Dat is wel enorm kloten inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
goffer.. vergeet ik mijn precious iiphone op de waterbus
Die gevonden voorwerpen lijn gebeld, maar die hebben alleen een melding gemaakt en die doen er verder niets mee totdat ze wat horen
Ga gewoon over 1,5 uur weer op die boot staan wachten. Als het goed is komt hij dan weer hier aan
Dude!! That sucksquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
Die gevonden voorwerpen lijn gebeld, maar die hebben alleen een melding gemaakt en die doen er verder niets mee totdat ze wat horen
Ga gewoon over 1,5 uur weer op die boot staan wachten. Als het goed is komt hij dan weer hier aan
quote:
Ik ben nu ook overstapt op aqua. Ik voelde al dat ik te veel aan het bewegen was terwijl ik zitquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil wat minder koffie gaan drinken en wat meer water. Dus heb nu pas 2 kopjes gehad.
Normaal rond dit tijdstip al minimaal 4
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dude!! That sucksIk hoop dat je hem terugvindt
Ja dat is afwachten.. ik hoop op het beste!quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
ja inderdaad.. heb mijn eigen nummer een paar keer proberen te bellen. Eerste 2 keer over gegaan tot mijn voicemail. Daarna werd hij halverwege weggedrukt naar voicemail en uiteindelijk gaat hij nu niet meer over. Betekend in ieder geval dat ze mijn sim niet kunnen gebruiken zonder pincode.
Nou maar hopen dat het personeel van die boot was en geen passagier die m nu in zijn zak heeft
Ik wil niet de persoon die het tegen je zegt maar een personeelslid had hem wel opgenomen denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
ja inderdaad.. heb mijn eigen nummer een paar keer proberen te bellen. Eerste 2 keer over gegaan tot mijn voicemail. Daarna werd hij halverwege weggedrukt naar voicemail en uiteindelijk gaat hij nu niet meer over. Betekend in ieder geval dat ze mijn sim niet kunnen gebruiken zonder pincode.
Nou maar hopen dat het personeel van die boot was en geen passagier die m nu in zijn zak heeft
mja.. ik probeer te hopen dat ze gewoon niet doorhadden hoe je moet opnemen, maar een gesprek weigeren is vanuit standby nog lastiger als opnemen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil niet de persoon die het tegen je zegt maar een personeelslid had hem wel opgenomen denk ik![]()
Naja ga er iig snel naartoe.
Daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad.. nouja, laten we eerst nog positief blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil niet de persoon die het tegen je zegt maar een personeelslid had hem wel opgenomen denk ik![]()
Naja ga er iig snel naartoe.
Om Yesse te citeren: POSITIVITEITquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad.. nouja, laten we eerst nog positief blijven.
Dude, fucked up!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
nou ja.. ik maakte gebruik van de ipod functie en toen ik mijn oordopjes aan het oprollen was, legde ik de telefoon even op de steol naast me ipv hem in mijn zak te steken. En wat er daarna gebeurde begrijp je denk ik wel...quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dude, fucked up!!
Maar hoe kan je dat ding vergeten? Die heb je toch in je broekzak?
tja.. ik heb er zo'n 500 voor betaald en ze gaan nu nog steeds weg voor zo'n 4 tot 450 euro'squote:Op dinsdag 15 april 2008 09:45 schreef Deansensitized het volgende:
Joahwel... zo ook eens een muts laten liggen in de bus... was maar een tientje, en tegenover een iPhone niks.... maar toch, ook knap kut!
Was zo'n mooie muts
Hoop dat je hem terugvind man! Wat kost zoiets?
Geen verzekering?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. ik heb er zo'n 500 voor betaald en ze gaan nu nog steeds weg voor zo'n 4 tot 450 euro's
tja.. ik heb m zeg maar bij iemand thuis opgehaald zonder bonnetje enzo, gezien het feit dat ze officieel niet in Nederland te krijgen zijn.quote:
Hmm.. nouja nog niet wanhopen. Even afwachten nog! Wanneer ga je heen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. ik heb m zeg maar bij iemand thuis opgehaald zonder bonnetje enzo, gezien het feit dat ze officieel niet in Nederland te krijgen zijn.
Dus verzekeren leek mij niet mogelijk.
Ik zat er serieus ook aan te denken. Als we het doen, count me inquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
Anders maar een Stage SC Inzamelactie starten
als het goed is, is die boot hier weer om 11 uur.. dus over 45 minuutjes ga ik die kant opquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm.. nouja nog niet wanhopen. Even afwachten nog! Wanneer ga je heen?
kan ik misschien nog een 2ehands nokia 3310 aanschaffenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zat er serieus ook aan te denken. Als we het doen, count me in
Hey, je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan ik misschien nog een 2ehands nokia 3310 aanschaffen
Zeg maar Marloes of Loesje hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
En, vermaakt iedereen zich nog een beetje? Ik wel
KiwiTjuHh, ik vond ons gesprek toch een beetje tegenvallen![]()
Huh? Wat? Dit keer heb ik niets gedaan. Ik ben onschuldig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Moest even wat inpakken en uitleggen enzoMaar ik ben er weer!! Jullie maken me wel bang hoor
In mn slaap lastig gevallen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Het was gezellig met Bart en Yesse
Piles maakte me bangquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Huh? Wat? Dit keer heb ik niets gedaan. Ik ben onschuldig!
je bent lastig gevallen in je slaap?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Moest even wat inpakken en uitleggen enzoMaar ik ben er weer!! Jullie maken me wel bang hoor
In mn slaap lastig gevallen
Ik weet niksquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zeg maar Marloes of Loesje hoor
Nou laten we eens verder praten.. vertel het eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |