Ik heb er geen probleem mee dat de febo hun actuers beschermen.... maar ze gaan veel te ver. B en A kunnen niet eens een normaal gesprek voeren. Wordt het te para dan komt er zich steeds weer iemand bij hen zitten.quote:Op maandag 14 april 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook zwaar bezopen!
Als rat en zijn del niet genoeg zelfbeheersing hebben om de consequenties van dit spel te dragen, dan horen ze er niet in te zitten.
Gelijke monniken, gelijke kappen
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klein detail is dat het niet anaal was.![]()
Achterlangs...klopt...maar niet in d'r ster.
Ja, dag! En of dat wel anaal was. Eric zat er toen ook nog in. Amanda gaf het toen gewoon toe.quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klein detail is dat het niet anaal was.![]()
Achterlangs...klopt...maar niet in d'r ster.
Alex correspondeert nogal veel met Brian en Amanda. Hij gelooft alles.quote:
Hij zei het in de context van familiebezoek. Letterlijk: als je elkaar een jaar niet hebt gezien dan ga je dat niet verpesten.quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef avonne het volgende:
[..]
En Michael? En die andere date van Eric?
Ik volg de streams...quote:
Tja als ie dit breekt dan zal ie dat zeker terugkrijgen.... al denk ik dat Huub z'n bezoek hier eerder om kan lachen dan een Kenneth of Netty.quote:Op maandag 14 april 2008 13:55 schreef T-lex het volgende:
Er was toch een ongeschreven regel dat ze mekaars bezoek niet zouden verzieken...laat Huub maar wat doen dan met z'n grote bek.![]()
Kijken of hij met die trouwerij ook nog zo kan lachen als ze z'n familie (neefjes enzo) jankend de poort uit jagen.
Plus het feit dat de hele tent naar de stront rookquote:Op maandag 14 april 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dag! En of dat wel anaal was. Eric zat er toen ook nog in. Amanda gaf het toen gewoon toe.
Wij moeten het echt hebben van die openbaringen, daar kan ik ook wel van genieten.... Echte acties komen er toch nooit.quote:Op maandag 14 april 2008 13:57 schreef mazaru het volgende:
Ohhh wat klinkt dit allemaal heerlijk.
Eindelijk lijkt het alsof er iets gedaan mag worden tegen rat en zijn del
Ohh, rat en del hebben gezegd dat het niet zo is?quote:Op maandag 14 april 2008 14:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik volg de streams...![]()
Is al is besproken daar. En als het wel zo was zouden ze daar echt wel voor uit komen.
Het is nou niet echt zo dat ze er een geheim van maken dat die bana ook regelmatig in d'r ster gaat.![]()
Waar komt die rook vandaan op stream 2? Staat de villa in brand.
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.quote:
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.quote:Op maandag 14 april 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Plus het feit dat de hele tent naar de stront rook
Alleen het idee dat er eventueel iets zou kunnen gaan gebeuren, is al genoeg om die twee over de zeik te krijgenquote:Op maandag 14 april 2008 14:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wij moeten het echt hebben van die openbaringen, daar kan ik ook wel van genieten.... Echte acties komen er toch nooit.
Mijn god, 28 cm!!!quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.![]()
Respect! als jij het wel kan hoor.![]()
Nee, dat heb ik van Flens gehoord, nou goed.quote:Op maandag 14 april 2008 14:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mijn god, 28 cm!!!![]()
Heb je dat opgemeten of heeft Brian je dat verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |