quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.![]()
Respect! als jij het wel kan hoor.![]()
kloptquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.
Ik heb dat stuk ook gezienquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.
Die frase herinner ik me ook.... dat kwam toch echt van Jaap.quote:Op maandag 14 april 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Plus het feit dat de hele tent naar de stront rook
Heb je nou ervaring als ontvanger of als gever?quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.![]()
Respect! als jij het wel kan hoor.![]()
Klopt allemaal, ik herinner het me ook nog want ik keek toen.quote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
Huub legt alle plannen voor aan Claire. Palma zit er bij en zucht 'pfff, moet ik weer de streams gaan kijken vanavond'.
Precies zo ging hetquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie hebben het nu over het moment waarop Amanda verder als Miss Wijdbeens door het leven gaat?quote:
Nee, Amanda is er niet.quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt er iemand anaal genomen op de streams ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |