Een weekplanner op een zichtbare plek (boven je monitor) kan ook handig zijn. Zo heb je ook overzicht over de komende dagenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu een agenda aangemaakt in gmail waarbij ik een herinnering krijg op de dag zelf
Dat is ook geen gek idee inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een weekplanner op een zichtbare plek (boven je monitor) kan ook handig zijn. Zo heb je ook overzicht over de komende dagen
omg wtf serieus !?!?!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een agenda in mijn telefoonik kan niet meer zonder.
Toen ik de pil nog slikte gaf ie dat zelfs elke avond aan![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een weekplanner op een zichtbare plek (boven je monitor) kan ook handig zijn. Zo heb je ook overzicht over de komende dagen
lolquote:
Ik heb nu ook een wekker op mijn telefoon voor mijn antidepressivaquote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een agenda in mijn telefoonik kan niet meer zonder.
Toen ik de pil nog slikte gaf ie dat zelfs elke avond aan![]()
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
omg wtf serieus !?!?!
je slikt de pil niet meer ?
Ik haakte af na 29 secondenquote:
quote:
15quote:
Nee dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
hou je je dan ook altijd aan die planningen
Mijn docent altijd net zoquote:Op donderdag 17 april 2008 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
15sorry LB
docent vroeg vandaag of we z'n commentaar konden lezen. ik keek 'm recht aan: Nee. Sorry, niets persoonlijks, het is gewoon niet goed leesbaar
da's niet ergquote:
om de week erna weer in paniek te raken zekerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee dus.Wat dan weer reden voor paniek is. Vervolgens ga ik het aanpassen, dingen naar de week erna schuiven en dan ben ik weer opgelucht en rustig.
ik ga het gewoon in de evaluatie zettenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn docent altijd net zo
Ik kan het inmiddels redelijk ontcijferen, maar dat kost echt oefening
It's truth-timequote:Op donderdag 17 april 2008 18:08 schreef Etcetera het volgende:
ik ga het gewoon in de evaluatie zetteninteresseert me niets. godzijdank geen les van hem volgend blok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |