Ik heb dat stuk ook gezienquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.
Die frase herinner ik me ook.... dat kwam toch echt van Jaap.quote:Op maandag 14 april 2008 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Plus het feit dat de hele tent naar de stront rook
Heb je nou ervaring als ontvanger of als gever?quote:Op maandag 14 april 2008 14:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zonder glijmiddel en zonder enige vorm van voorspel ff 28cm je ster in...nou dan piep je wel anders.![]()
Respect! als jij het wel kan hoor.![]()
Klopt allemaal, ik herinner het me ook nog want ik keek toen.quote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, echt waar. Ik zat ernaast toen die ruzie begon. Natasia in paniek want ze kon niet zeggen dat het van achter kwam. Toen wilden ze het op Eric afschuiven want daar had Amanda het tegen gezegd maar Eric had niks gezegd en toen zei Natas dat het in een brief van Wilgo stond.
quote:Op maandag 14 april 2008 14:05 schreef Smash-it het volgende:
Huub legt alle plannen voor aan Claire. Palma zit er bij en zucht 'pfff, moet ik weer de streams gaan kijken vanavond'.
Precies zo ging hetquote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie hebben het nu over het moment waarop Amanda verder als Miss Wijdbeens door het leven gaat?quote:
Nee, Amanda is er niet.quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Nomrc2 het volgende:
wordt er iemand anaal genomen op de streams ofzo ?
quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt allemaal, ik herinner het me ook nog want ik keek toen.
Ik moet nog een heel weekend bijlezen maar ik vind dat deze cap zo mooi hun relaasie samenvatquote:Op maandag 14 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
Het is al van even geleden hoor, maar ik vond dat een cap van een huilende Amanda niet mocht ontbreken. Dus ik het er even één gehaald van VOL. Amanda wordt hier streng toegesproken door B.
[ afbeelding ]
Belangrijk detail is wel dat het niet Brian is die op die foto met een wijzend vingertje zit maar Ricardo.quote:Op maandag 14 april 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik moet nog een heel weekend bijlezen maar ik vind dat deze cap zo mooi hun relaasie samenvat![]()
ach het bruidje van huub is dus zindelijkquote:Op maandag 14 april 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
Le poup du Claire, de drollen van Claire. Ik spreek haar er ook op aan. Het is niet zo dat het helemaal er buiten ligt.
Brian aan het woord.
Er heeft een verhaal de ronde gedaan dat Jaap tijdens zijn verblijf in dat hok hoeren heeft bezocht in Utrecht. Puur verzonnen verhaal imo. Maar met Jaap weet je het nooit hè?quote:
Bedanktquote:Er heeft een verhaal de ronde gedaan dat Jaap tijdens zijn verblijf in dat hok hoeren heeft bezocht in Utrecht. Puur verzonnen verhaal imo. Maar met Jaap weet je het nooit hè?
quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
volgens kenny zijn light produkten levenssssssssgevaarlijkkkkkkk, je gaat er kapot aan.vraag maar aan mama![]()
Hij weet ook alles, die Kenniet? Het is precies zijn broer.quote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
volgens kenny zijn light produkten levenssssssssgevaarlijkkkkkkk, je gaat er kapot aan.
LOL. Befincident filmpje anyone?quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Disana het volgende:
Brian weet al dat Jaap iets gaan doen bij hem en Amanda. Brian zegt dat hij Jaap tien keer tot malen kan aanzetten. Je kunt Jaap 'tot zelfmoord aanpraten'.
lollige tijden.......hik hik hikquote:
Lees mijn post hierboven, volgens mij zit dat hier ook in.quote:
hij praat niet helemaal poepquote:Op maandag 14 april 2008 14:28 schreef BarryK het volgende:
Kennie heeft weer ergens iets gehoord over light-producten, maar weet niet precies hoe het in elkaar steekt en daarom is alles met light: "doe het niet, dat is zo slecht.. daar zit een stofje in waaraan je helemaal kapot gaat"
Ik heb er ook nog wel een paar hoorquote:Op maandag 14 april 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik moet nog een heel weekend bijlezen maar ik vind dat deze cap zo mooi hun relaasie samenvat![]()
Die met die schaarquote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar hoor
Een soort prentenboek van hen relaasie in de loop van de tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over dat Huub Lieke neukte voor dekking?quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Kinga het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=5798&postdays=0&postorder=asc&start=450
En dan een heel end naar beneden scrollen....
Had Jaap een kado, of was het de 2 masseuses?quote:Op maandag 14 april 2008 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
jaap roept rat kom ik heb je kado hier binnen
nee, ging mij om dat filmpje van jaap, in de tent van amanda en brian.... dat hij het vond stinken, maardie filmpjes doen het niet meer.quote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Over dat Huub Lieke neukte voor dekking?
Ja, dat was bekend, uiteraard. Iedereen heeft dat gesprek gezien.
Goedemiddag y'all!quote:Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
Wat een dertien in een dozijn pauper cadeau is dit weer. In dezelfde orde als het dineetje met rozenblaadjes.
Die schaarquote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar hoor
Een soort prentenboek van hen relaasie in de loop van de tijd
[ afbeelding ]
Bedoel je deze soms?quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
http://www.clairedemiljonair.nl/
en even op 'gastenboek' klikken. Is iets mee...
Clairequote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
geen gastenboek te vinden.quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Lees mijn aanpassing.quote:Op maandag 14 april 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Een redirect. Er wordt doorgelinkt naar de site van DGK. Raar.
quote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/160339
Whahaha, die rat.... hij flipt em al terwijl er niks aan de hand is...
Neem ook aan dat hij deze bedoelt, ziet er niet best uit!quote:Op maandag 14 april 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms?
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_gastenboek
quote:
Te triest, ook dat artikel in de televaag, jammer dat sommigen hun fatsoen niet kunnen houden.quote:In samenspraak met politie hebben wij besloten het gastenboek tijdelijk te sluiten. Er lopen verschillende onderzoeken. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie. Er zijn duidelijk mensen op deze wereld die het nodig vinden om het leven van andere mensen zuur te maken.
Redactie clairedemiljonair.nl
Het gastenboek is tijdelijk gesloten door uitspraken die de grenzen van 'fatsoen' ver overschrijven!
Ik kan het gastenboek niet vindne.quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Ja die!quote:Op maandag 14 april 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je deze soms?
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_gastenboek
Sommige mensen gaan wel heel ver in hun haat, schandalig. Het is maar goed dat ze de politie erop gezet hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
Neem ook aan dat hij deze bedoelt, ziet er niet best uit!
ff daarvoor kwam ze de kapsalon in...en vrijwel meteen kwam er op de plasma dat d'r zender het niet deed. Dus daarvoor moest ze naar achter. D'r hoofd loopt toch al over van heel die verjaardag, dus dat kan ze er niet echt bij hebben.quote:Op maandag 14 april 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda loopt behoorlijk te stieren, haar gezicht staat op onweer. Volgens mij kwam ze bij de FEBO vandaan.
Tjezus!quote:Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja die!
(ik kreeg de link niet mee?)
Bram mailde me met dit bericht, dus ik dacht: ik deel het ff met jullie. ter info.
Bang om ontvoerd te worden?quote:Op maandag 14 april 2008 14:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]Mijn god.... Krijg je een verrassing van je vriendin en hij staat strak van de spanning , aiaiaiiai nee Amanda ik wil het niet
![]()
![]()
Bedankt voor de tip. Wat lopen er toch veel verknipte mensen rond.quote:Op maandag 14 april 2008 14:57 schreef dieenebart het volgende:
Ja die!
Bram mailde me met dit bericht, dus ik dacht: ik deel het ff met jullie. ter info.
Of zouden ze 'het' verteld hebben?quote:Op maandag 14 april 2008 14:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
ff daarvoor kwam ze de kapsalon in...en vrijwel meteen kwam er op de plasma dat d'r zender het niet deed. Dus daarvoor moest ze naar achter. D'r hoofd loopt toch al over van heel die verjaardag, dus dat kan ze er niet echt bij hebben.
Middag Bart... wanneer mag je de villa weer in. Of heeft zijne heiligheid besloten dat er geen gebruik meer gemaakt zal worden van je diensten. Het is natuurlijk ook wel een beetje krom dat een kennis van een wannabee komt reintegreren.quote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Bartjes ga eens snel die villa inquote:Op maandag 14 april 2008 14:45 schreef dieenebart het volgende:
Bart, ik had nog een vraagje voor je in je re-integratie topic ...quote:Op maandag 14 april 2008 14:59 schreef dieenebart het volgende:
Wel weer humor dat er linkje naar wiki/fatsoen bij staat, haha
zou wel reuzesneu voor ons zijn.........ik heb me hier al sinds gisteren op zitten te verheugenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |