abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:37:00 #1
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_213670
Op de streams via Internet is alles (nou ja) te zien, maar ook de BB TV-redactie doet (soms) haar best. Ze evalueren zelfs hardop ( sukkels).

Om hen een handje te helpen bij de 24-uurs samenvatting op 2 januari 2000, kunt u hier aangeven wat u favoriete (mooiste, leukste etc.) BB TV (!) moment was tot nu toe. Vertel er ook even bij waarom.

Wat mezelf betreft:

op 1:
Bart's stille huilen toen bekend werd dat Sab het huis moest verlaten.
Dat was real life TV!

op 2:
De briljante lauwe reactie van de vijf bewoners toen bekend werd dat de twee nieuwe bewoonsters over 10 minuten voor de deur zouden staan.
Dat was zeker real life. V manipuleert de hele zooi dat het een lieve lust is, maar menselijke emotie kun je niet retoucheren. Zelfs niet die van de BB-bewoners, die flink de smoor in hadden.

Wie volgt!

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
  FOK!fossiel dinsdag 2 november 1999 @ 23:45:00 #2
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_213671
Mijn grootste BB moment.. Hmm.. Toen Bianca weg ging, god wat was ik blij dat ze die wijze woorden uitsprak dat ze weg zou gaan .. eindelijk van haar af
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_213672
Een zelfde soort tegenstelling:

De lauwe reactie op het vertrek van Tara en de ongecensureerde huilbui van Bianca bij het vertrek van Bientje ('dit programma is onmenselukh!)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:52:00 #4
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_213673
Het professionele pingpong-spel van Maurice.
<% Response.Write "Hello World!" %>

woensdag 3 november 1999 @ 00:00:00 #5
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_213674

Mooiste moment was die Krimson kop van Bi-jank-ah die ze trok toen ze Sabien het huis uit Bonjourden ...

Ontploft haar, en een grimas welke ik nie eens voor mekaar zou krijgen als ik gevierendeeld zou worden ..

woensdag 3 november 1999 @ 00:11:00 #6
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213675
Helaas voor dit topic heb ik geen favorite momenten van BB(kan nog komen) maar de opmerking: "Krimson-kop" vind ik werelds, dus moest ik ff reageren.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 00:12:00 #7
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213676
quote:
op 11-03-1999 om 12:11 AM schreef Ted het volgende:
Helaas voor dit topic heb ik geen favorite momenten van BB(kan nog komen) maar de opmerking: "Krimson-kop" vind ik werelds, dus moest ik ff reageren.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 00:14:00 #8
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_213677
Toen Bart Ruud troostte voor het feit dat hij weer een "maatje" zou verliezen. Het hoofd van Ruud, toen hij geen flauw idee had waar Bart het over had.....
Hup NAC !!!
  woensdag 3 november 1999 @ 00:21:00 #9
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_213678
It all comes back to me now:

De heksachtige glimlach van Bianca toen bekend werd dat Sab en Bart allebei genomineerd bleken.

Meesterlijk eng....

Ook zou ik graag de volgende scene nomineren:

Ruud en Willem zitten buiten. Ruud is chagrijnig omdat hij door BB voor klein kind is uitgemaakt. Willem wil hem troosten en omhelzen.
Ruud zegt: "Allei, godver..."

Meesterlijk misverstand.

pi_213679
1. "Ik kan dat bevestigen" oftewel de reactie van Bianca of de nachtelijke twist tussen Sabine en Karin

2. Lang geleden (soort van vroegtijdige BB nostalgie) : Barts reactie op de allereerste nominatie

3. Rolfje spreekt met sabine in de studio (na haar wegzenden) terwijl Karin op de achtergrond bart eindeloos troost.

oftewel.

eigen huis, tuin en borduurwerk

woensdag 3 november 1999 @ 00:26:00 #11
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_213680
Niet meer te stoppen, nu:

Rolf X. praat met een psycholoog en maakt de kijker nieuwsgierig: "Wie zal het huis vrijwillig verlaten en de envelop met ƒ 10.000,- meenemen???? De bewoners zijn op dit moment druk aan het overleggen."

Op hetzelfde moment is achter hem op de monitor te zien dat de bewoners er al lang en breed uit zijn. Mona en Bianca worden uitgebreid omhelst.
Dit duurt zeker vijf minuten......., maar er wordt niet Live overgeschakeld.

Kostelijk.

pi_213681
Het mooiste BB-moment gaat nog komen en zal niet bij V te zien zijn maar bij:

Paul de Leeuw (als hij Ruud ontvangt)

The trick is to keep breathing
pi_213682
quote:
op 11-03-1999 om 12:14 AM schreef AlBundy het volgende:
Toen Bart Ruud troostte voor het feit dat hij weer een "maatje" zou verliezen. Het hoofd van Ruud, toen hij geen flauw idee had waar Bart het over had.....

Maar dan vooral Bart's opmerking die daarop volgde: "Tja Ruud, dan ben jij wéér de lul."

pi_213683
Als ik dit lees komt alles weer naar boven...

• Bianca's duivelse lach toen Sabine kon vertrekken
  • Rolf's opmerking dat hij nog iemand mistte in de woonkamer, terwijl iedereen er al zat
  • Petra, de vriendin van Maurice, die zich in de studio in allerlei bochten zat te wringen, om het frivole gedrag van haar "Maurice de Marco" goed te praten
  • Mona, nog maar net binnen in het huis en haar koffer werd al geopend
  • Sabine en de "kutkip"

Kan zo nog wel even doorgaan....

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 3 november 1999 @ 03:03:00 #15
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_213684
Boontjes doppen met Ruud en Willem....
Hoe vrouwen en mannen denken....
W:"Heeft Maurice een kut dan???"

En die meesterlijke val van Mona was ook mooi, toch?!

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

woensdag 3 november 1999 @ 03:12:00 #16
374 beelzebub
master of disaster
pi_213685
Niet te vergeten Sabine's:
"Ik heb 't recht om te weten..." en Bart koeltjes ernaast, want hij kan tellen.

Maurice aan het:
ping-pongen
voetballen
gitaar aan het mollen

Bart met z'n kunstjes op en naast het koord.

De bewoners nadat ze helium ingeademd hadden.
De wat voor vlees is het met bianca(penis v.e. stier?)

Op de streams vanavond:
A vraagt of ze mee mag voetballen, of dat het iets van de mannen alleen is.
antwoord R of W: nee hoor maurice deed laatst ook mee.

Ik ken er niet zoveel, want ik hoef niet kijken, volg Fok! gewoon

woensdag 3 november 1999 @ 03:23:00 #17
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_213686
"Oh.. allemaal wild vlees" mag wel terug komen in de rubriek domme opmerkingen!
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

pi_213687
Alle televisiestukjes waarin je toch kunt zien hoe het zit, ondanks dat Veronica ons bepaalde dingen wil laten denken. Alle televisiestukjes die door dit forum of andere bronnen uit de media (B&vD, SBS6 nieuws) 'weerlegd' kunnen worden of 'in een ander daglicht' gezien kunnen worden.

Bijvoorbeeld parachutist van SBSWilly reageert agressief versus parachutist van SBSWilly probeert zijn BBhomevideopnamen te behouden.

Bijvoorbeeld Rolf, Daphne, Hummie en Paul bij BvD, nadat het kritische oog van Internet (o.a. FOK!zine op het moment dat ik hier voor het eerst ging kijken) Veronica had betrapt op een kijkje in de keuken van het programma BigBrother maken.

Noem maar op. Oh, daar waren jullie min of meer al mee bezig? Ga zo door!

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

woensdag 3 november 1999 @ 03:44:00 #19
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_213688
Mijn mooiste televisie stukje kwam tot mij via de streams, als ik mij niet vergis stream 1. Hier was in den levende lijve te aanschouwen, het nobele geschenk van enkele FOKKERS van het eerste uur. Namelijk de goudvissen. Omdat deze zo weinig in beeld zijn, is deze capture zo uniek. Het exemplaar dat in beeld is, heb ik Bartholomeus genoemd, omdat het zo'n mooie naam is.
Ik hoop dat het voor jullie even leuk is als voor mij.
Life is what you make it.
pi_213689
Nou wil ik niet LULLIG doen Schanul, maar de streams is geen televisie. Een aparte topic toch wel waard denk ik. Bij deze.

Wel lekker doorgaan met deze topic, want hij is LEKKER! Wat dacht je van de bedscenes van Sabine en Bart. Was dat niet mooi en lelijk tegelijkertijd? Ik zat toen te eten trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 03 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

woensdag 3 november 1999 @ 09:23:00 #21
910 Barbie
Graduated Fool
pi_213690
De eerste kus tussen Bien en Bart op haar verjaardaag.

Bart tegen Ruud; wil je wat voor me doen?
Ruud:....
Bart: wil je wat voor me doen?
Ruud: .....
Bart: wil je wat voor me doen?
Ruud:.....

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 3 november 1999 @ 09:47:00 #22
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_213691
Absoluut top:

* Kutkip
* Gebaar van Willem over de pannekoek van Bianca
* "k' zou wel eens een lekker wipje willen maken" en het gesprekje daarna (geluiden van Ruud).
* Ping - Pong, Dansen en bal goiien van Maurice

Vrij verstandig, neuk een appel !

woensdag 3 november 1999 @ 09:56:00 #23
1363 Barbapappa
BarbabennoBarbabobBarbarella
pi_213692
Mijn mooiste BB-moment: de bekendmaking van het resultaat van de stemming over Sabine en Bart. Die meter die bleef maar stijgen

Een ander mooi moment: Bart apathisch op de bank na wegstemming van Sabine, met die zelf in elkaar gebrouwen koksmuts op zijn kop. Een tragisch-komisch moment

pi_213693
de stopverf scene na de bakpoging van bianka. en daar strak achter gemonteerd de opmerking van sabine dat ze karin schijnheilig vindt graag.....

[Dit bericht is gewijzigd door hobbes (Datum 03 November 1999).]

pi_213694
Het moment gisteren dat anouk vrolijk haar koffer met lekkers uit stond te pakken en cyrill's koffer geopend werd door de rest van de bewoners. Ze moest toen noodgedwongen toegeven dat ze niks bij zich had alleen de inhoud van haar beauty case... talk about being selfish
te gek hé!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')