quote:Op maandag 14 april 2008 15:59 schreef MiniMuppet het volgende:
...funnyfarm...
nee.quote:Op maandag 14 april 2008 16:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als het niet gaat lukken, is tijdelijk weer bij je ouders wonen dan geen optie?
ik zou meteen om een afspraak vragen met een arts, en dan zo veel mogelijk papieren meenemen o.a. van je dysthyme stoornis etc. als je belt krijg je meestal een figuur voor je wat dingen opleest van een script (mijn ervaring dan..)quote:Op maandag 14 april 2008 16:01 schreef Twinky het volgende:
ik ga morgenochtend dus bellen, dan zal ik ook meteen vragen wat ik moet doen...
They're coming to take me away, ha-haaa!!quote:Op maandag 14 april 2008 16:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als het niet gaat lukken, is tijdelijk weer bij je ouders wonen dan geen optie?
[..]
Leuk woord
oew, dat klinkt heel goed. Nadeel is wel dat je dan een jaar stufi opgebruikt..quote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Rixie het volgende:
Ik ben er een jaar tussenuit geweest vanwege medische redenen. Als jij een verklaring hebt van een arts of instatie dat jij dat jaar echt nodig hebt voor je therapie kan je via school een time-out krijgen. Je krijgt dat jaar dan wel gewoon studiefinanciering. Denk dat je hier wel voor in aanmerking komt
Mij hebben ze op mijn woord geloofd en heb het hele jaar geen controle gehad....
Ik val in de oude regeling en krijg dus net zolang studiefinanciering als dat ik ingeschreven sta op een schoolquote:Op donderdag 17 april 2008 19:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
oew, dat klinkt heel goed. Nadeel is wel dat je dan een jaar stufi opgebruikt..
mja dat gaat mij niet lukken... Helaas. Ik ga aanstaande maandag de formulieren invullen voor WAjong en bijstand, dan merk ik vanzelf wel hoeveel ik krijgquote:Op donderdag 17 april 2008 22:26 schreef Rixie het volgende:
[..]
Ik val in de oude regeling en krijg dus net zolang studiefinanciering als dat ik ingeschreven sta op een school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |