Ik hoop dat hij zich daar iig niet op verkijkt.. het leven is een stuk duurder dan je denkt als je alle leuke dingen tegelijk wilt doen...... en de vraag is nog maar of hij zo makkelijk weer kan gaan werken als hij denktquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Geld is geen probleem, de komende tijd, alleen de echte winst is toch even wat prettiger, zo te horen...
Klinkt als een Enron pensioenvoorziening...quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Hmm. Er is kennelijk een deal met Talpa dat er overlegd wordt waarin de miljonairs na De Kooi hun geld investeren.
Ha. Nou ja, dat lijkt me niet. Het zal wel om het eerste jaar gaan ofzo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat zullen dan hoogst waarschijnlijk plannetjes zijn van JdM himself ............
nope.... maar ik had ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:08 schreef Disana het volgende:
Ik wed trouwens dat niemand Brian de punten in de pot heeft zien doen voor het gesprek met zijn vader. Buiten met Amanda na het gesprek zei hij nog dat hij eraan moest denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |