Ik vraag me echt supervaak onnodige dingen afgevraagd maar dit vraag ík me niet afquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:52 schreef Yesse het volgende:
Ik ben me net aan het afvragen hoe het komt dat die mensen die autowrakken enzo opruimen en de weg weer schoonmaken na aanrijding er zo lang over doen..
Edit; Ooh nieuwe vangrail![]()
Paarsquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vraag me ook wel eens af hè, als je een smurf de keel dichtknijpt, wat voor kleur krijgt hij dan?
Heeft 'ie gedaan jaquote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Vraag me ook wel eens af hè, als je een smurf de keel dichtknijpt, wat voor kleur krijgt hij dan?
Neequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom eens achter die pc vandaan jijDe impact van de digitale snelweg is duidelijk merkbaar
Ik vond het niet zo aardig van mezelf. Iedereen moet zelf weten hoe hij zijn dag vult, nietwaar?quote:
Weet je wat ik nou ook wel eens wil weten.. Waarom een kruk een kruk wordt genoemd en niet hoge stoel ofzo..quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
Te laatquote:
dachten ze dat nog niet?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.Iedereen keek me aan
Nu denken ze dat ik een freak ben
Dat heb je nu ook al vaker gehad.. Zijn ze er niet allang van overtuigdquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.Iedereen keek me aan
Nu denken ze dat ik een freak ben
Ik hoopte nogsteeds van niet eigenlijkquote:
Hahaaa okeequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Van 8-17 uur stage, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zaterdag werken, 's avonds FOK!, tv en gamen. Zondag heeeel lang uitslapen en daarna gaar zijn, al heb ik me voorgenomen om de zondagen iets nuttiger te gaan besteden
Okeee, dank jequote:Op dinsdag 15 april 2008 11:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan vanaf het station lopend naar de stad. Zodra je het station uitkomt kan je gewoon rechtdoor lopen. Dan zie je het vanzelf wel
. Het is ongeveer 10 minuten lopen.
Vind het een stom woordquote:kruk (de; krukken)
1 knoeier, prutser
2 stoel zonder leuning
3 stok met een dwars bovenstuk als steun bij het lopen
4 deurknop om het slot open te draaien
5 dwarsstuk aan de bovenkant van een voorwerp, als handvat
6 arm die de heen en weer gaande beweging van een stang op de spil overbrengt
je hebt een mooi uitzicht op de snelweg?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was te veel bezig met naar buiten kijken naar de nieuwe vangrail
Dit is de 3e keer ofzo ja. Maar eerst was het gniffelen en nu schrok zelfs ik van het geluid dat ik produceerdequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heb je nu ook al vaker gehad.. Zijn ze er niet allang van overtuigd
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was te veel bezig met naar buiten kijken naar de nieuwe vangrail
Thuis, en in de zomer wordt het al weer een stuk gezelliger (mini-camping)quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaaa okeedat kan
Woon je thuis of op jezelf?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
je hebt een mooi uitzicht op de snelweg?
Ik had het pas ook, toen vroeg ik iemand waarom ik zo glimlachte. Grappig nieuwsbericht was het beste wat ik kon bedenkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer ofzo ja. Maar eerst was het gniffelen en nu schrok zelfs ik van het geluid dat ik produceerde
Ik zei alleen: Haiquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had het pas ook, toen vroeg ik iemand waarom ik zo glimlachte. Grappig nieuwsbericht was het beste wat ik kon bedenken
Ik heb het nog niet gehad maar volgens mij gaat het nog wel een keer gebeurenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had het pas ook, toen vroeg ik iemand waarom ik zo glimlachte. Grappig nieuwsbericht was het beste wat ik kon bedenken
Hahaquote:
Ik ook, en daarna richting Nijmegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens ga lunchen
quote:
Ik heb niet eens lunchpauzequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Ik moet nog kwartiertje wachten met een buik die het daar niet mee eens is
Dat had ik om half 12 alquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Ik moet nog kwartiertje wachten met een buik die het daar niet mee eens is
quote:
Goeiedag, jij hebt ook een ééntonig leven zeg, no offense verder hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Thuis, en in de zomer wordt het al weer een stuk gezelliger (mini-camping)
Ik weet het, maar zie het maar eens te veranderen. Uitgaan vind ik idd niets, tenminste niet hier. M'n vrienden wonen best ver weg (alles is ver in Zeeland), en zijn nou ook niet echt actief. Dus dan wordt het snel eentonig iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag, jij hebt ook een ééntonig leven zeg, no offense verder hoor! Ga je nooit stappen ofzo of vind je dat niks?
Eetsequote:
Hmmm oké, jammer man! Zal je toch ooit eens die barriére moeten door breken anders wordt je ook zo'n einzelganger. Wordt je ook niet veel vrolijker van ben ik bang...quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zie het maar eens te veranderen. Uitgaan vind ik idd niets, tenminste niet hier. M'n vrienden wonen best ver weg (alles is ver in Zeeland), en zijn nou ook niet echt actief. Dus dan wordt het snel eentonig idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |