nov; 12.31 uur is toch pas over 9 uurtjes???)
(Potverdikkie zeg, ik plaats en de tijden zijn veranderd naar 00.31. Klopt wel beter zo)
[Dit bericht is gewijzigd door Niekes (Datum 03 November 1999).]
Maar het volgende moet van mijn hart.
Waar ik zo ziek van wordt is die eeuwige politieke correctheid van de (ex)deelnemers: alleen Sabine gaf toe dat vriendschap in het geval van BB gewoon matennaaien is, vanwege de nominaties en het geld.
(Als je in het geval van BB al over vriendschap kan praten)
Vooral Bianca stak de kroon met haar opmerkingen in de lijn van 'saai', 'nieuwe uitdaging', 'feesten'. Origineel, die hadden we nog niet gehoord. Het lijkt allemaal op een standaard sollicitatie-gesprek.
Zeg dan gewoon eens een keer: 'Ik was al die gasten spuug- en spuugzat. Stelletje malloten zijn het!'
Dat zou zo heerlijk zijn, zulke eerlijkheid. Want je kon tijdens BB-uitzendingen zien dat ze sommige mensen gewoon zat was.
Maar nee, het is iedere keer: 'unieke ervaring', 'zelfbeeld toetsen', <tatoo laten zien>, 'hardstikke naar mijn zin gehad'.
En Mona....nu heeft ze een zeurtaktiek gestart. In ieder televisieprogramma krijgt ze een aantal minuten om te zeuren en klagen over 'spelregels die veranderen' en 'V. die manipuleert'.
Hallo Mona??? Zijn we nog wakker???
Het is V. Natuurlijk manipuleert V.!!
BB begint immers veel weg te krijgen van een oud RTL4 (d8 ik?) programma genaamd 'Alles voor de kijkcijfers', waar werkelijk bagger van de 1e plank werd uitgezonden om maar kijkcijfers te trekken.
Het is jammer, want Moon begint op een klein kind te lijken die op een warme zomerdag in het portaal staat en keihard zeurt en schreeuwt dat hij een ijsje wil. 'Je weet wel', zo'n kind dat in de supermarkt pakken drop uit het schap pakt en stiekem in het karretje legt.
Moon, een advies: je hebt 10 ruggen en je bent dat huis uit. Wees blij en gelukkig.
Maar zet jezelf niet zo voor schut door constant door te zeuren over 'V. die manipuleert' want we weten dat ook wel.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 03 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |