+ 1quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:32 schreef avonne het volgende:
wat een vervelende eikel, die Sandy![]()
![]()
![]()
goorlap
resume +3quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:29 schreef Lady-night het volgende:
Please redactie donder die Ricardo eruit.....
wat doet Sandy bij Anouk dan ? Anouk ligt toch veilig aan de andere kant met Joris ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:32 schreef avonne het volgende:
wat een vervelende eikel, die Sandy![]()
![]()
![]()
goorlap
ik zou, als ik Anouk was, direct naar achteren lopen, dat ik me niet veilig voel
Taak voor VOL of Nowlive?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+ 1
Ook mee eens, hij is leraar op een school, misschien maar effe mailen .....
Kunnen we hier veel beter, moeten we alleen even uitvinden welke school ....quote:
irritant he.....quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:36 schreef Ziet het volgende:
waarom hoor ik op 4 streams alleen ricardo??
Wiskundeleerlingen toch?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kunnen we hier veel beter, moeten we alleen even uitvinden welke school ....
Mooi voorbeeld voor zijn leerlingen, ik zou zeggen voor woensdag de Kooi uit![]()
Brandweerman Barry ging voor minder ......
nou vertel eens wat Sandy precies deed dan ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Delen jullie mijn conclusies ??
nee.... ik zal nooit een instantie benaderen.... die "gekken" in de kooi zoeken het zelf maar lekker uit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Delen jullie mijn conclusies ??
Okay, ik bedoelde mijn eerdere posting .....quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:39 schreef Desii het volgende:
[..]
nee.... ik zal nooit een instantie benaderen.... die "gekken" in de kooi zoeken
het zelf maar lekker uit.
opmerkingen maken tegen Anouk..... over der kont en dat hij erbij wilde gaan liggen ..... veuls te vrij voor iemand, die hij nog nooit gezien had (mijn mening)quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
nou vertel eens wat Sandy precies deed dan ?
ok, zelf niet gehoord maar is inderdaad niet netjes.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:41 schreef Desii het volgende:
[..]
opmerkingen maken tegen Anouk..... over der kont en dat hij erbij wilde gaan liggen ..... veuls te vrij voor iemand, die hij nog nooit gezien had (mijn mening)
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.quote:
deze conclusie deel ik volledigquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.
Het meest tragische van vandaag vind ik eigenlijk Brian. Krampachtig proberen ze Brian aan de praat te houden. Familie, vrienden en febo. Het is eigenlijk gewoon sneu om te zien. Er werd misschien 2 uurtjes slapjes tegen Brian gespeeld. Terwijl deze dag voor Brian wel 48uur leek te duren. Ik vraag me steeds meer af of Brian het eind wel zal halen. Hoelang kan de febo deze farce nog laten voortduren? In mijn ogen is het duidelijk dat ze een probleem hebben.
Maar ach, vandaag of morgen zal Brian de PP wel gewonnen hebben. Alles voor st. Brian toch? De meest onsymphatieke klootzak van DGK. .
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.
Het meest tragische van vandaag vind ik eigenlijk Brian. Krampachtig proberen ze Brian aan de praat te houden. Familie, vrienden en febo. Het is eigenlijk gewoon sneu om te zien. Er werd misschien 2 uurtjes slapjes tegen Brian gespeeld. Terwijl deze dag voor Brian wel 48uur leek te duren. Ik vraag me steeds meer af of Brian het eind wel zal halen. Hoelang kan de febo deze farce nog laten voortduren? In mijn ogen is het duidelijk dat ze een probleem hebben.
Maar ach, vandaag of morgen zal Brian de PP wel gewonnen hebben. Alles voor st. Brian toch? De meest onsymphatieke klootzak van DGK. .
Ik vind eigenlijk dat je dat gewoon niet moet doen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sandy is leraar op het ****************.....
Mooi snel he .....![]()
ook hier ben ik het mee eens..... laat je niet teveel meeslepen... het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 15 april 2008 02:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je dat gewoon niet moet doen.
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar hij kiest ervoor de Kooi in te stappen enquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je dat gewoon niet moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |