Nou die eerste dan, maar 2 keer terwijl de eerste al verbeterd was, dat is wel een stapje erger hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 22:45 schreef PoeK het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik gelijk.
Maar het is je vergeven hoor
En nou niet weer die fout makenquote:
Ja, daar zit ook wel weer wat inquote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou die eerste dan, maar 2 keer terwijl de eerste al verbeterd was, dat is wel een stapje erger hoor.
Wat zijn die gasten BRUUUUUUT livequote:Op maandag 14 april 2008 22:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was wel eens leuk, nog even met 2 bandleden staan praten voordat Machine Head ging spelen.
Het is laat...quote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou die eerste dan, maar 2 keer terwijl de eerste al verbeterd was, dat is wel een stapje erger hoor.
Als ie vol is weten we hetquote:Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef PoeK het volgende:
Zou ik al de helft van dit topic in m'n eentje volgepost hebben?
Heel vervelend is dat inderdaad. Ik maak tegenwoordig indien mogelijk gebruik van Kiala, dan kan ik het ophalen wanneer ik wil, hoef ik niet eerst te wachten tot ze het twee keer aan de deur komen aanbieden terwijl er niemand thuis is. En ik kan het dan tot 22:00 ophalen, 7 dagen per week, bij een benzinepomp.quote:Op maandag 14 april 2008 22:46 schreef PoeK het volgende:
[..]
En nou niet weer die fout maken![]()
Godsamme, camera besteld, werd vandaag geleverd, was er niemand thuis hier.
Beter morgen wel, anders moet ik weer ergens heen om dat ding te halen
Niet door het putje gespoeld?quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
Holy fuck, jullie gaan snel.
quote:Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wel weer wat in
Yesse, laat 't niet nog eens gebeuren, anders moeten er maatregelen getroffen worden.
Ik weet alleen Large die dat doet.quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heel vervelend is dat inderdaad. Ik maak tegenwoordig indien mogelijk gebruik van Kiala, dan kan ik het ophalen wanneer ik wil, hoef ik niet eerst te wachten tot ze het twee keer aan de deur komen aanbieden terwijl er niemand thuis is. En ik kan het dan tot 22:00 ophalen, 7 dagen per week, bij een benzinepomp.
Maar ja, er zijn (nog) niet veel bedrijven die dat aanbieden, verzenden met Kiala.
Machine Head bedoel je, neem ik aan.quote:Op maandag 14 april 2008 22:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat zijn die gasten BRUUUUUUT live
quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
Holy fuck, jullie gaan snel.
Hij wilde de eerquote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met 'degene met de 300e post maakt een nieuw topic'?
Daar doen we niet aan, daar ben ik te lui voor en ik vergeet wel eens te kijken of er al 299 posts zijn waardoor ik wel eens per ongeluk een topic volpost.quote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
Gaat niet snel genoeg, kostbare spam seconde gaan verloren op die manierquote:Op maandag 14 april 2008 22:50 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik nog maar een keer. En toen had ik niet veel tijd om goed op te letten.quote:Op maandag 14 april 2008 22:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Machine Head bedoel je, neem ik aan.
Machine Head is tof live. Elke keer weer erg gaaf, inmiddels 4 keer gezien ofzo, volgende keer ga ik gewoon weer.
quote:
ik dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
Ik deed op F5, en er was gewoon geen nieuw bericht net
haha, i kheb dat ook vaak jaquote:Op maandag 14 april 2008 22:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan, daar ben ik te lui voor en ik vergeet wel eens te kijken of er al 299 posts zijn waardoor ik wel eens per ongeluk een topic volpost.
Ik was effe pissen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
Ik deed op F5, en er was gewoon geen nieuw bericht net
Precies, zou zonde zijn toch?quote:Op maandag 14 april 2008 22:54 schreef PoeK het volgende:
[..]
haha, i kheb dat ook vaak ja
En dan precies op zulks een momenten niet meer opletten, waardoor iedereen een half uur zit te wachten
Toen heb ik ook niet alles gezien, ik was zo stom dat ik hoopte dat Ozzy niet heel kut zou zijn, ijdele hoop uiteraard. MH was wel heel gaaf. Mastodon was toen ook erg tof trouwens, eerder op de middag. En Chimaira. Leuk rijtje was dat in de tent.quote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik nog maar een keer. En toen had ik niet veel tijd om goed op te letten.
Ik was vrijwilliger op Fields of Rock, tijdens MH snel even van m'n werk weg om de pit in te springen, uit m'n dak te gaan en snel weer terug aan het werk
Ja, ik doe dan ook altijd alsof ik niks door had. Trappen ze elke keer weer in, terwijl ik elke 5 minuten toch wel eens op MyAT klik als ik aan het rondsurfen ben op het forum.quote:Op maandag 14 april 2008 22:54 schreef PoeK het volgende:
[..]
haha, i kheb dat ook vaak ja
En dan precies op zulks een momenten niet meer opletten, waardoor iedereen een half uur zit te wachten
Niet veel van meegekregen allemaalquote:Op maandag 14 april 2008 22:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Toen heb ik ook niet alles gezien, ik was zo stom dat ik hoopte dat Ozzy niet heel kut zou zijn, ijdele hoop uiteraard. MH was wel heel gaaf. Mastodon was toen ook erg tof trouwens, eerder op de middag. En Chimaira. Leuk rijtje was dat in de tent.
Een soort van 2-in-1?quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Houniet het volgende:
Whoaaa ik krijg twee nieuwe dames als collega!
Pics!!!!!!!!11``oneoenquote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Houniet het volgende:
ik mag blij zijn als er uberhaupt 2 collega's zittenquote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Houniet het volgende:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Houniet het volgende:
Daar zijn we je dankbaar voor, uiteraard.quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet veel van meegekregen allemaal
Ik stond de hele dag muntjes uit te delen en bekertje in te nemenOok leuk
wheeehehe.quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet veel van meegekregen allemaal
Ik stond de hele dag muntjes uit te delen en bekertje in te nemenOok leuk
Ja, gaat hard. Op pagina 4 zei ik nog dat ik ging slapen, dat is er nog niet van gekomen.quote:
Ben jij nog gestopt trouwens?quote:Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, gaat hard. Op pagina 4 zei ik nog dat ik ging slapen, dat is er nog niet van gekomen.
Herkenbaarquote:Op maandag 14 april 2008 22:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, gaat hard. Op pagina 4 zei ik nog dat ik ging slapen, dat is er nog niet van gekomen.
quote:Op maandag 14 april 2008 22:56 schreef Houniet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |