abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58047370
[ afbeelding ]

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Game on!

Ps. Fer is geen mod en dat is maar goed ook!
pi_58047440
geef es effe een goede OP
pi_58047448
oh ja, HOMOOOOOOOOOOOOO'S
pi_58047579
Nee Frank... dat filmpje met die kotsende pijpslet die net spaghetti had gegeten, heb jij naar mij gestuurd per msn toen! viespeuk, file naam was 'mooiste goal van Feyenoord 2005' ... Ik vond het al zo`n vreemde onwerkelijke titel.

Dat filmpje met die non kwam van mij//
  maandag 14 april 2008 @ 19:05:07 #5
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_58047980
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_58048073
  maandag 14 april 2008 @ 19:12:01 #7
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58048113
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:45 schreef jpjedi het volgende:
Nee Frank... dat filmpje met die kotsende pijpslet die net spaghetti had gegeten, heb jij naar mij gestuurd per msn toen! viespeuk, file naam was 'mooiste goal van Feyenoord 2005' ... Ik vond het al zo`n vreemde onwerkelijke titel.

Dat filmpje met die non kwam van mij//
Ohja! Maar idd met die non..... omg allemaal bruine drap, te ranzig

Inco, je moet in de wiki eerst op bewerken klikken, dan die tekst selecteren en vervolgens hier in de OP plakken, dan komt ie wel goed door
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_58048577
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Inco, je moet in de wiki eerst op bewerken klikken, dan die tekst selecteren en vervolgens hier in de OP plakken, dan komt ie wel goed door
Nou was op zich nog een redelijk hapklare substantie. Volgens mij had ik hem van Di3ki3... Waar is die eigenlijk gebleven zeg..
pi_58048973
de laatste keer viel die over boef zn opvoerpraktijken. sprak zich voor zichzelf uit maar ook namens de andere. de andere hadden er echter niet zulke problemen mee en poste dat ook.

daarna niet meer gezien, jammer.
pi_58049172
  maandag 14 april 2008 @ 20:06:09 #11
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58049659
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Klik op de link in de openingspost, selecteer de tekst, CTRL+C en dan CTRL+V in FoK
quote:

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Iedereen binnen BoF! verteerd Puni!
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 14 april 2008 @ 20:15:09 #12
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_58050028
joehoe
  maandag 14 april 2008 @ 20:19:34 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58050192
Ja lekker 2 halve OP's in het Topic

Ik wil de OP wel aanpassen en die Top 3 eruit verwijderen?
pi_58050320
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:

waarom
  maandag 14 april 2008 @ 20:24:47 #15
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_58050359
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:47 schreef IJsmuts het volgende:
de laatste keer viel die over boef zn opvoerpraktijken. sprak zich voor zichzelf uit maar ook namens de andere. de andere hadden er echter niet zulke problemen mee en poste dat ook.

daarna niet meer gezien, jammer.
proud to be stout en fout BOEFJES UNITE!!
Onzinnige shite was dat Ik vind hem een goeie kerel

Nog een paar maandjes en dan komt BF3 uit Ik hoop dat dat het "oude" BoF weer wat meer naar boven gaat halen.. ziet er iig goed uit
pi_58050544
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:24 schreef Mr_Baus het volgende:

Nog een paar maandjes en dan komt BF3 uit Ik hoop dat dat het "oude" BoF weer wat meer naar boven gaat halen.. ziet er iig goed uit
come again meen je bron
toch niet dat console aftreksel

en hoe moet ik dan general worden, 50k punten schiet ik niet bij elkaar in een paar maanden
  maandag 14 april 2008 @ 20:30:33 #17
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_58050576
  maandag 14 april 2008 @ 20:46:51 #18
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58051131
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:23 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

waarom
Omdat die plaatjes niet meer op die locatie bestaan misschien?
  maandag 14 april 2008 @ 20:53:27 #19
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58051329
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja lekker 2 halve OP's in het Topic

Die van mij is niet half
Gewoon helemaal, dat die plaatjes niet werken kan ik ook niet helpen
2de in de Tour de BoF!
pi_58051365
Niveau is weer terug zo te zien
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 14 april 2008 @ 20:55:59 #21
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_58051427
quote:
Die is niet voor de PC en dat is dus ook niet BF3.
BF3 komt waarschijnlijk pas in november 2008 uit, als hij niet wordt uitgesteld.
Einde zomer willen ze een speelbare demo uitbrengen.
Bron => google => Battlefield 3 demo
2de in de Tour de BoF!
  maandag 14 april 2008 @ 21:02:00 #22
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_58051667
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Die is niet voor de PC en dat is dus ook niet BF3.
BF3 komt waarschijnlijk pas in november 2008 uit, als hij niet wordt uitgesteld.
Einde zomer willen ze een speelbare demo uitbrengen.
Bron => google => Battlefield 3 demo
Dan was ik iets te voorbarig.. volg het ook niet helemaal meer 100% als ik eerlijk ben, maar zit er wel op te wachten BF series is toch nét dat ietsje meer
Zag toevallig gisteravond dat filmpje, en omdat die game"king" bij een pc zijn verhaal zat te doen.. zodoende..
anyways, dr komt een dikke vette nieuwe BF voor de PC en ik heb er zin an!
  maandag 14 april 2008 @ 21:08:16 #23
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58051899
Gamekings Erger dan dat bestaat er gewoon niet
  maandag 14 april 2008 @ 21:23:28 #24
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_58052462
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gamekings Erger dan dat bestaat er gewoon niet
echt wel! Moet je eens in de spiegel kijken! .
  maandag 14 april 2008 @ 22:00:25 #25
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_58053847
Dat is ook erg maar Gamekings is nog net iets erger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')