Om hen een handje te helpen bij de 24-uurs samenvatting op 2 januari 2000, kunt u hier aangeven wat u favoriete (mooiste, leukste etc.) BB TV (!) moment was tot nu toe. Vertel er ook even bij waarom.
Wat mezelf betreft:
op 1:
Bart's stille huilen toen bekend werd dat Sab het huis moest verlaten.
Dat was real life TV!
op 2:
De briljante lauwe reactie van de vijf bewoners toen bekend werd dat de twee nieuwe bewoonsters over 10 minuten voor de deur zouden staan.
Dat was zeker real life. V manipuleert de hele zooi dat het een lieve lust is, maar menselijke emotie kun je niet retoucheren. Zelfs niet die van de BB-bewoners, die flink de smoor in hadden.
Wie volgt!
De lauwe reactie op het vertrek van Tara en de ongecensureerde huilbui van Bianca bij het vertrek van Bientje ('dit programma is onmenselukh!)
Ontploft haar, en een grimas welke ik nie eens voor mekaar zou krijgen als ik gevierendeeld zou worden ..
quote:
op 11-03-1999 om 12:11 AM schreef Ted het volgende:
Helaas voor dit topic heb ik geen favorite momenten van BB(kan nog komen) maar de opmerking: "Krimson-kop" vind ik werelds, dus moest ik ff reageren.![]()
De heksachtige glimlach van Bianca toen bekend werd dat Sab en Bart allebei genomineerd bleken.
Meesterlijk eng....
Ook zou ik graag de volgende scene nomineren:
Ruud en Willem zitten buiten. Ruud is chagrijnig omdat hij door BB voor klein kind is uitgemaakt. Willem wil hem troosten en omhelzen.
Ruud zegt: "Allei, godver..."
Meesterlijk misverstand.
2. Lang geleden (soort van vroegtijdige BB nostalgie) : Barts reactie op de allereerste nominatie
3. Rolfje spreekt met sabine in de studio (na haar wegzenden) terwijl Karin op de achtergrond bart eindeloos troost.
oftewel.
Rolf X. praat met een psycholoog en maakt de kijker nieuwsgierig: "Wie zal het huis vrijwillig verlaten en de envelop met ƒ 10.000,- meenemen???? De bewoners zijn op dit moment druk aan het overleggen."
Op hetzelfde moment is achter hem op de monitor te zien dat de bewoners er al lang en breed uit zijn. Mona en Bianca worden uitgebreid omhelst.
Dit duurt zeker vijf minuten......., maar er wordt niet Live overgeschakeld.
Kostelijk.
Paul de Leeuw (als hij Ruud ontvangt)
quote:
op 11-03-1999 om 12:14 AM schreef AlBundy het volgende:
Toen Bart Ruud troostte voor het feit dat hij weer een "maatje" zou verliezen. Het hoofd van Ruud, toen hij geen flauw idee had waar Bart het over had.....
Maar dan vooral Bart's opmerking die daarop volgde: "Tja Ruud, dan ben jij wéér de lul."
Kan zo nog wel even doorgaan....
En die meesterlijke val van Mona was ook mooi, toch?!
Maurice aan het:
ping-pongen
voetballen
gitaar aan het mollen
Bart met z'n kunstjes op en naast het koord.
De bewoners nadat ze helium ingeademd hadden.
De wat voor vlees is het met bianca(penis v.e. stier?)
Op de streams vanavond:
A vraagt of ze mee mag voetballen, of dat het iets van de mannen alleen is.
antwoord R of W: nee hoor maurice deed laatst ook mee.
Ik ken er niet zoveel, want ik hoef niet kijken, volg Fok! gewoon
Bijvoorbeeld parachutist van SBSWilly reageert agressief versus parachutist van SBSWilly probeert zijn BBhomevideopnamen te behouden.
Bijvoorbeeld Rolf, Daphne, Hummie en Paul bij BvD, nadat het kritische oog van Internet (o.a. FOK!zine op het moment dat ik hier voor het eerst ging kijken) Veronica had betrapt op een kijkje in de keuken van het programma BigBrother maken.
Noem maar op. Oh, daar waren jullie min of meer al mee bezig? Ga zo door!
Wel lekker doorgaan met deze topic, want hij is LEKKER! Wat dacht je van de bedscenes van Sabine en Bart. Was dat niet mooi en lelijk tegelijkertijd? Ik zat toen te eten trouwens.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 03 November 1999).]
Bart tegen Ruud; wil je wat voor me doen?
Ruud:....
Bart: wil je wat voor me doen?
Ruud: .....
Bart: wil je wat voor me doen?
Ruud:.....
* Kutkip
* Gebaar van Willem over de pannekoek van Bianca
* "k' zou wel eens een lekker wipje willen maken" en het gesprekje daarna (geluiden van Ruud).
* Ping - Pong, Dansen en bal goiien van Maurice
Een ander mooi moment: Bart apathisch op de bank na wegstemming van Sabine, met die zelf in elkaar gebrouwen koksmuts op zijn kop. Een tragisch-komisch moment
[Dit bericht is gewijzigd door hobbes (Datum 03 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |