inderdaad, helemaal niet eten is een reële optie.quote:Op maandag 14 april 2008 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
de gitarist zit alleen binnen te spelen. Die rat waardeert het erg zo te zien. Rat en rattie willen niet gaan eten als er visite is. Rat besluit dus om toch maar niet te eten? Het bezoek zou om half 8 komen
Brian snapt er helemaal niks meer van. Kenniet moet om 20.00 uur weg, hij neemt wel wat eten mee.quote:Op maandag 14 april 2008 19:33 schreef Varen het volgende:
Ricardo moet het eten brengen zonder dat hij weet waar B en A eten
Br weet niet hoe de hele logistiek in elkaar steekt en B neemt een wiskey cola en A een wijntje
Ja geweldig he, en zometeen het grobbekuiken ook nog, het kan niet op ......quote:Op maandag 14 april 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
Wat laat die jarige loser zich kennen, zeg!
En dat gaat de hele dag al zo heb ik begrepen. Jammer dat ik dat gemist heb, maar ik zit nu volop te genietenquote:Op maandag 14 april 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
Dat maakt zijn verjaardag in ieder geval voor de streamers tot een feestquote:Op maandag 14 april 2008 19:34 schreef blomst het volgende:
grappig, Brian verziekt zijn eigen verjaardag wel, door zijn onzekerheid in het niet weten wat de tegenstanders gaan doen.
Hij kan niet echt genieten
wat een geëmmerquote:Op maandag 14 april 2008 19:33 schreef Varen het volgende:
Ricardo moet het eten brengen zonder dat hij weet waar B en A eten
Br weet niet/ hoe snapt niet hoe de hele logistiek in elkaar steekt en B neemt een wiskey cola en A een wijntje
ik lig helemaal in een deuk...... wat is die vent van het padjequote:Op maandag 14 april 2008 19:34 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |