Nou heb ik weer wat gemist. Gisteren was het nog precies omgekeerd..quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
?
Mensen met invloed mogen tegenwoordig alleen maar een rechtse mening hebben?
Een kwart eeuw PvdA journalistiek -en ik zit in het HBO, tis heus eg waar- doet wonderen waar het het tegenhouden van liberale sociale ingrepen betreft.quote:Nee dat zijn niet "de politici" , maar het zijn de politici die nu aan de macht zijn. Andere geluiden horen we ook in de kamer en niet alleen van onze blonde vriend.
Verder overdrijf je het behoorlijk, ik vraag me af hoe een goede aanpak van probleemwijken eruit zou moeten zien. Een kwart eeuw voornaemlijk VVD ministers voor integratie heeft ook weinig geholpen.
Moet je eens kijken voor de lol wie integratie heeft gedaan de afgelopen 25 jaar.quote:Op maandag 14 april 2008 22:01 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Nou heb ik weer wat gemist. Gisteren was het nog precies omgekeerd..
[..]
Een kwart eeuw PvdA journalistiek -en ik zit in het HBO, tis heus eg waar- doet wonderen waar het het tegenhouden van liberale sociale ingrepen betreft.
De VVD doet belasting en venootschapjes, de PvdA -en haar vazallen- doet de volksmoraal. En dat zul je weten.
Joh, dat kan veel simpeler. Gewoon 'kolonisatie' strafbaar stellen.quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef IHVK het volgende:
Maar Wilders heeft natuurlijk dé oplossing. Moslims uitsluiten van artikel 1 van de grondwet.Zo'n beetje het fundament van Nederland.![]()
Niemand zo te zien.quote:Op maandag 14 april 2008 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Moet je eens kijken voor de lol wie integratie heeft gedaan de afgelopen 25 jaar.
Ja al die mensen zelf hierheen halen.quote:Op maandag 14 april 2008 22:03 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Joh, dat kan veel simpeler. Gewoon 'kolonisatie' strafbaar stellen.
(En dan geen voorwaardelijke taakstrafjes met intersociale communicatietraining naar elkaar toe uitdelen natuurlijk)
De VVD dus.quote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Niemand zo te zien.
Toch?
Andoers jai ben rasiest!
WAT?!? Hebben we die mensen gedwongen hierheen te komen?quote:Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja al die mensen zelf hierheen halen.
En vervolgens spreken van kolonisatie en oil for immigration en dat soort bullshit.![]()
Ik vind het stoer dat jij meent dat ik voor de Wildersaanhang kan spreken, maar dat is me in alle eerlijkheid te hoog gegrepen.quote:Wat is kolonisatie? Is het feit dat een moslim hier leeft en ademt al kolonisatie volgens Wilders aanhangers?
'Uw toontje bevalt me niet" als reactie op -meen ik- van Baalen die het lef had iets over sociale cohesie en open grenzen te poneren onder linkse collega's.quote:
Wel gevraagd. In ieder geval.quote:Op maandag 14 april 2008 22:10 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
WAT?!? Hebben we die mensen gedwongen hierheen te komen?
Wat mis ik toch de hele tijd..
Klinkt in eerste instantie goed. Maar dit zal leiden tot enge situaties waarin mensen moeten beslissen wie kolonisators zijn en wie niet. En dan worden opeens hele "aardige" mensen weggestuurd omdat ze nou eenmaal "kolonisators" zijn. Erg onuitvoerbaar plan.quote:Ik vind het stoer dat jij meent dat ik voor de Wildersaanhang kan spreken, maar dat is me in alle eerlijkheid te hoog gegrepen.
En kolonisatie is gewoon kolonisatie, met z'n allen een landje binnenwandelen en schaamteloos leeghalen zonder enige neiging om vriendjes met de inboorlingen te willen zijn. Zoiets.
Daar hoef je toch niet exclusief een moslim voor te zijn? Alle volken hebben dat wel een keertje gedaan in de geschiedenis, en steeds vonden de inboorlingen dat weer vervelend.
Naw, dan moet je daar een wet tegen maken. Blijven vanzelf de aardige migranten over. Iedereen blij.
Zo haal je de stigmatisatie niet weg. Dat heeft natuurlijk prioriteit, want nu is elke allochtoon iets walgelijks waar je omheen moet lopen en je kinderen niet aan bloot wilt stellen. In Rotterdam is de helft van de mocropubertjes minimaal twee keer veroordeelt voor een rechtbank.quote:Op maandag 14 april 2008 22:16 schreef IHVK het volgende:
Klinkt in eerste instantie goed. Maar dit zal leiden tot enge situaties waarin mensen moeten beslissen wie kolonisators zijn en wie niet. En dan worden opeens hele "aardige" mensen weggestuurd omdat ze nou eenmaal "kolonisators" zijn. Erg onuitvoerbaar plan.
Ik denk dat Nederland gewoon de immigratie terug moet dringen en werken aan een oplossing met de mensen die er wel zijn.
Nouja, taboe, taboe. Dat is ook weer zo zwaar. Men mag ook praten over 'Intelligent Design', maar dan krijgt men van mij iig eenzelfde "quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Taboe in Nederland om over Islamisering te praten?
Je vergeet dat 'anderen' handig zijn. Zo kun je zo altijd overal de schuld van geven. Hoe dan ook. Onafhankelijk van statistieken of bewijzen per individu, het hardst schreeuwende deel heeft volgens de heksenjacht tóch gelijk.quote:Op maandag 14 april 2008 22:21 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Kom je alleen nog maar gemotiveerde migranten tegen op straat. Daar heeft een maatschappij doorgaans weinig tot geen problemen mee.
Om maar even niet inhoudelijk te reageren: Pamela heeft een stinkkut.quote:Op maandag 14 april 2008 21:05 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
pamela vat het voor je samen
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1391
Bedankd(extra foud)quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef Flashwin het volgende:
het lukt me maar niet om de domheid van TS te bevatten...
Gefrustreerde domheid uit zich vaak in het onzeker willen benadrukken van het eigen veronderstelde 'hoge' intelligentieniveau, vaak door te poneren dat een verschil van mening een kloof typeert tussen het eigen waarnemingsvermogen en de verwerking daarvan, vergeleken met diegenen waarmee men het oneens lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:32 schreef Flashwin het volgende:
het lukt me maar niet om de domheid van TS te bevatten...
Jij houdt wel van pseudo-intellectuele huis-tuin-en-keuken psychologie?quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:01 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Gefrustreerde domheid uit zich vaak in het onzeker willen benadrukken van het eigen veronderstelde 'hoge' intelligentieniveau, vaak door te poneren dat een verschil van mening een kloof typeert tussen het eigen waarnemingsvermogen en de verwerking daarvan, vergeleken met diegenen waarmee men het oneens lijkt te zijn.
Slimme mensen snappen natuurlijk dat het simpelweg -dus onbeargumenteerd- willen benadrukken van die veronderstelde kloof een redelijk infantiele indruk achterlaat.
..wat dan ook de belangrijkste waarde is natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |