abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58041339
  maandag 14 april 2008 @ 12:58:52 #52
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58041352
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom zou Claire geen positie mogen hebben, omdat papa Ron is gekomen? Ik vond het een geweldige actie, eindelijk een ouder die zich niet laat intimideren door de FEBO en gewoon zegt waar het op staat. Niks Amanda mee zonder stemming, gewoon haar moeder. Ik vind papa Ron tof.
Ik bedoel meer dat iemand van buiten komt die de kolen voor Claire uit het vuur komt halen. Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden. Het doet me een beetje denken aan Eric die de politie belde.
Op maandag 14 april 2008 12:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom zou Claire geen positie mogen hebben, omdat papa Ron is gekomen? Ik vond het een geweldige actie, eindelijk een ouder die zich niet laat intimideren door de FEBO en gewoon zegt waar het op staat. Niks Amanda mee zonder stemming, gewoon haar moeder. Ik vind papa Ron tof.
omdat hij het spelletje zo leuk meespeelt ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_58041418

Claire kijkt terwijl Anouk op Fries rijdt. "Fries wordt snel kwaad hm", zegt ze tegen Anouk. Anouk probeert Fries uit. Ze kan aardig goed paardrijden zo te zien.
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 13:04:21 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_58041427
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef akveor het volgende:

Ik bedoel meer dat iemand van buiten komt die de kolen voor Claire uit het vuur komt halen. Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden. Het doet me een beetje denken aan Eric die de politie belde.
Dat begrijp ik wel maar het is toch van de dolle wat er allemaal gezegd werd door Brian en Jaap. Als Claire en Huub willen trouwen moeten ze dat zelf weten, daar heeft de rest zich maar gewoon bij neer te leggen. Een beetje terror is geen probleem, maar de hele dag verstieren......duh. Groot gelijk dat papa Ron heeft ingegrepen, hij is er die dag uiteindelijk ook en ik denk dat het totaal uit de hand gelopen was als alle plannen van Jaap en Brian waren doorgegaan.
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn van een huwelijksdag, ook als is het nep.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 13:04:30 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58041431
quote:
Op maandag 14 april 2008 12:58 schreef akveor het volgende:

[..]

Het spel hoort wel binnen de muren van de villa gespeeld te worden.
Dus niet in hotel de Witte Bergen of "op de golfbaan"?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58041470

Jaap zit in de kamer bij Joris en Huub. Amanda, Kenny en Brian zijn offstream. Ze zijn waarschijnlijk dolgelukkig de verjaardag van Brian aan het vieren. Of zijn ze achter? Bij mama Netty? Want die zit natuurlijk achter.
  maandag 14 april 2008 @ 13:07:03 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58041478
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel maar het is toch van de dolle wat er allemaal gezegd werd door Brian en Jaap. Als Claire en Huub willen trouwen moeten ze dat zelf weten, daar heeft de rest zich maar gewoon bij neer te leggen. Een beetje terror is geen probleem, maar de hele dag verstieren......duh. Groot gelijk dat papa Ron heeft ingegrepen, hij is er die dag uiteindelijk ook en ik denk dat het totaal uit de hand gelopen was als alle plannen van Jaap en Brian waren doorgegaan.
Ik begrijp uit het het filmpje dat er iemand excuses moest maken. Ik neem aan dat dat Jaap was voor hetgeen wat ie heeft gezegd over Claire's moeder.
Grappig om te horen dat Huub jij en jou zegt en Claire haar vader met u aanspreekt.

[..]

plannen kunnen gewoon doorgaan
jaap heeft alleen belooft om niet meer te zegen dat hij de moeder van claire vaginaal gaat nemen
  maandag 14 april 2008 @ 13:08:44 #60
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58041508
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus niet in hotel de Witte Bergen of "op de golfbaan"?
Reminds me: Brian heeft toen in mijn ogen DGK heeft verloren. Hij kon toen al de stress niet aan. En zo iemand noemen ze de miljonair die er vanaf de eerste dag in zit.
Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
Het is al van even geleden hoor, maar ik vond dat een cap van een huilende Amanda niet mocht ontbreken. Dus ik het er even één gehaald van VOL. Amanda wordt hier streng toegesproken door B.

[ afbeelding ]
dit is zó bizar.

Ze houdt toch van foute mannen? Waarom jankt ze dan?
pi_58041535
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik begrijp uit het het filmpje dat er iemand excuses moest maken. Ik neem aan dat dat Jaap was voor hetgeen wat ie heeft gezegd over Claire's moeder.
Grappig om te horen dat Huub jij en jou zegt en Claire haar vader met u aanspreekt.
Ja hoor, dat was Jaap. Zie hier het nep-excuus.

Moderator maandag 14 april 2008 @ 13:10:31 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58041538
quote:

[..]

Wat zo bizar is aan het geheel, is dat er écht niemand meer weggepest wordt, zo vlak voor het einde.
Dus waarom zou je een huwelijksdag gaan verstieren? Speltechnisch is dat onzinnig. Of zouden ze echt denken dat dit hun positie verstevigt met het oog op een SMS-finale?

De febo wilde de bruiloft gebruiken om mee te scoren, en de pa van Claire heeft weer even wat piketpaaltjes geslagen. Tot hier en niet verder. Huub en Claire waren daar blijkbaar niet zelf toe in staat, wat op zich ook wel weer verwonderlijk is.
Als Huub en Claire gewoon hadden gezegd: "Níks Amanda mee dinsdag. Die snol blijft in de villa, en anders gaat het hele feest niet door."
Op de een of andere manier hadden Huub en Claire die machtspositie blijkbaar niet....
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 13:12:13 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_58041572
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef akveor het volgende:

Klopt, zie hier de act van Jaap, slechte act dan hè?

http://forum.headliner.nl/topic-6144/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 14 april 2008 @ 13:13:57 #65
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58041606
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Ja hoor, dat was Jaap. Zie hier het nep-excuus.

Thanks..... had ik gemist. Jaap gaat toch aardig door het stof.
Op maandag 14 april 2008 12:48 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Nee hoor, hij is gewoon bang om onder zijn huisgenoten te zijn zonder zijn Amandelletje. Hij komt er pas onder vandaan als de kust weer veilig is. Huidkanker neemt hij voor lief. Dit trucje heb ik hem al eerder uit zien halen, hij blijft er zo een uur of langer onder.
De truc is om de warmte lamp aan te zetten. Verbrand je niet van.
Doen ze allemaal als ze even willen slapen.
pi_58041641
nou, overleg Jaap en Huub (en Joris?) in kantoor.
pi_58041646
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat zo bizar is aan het geheel, is dat er écht niemand meer weggepest wordt, zo vlak voor het einde.
Dus waarom zou je een huwelijksdag gaan verstieren? Speltechnisch is dat onzinnig. Of zouden ze echt denken dat dit hun positie verstevigt met het oog op een SMS-finale?

De febo wilde de bruiloft gebruiken om mee te scoren, en de pa van Claire heeft weer even wat piketpaaltjes geslagen. Tot hier en niet verder. Huub en Claire waren daar blijkbaar niet zelf toe in staat, wat op zich ook wel weer verwonderlijk is.
Als Huub en Claire gewoon hadden gezegd: "Níks Amanda mee dinsdag. Die snol blijft in de villa, en anders gaat het hele feest niet door."
Op de een of andere manier hadden Huub en Claire die machtspositie blijkbaar niet....
enige wat papa clair gedaan heeft is als een oprechte hummer proleet eisen dat ze geen nare dingen meer over z'n wijf zeggen

alsof ook z'n vrouw retardet is en dat niet zelf kan
pi_58041648
jaap joris en huub naar het kantoor; snode plannen?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_58041652
Huub en Jaap gaan gesprekje hebben in kantoor, Joris gaat mee
pi_58041667
brains bezoek staat niet op het rooster aldus huub
  maandag 14 april 2008 @ 13:17:55 #72
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58041668
quote:
Op maandag 14 april 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Reminds me: Brian heeft toen in mijn ogen DGK heeft verloren. Hij kon toen al de stress niet aan. En zo iemand noemen ze de miljonair die er vanaf de eerste dag in zit.
En dat wil in het Guiness Book of Records, lachen als ze dat akkefietje erbij halen en zeggen dat Huub het dan gaat worden. En als het zo gaat, dan kan Amanda beter een weekje bij haar moeder logeren (als ze dan nog een relatie hebben).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58041679
quote:

[..]

en waarom zou de Febo het niet schitterend vinden als op TV een Huwelijksdag from Hell te zien is?
TerrorJaaps finest moment, etcetera.

Huwelijken hebben we al meer dan genoeg op TV gezien. Een verpest huwelijk is uniek, eenmalig, spraakmakend en un-be-lie-ve-ble
pi_58041689
ojee huub zit mamanettysalade te eten, heeft rat weer iets om over te zeuren
pi_58041698
o shit huub vertelt nog ff hoe eerlijk hij was gisteren tov pappa clair
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')