thanxquote:
Aan de andere kant is hij ook gewoon een logeetje, of zou je ook gegevens van Joris online zetten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar hij kiest ervoor de Kooi in te stappen en
zich zo te gedragen naar vrouwen ........ als leraar zijnde.
Heb de streams nog niet aan, maar naast een geile Ricardo moeten liggen slapenquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx
gebeurt er nog wat?
Ik haakte af toen Sandy wel erg stil werd onder alle homo en sex hersenspinsels van Ricardo.
(er is altijd een goorlap boven goorlap)
Nee, maar naar mijn mening gedraagt Joris zich wel gewoon netjes, enquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Aan de andere kant is hij ook gewoon een logeetje, of zou je ook gegevens van
Joris online zetten?
Ik heb dat college toch maar even een mail gestuurd....quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar naar mijn mening gedraagt Joris zich wel gewoon netjes, en
dat moet ik van die Sandy nog maar zien ...... en bovendien heeft hij in
tegenstelling tot Joris een voorbeeldfunctie als leraar.
Maar laten we deze discussie maar stoppen, en terug naar de streams .....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:17 schreef avonne het volgende:
Alles is stil.
Nog niet gelezen in de COS maar opgevangen van Huub en Jaap:
Febo is erg tevreden met 6 dagen actie achter elkaar
Jaap "morgen rustdag"
Huub "nee, doorgaan"
we'll see. Ik heb nog geen terror van Jaap tegen B&A gezien.
Agenda voor dinsdag:
jurkskes passen voor Claire
[ ] amanda's chagerijnige kop bewonderen
[X] toch maar de streams uithouden om geen Sandy en Ricardo tegen te komentruste
Je betrekt er een instantie bij die niets met DGK te maken heeft. Deze instantie heeft geen keuze gemaakt op mee te doen met DGK. Ik vind het ook een beetje vreemd druk op zo'n instantie te leggen om wat een werknemer prive doet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar hij kiest ervoor de Kooi in te stappen en
zich zo te gedragen naar vrouwen ........ als leraar zijnde.
Vanwege ...?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:18 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik heb dat college toch maar even een mail gestuurd....
Je zegt het zelf al...... je moet het eerst nog maar even zien... maar veroordeeld heb je hem al. En tja helaas ook een mens als Brian heeft vrienden of kennissen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar naar mijn mening gedraagt Joris zich wel gewoon netjes, en
dat moet ik van die Sandy nog maar zien ...... en bovendien heeft hij in
tegenstelling tot Joris een voorbeeldfunctie als leraar.
Maar laten we deze discussie maar stoppen, en terug naar de streams .....
Ben het met jouw conclusies ook wel eens, het feit dat de FEBO krampachtig probeert omquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.
Het meest tragische van vandaag vind ik eigenlijk Brian. Krampachtig proberen ze Brian aan de praat te houden. Familie, vrienden en febo. Het is eigenlijk gewoon sneu om te zien. Er werd misschien 2 uurtjes slapjes tegen Brian gespeeld. Terwijl deze dag voor Brian wel 48uur leek te duren. Ik vraag me steeds meer af of Brian het eind wel zal halen. Hoelang kan de febo deze farce nog laten voortduren? In mijn ogen is het duidelijk dat ze een probleem hebben.
Maar ach, vandaag of morgen zal Brian de PP wel gewonnen hebben. Alles voor st. Brian toch? De meest onsymphatieke klootzak van DGK. .
Ik heb hem voorlopig veroordeeld op zijn gedrag naar Anouk vanavond, geen leraar waardig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al...... je moet het eerst nog maar even zien... maar veroordeeld heb je hem al.
Ik ook niet.... Jaap is aan het pappen en nathouden.... doet niets tegen B en A... maar Huub vindt het allemaal prachtig. Hij heeft de oogkleppen weer op. En streamers is zand in de ogen gestrooid. Mooi geprobeerd maar ik trap niet in de spelletjes van Pipo de clown en Dikke Deur (de Febo).quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:17 schreef avonne het volgende:
Alles is stil.
Nog niet gelezen in de COS maar opgevangen van Huub en Jaap:
Febo is erg tevreden met 6 dagen actie achter elkaar
Jaap "morgen rustdag"
Huub "nee, doorgaan"
we'll see. Ik heb nog geen terror van Jaap tegen B&A gezien.
Agenda voor dinsdag:
jurkskes passen voor Claire
[ ] amanda's chagerijnige kop bewonderen
[X] toch maar de streams uithouden om geen Sandy en Ricardo tegen te komentruste
Dat laatste was ook een beetje cynisch bedoelt. Maar ik vond die vorige PP ook erg vreemd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het met jouw conclusies ook wel eens, het feit dat de FEBO krampachtig probeert om
Brian in het spel te houden, is inderdaad diep triest. Die gozer zit echt tegen een zware
zenuwinzinking aan.
En wat de PoPoll betreft, ben ik het weer niet met je eens. Brian gaat deze PoPoll echt
niet winnen, daarvoor hebben teveel streamers massaal op Huub gestemd ....
Ze hebben Brian nodig als speler, dus wordt hij ontzien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben het met jouw conclusies ook wel eens, het feit dat de FEBO krampachtig probeert om
Brian in het spel te houden, is inderdaad diep triest. Die gozer zit echt tegen een zware
zenuwinzinking aan.
En wat de PoPoll betreft, ben ik het weer niet met je eens. Brian gaat deze PoPoll echt
niet winnen, daarvoor hebben teveel streamers massaal op Huub gestemd ....
Ik denk niet dat het meteen een heads up word. Met SMS-en hebben ze het probleem dat stemmers voor Amanda naar Brian overlopen of visa versa wanneer iemand vertrekt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze hebben Brian nodig als speler, dus wordt hij ontzien.
Net zoals Huub, maar die wordt niet ontzien omdat hij wel wat kan hebben en gaan
ze tot het randje bij hem.
Allemaal televisie.
Voor de finale zetten ze Huub&Brian dicht bij elkaar qua populariteit, dat is het opzetje.
Amanda fungeert als het K1 meisje in de ring en zal een sidekick van haar baas zijn.
Claire is gewoon lief en wordt als eerste verwijderd.
Het gaat niet om de SmSjes, het gaat om wie de meest gewaardeerde winnaar/eindspeler is
voor de tv.
Kijkcijfers enzo![]()
Ze gaan zoveel mogelijk cash proberen te trekken uit de finale, dus telefoontjes/sms'jes.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar hoe denk je dat ze dat dan gaan meten? Ik hoop op stemmen van oud wannabees, SMS-en en een kwis over de gebeurtenissen in DGK. En dat elk onderdeel dan 33% is. Met eventueel nog kans op een gouden bal voor de laatste 1%
nou, hier val ik dus over.quote:
Ik had mijn post aangepast. Misschien zoiets?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze gaan zoveel mogelijk cash proberen te trekken uit de finale, dus telefoontjes/sms'jes.
En die kunnen weer gemanipuleerd worden, overbelaste telefoonlijnen enzo waardoor de
sms'jes pas een dag later geregistreerd worden.
Been there, done that tijdens de BB finales
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |