quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Voor mij wordt het vandaag een bureaudagje.. dus ik zal hier wel veel zijn
Wat voor ding?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nog maar 3 afleveringen HIMYM te gaan voordat ik bij ben
De user of de film?quote:
Hoe bedoelt ge?quote:
Hoe vond je het wat je wel gezien hebt?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb gister proberen te kijken, maar was te veel tegelijk aan het doen, dus kon het niet helemaal volgen
Dat nummer van Faithless, nou goedquote:
Ik heb ook een 2 do lijstje gemaaktquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezellig
Ik wil wel veel doen vandaag, maar het zal er wel niet van komen
Faithlessquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat nummer van Faithless, nou goed?
Niks om over te klagen volgens mij hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe vond je het wat je wel gezien hebt?
McClouds Daughters.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks om over te klagen volgens mij hoor
Iig een stuk beter als McDinges Daughters ofzo
Ik ken het niet. Van wie is het?quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:57 schreef Deansensitized het volgende:
I'm having trouble trying to sleep
I'm counting sheep but running out
As time ticks by
And still I try
No rest for crosstops in my mind
On my own... here we go
My eyes feel like they're gonna bleed
Dried up and bulging out my skull
My mouth is dry
My face is numb
Fucked up and spun out in my room
On my own... here we go
My mind is set on overdrive
The clock is laughing in my face
A crooked spine
My senses dulled
Passed the point of delerium
On my own... here we go
Dat volg ik ook nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks om over te klagen volgens mij hoor
Iig een stuk beter als McDinges Daughters ofzo
Ik moet allemaal beschikkingen op bezwaar maken, das nogal een werk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb geen 2 do lijstje, maar gewoon een stapel formulieren die ingevoerd moeten worden
Daar kun je zelf wat aan doen, Pilesquote:
Green Dayquote:
OMFG!! You tricked me.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:14 schreef plukkert het volgende:
WTF! Zijn jullie de hele nacht bezig geweest ofzoIk heb zelfs een heel topic gemist
Bij mij valt het mee, maar het is zo stil hier op de afdelingquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit hier toch wel behoorlijk duf te zijn moet ik zeggen
Ik ben juist goed wakker aan het worden. Bijna klaar met mijn 3e bak koffie. Denk dat ik maar eens over moet gaan op waterquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit hier toch wel behoorlijk duf te zijn moet ik zeggen
Hmm, ik zit hier meestal alleen.. dus dat ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij valt het mee, maar het is zo stil hier op de afdeling
Ik wil wat minder koffie gaan drinken en wat meer water. Dus heb nu pas 2 kopjes gehad.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben juist goed wakker aan het worden. Bijna klaar met mijn 3e bak koffie. Denk dat ik maar eens over moet gaan op water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |