LOL. Befincident filmpje anyone?quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Disana het volgende:
Brian weet al dat Jaap iets gaan doen bij hem en Amanda. Brian zegt dat hij Jaap tien keer tot malen kan aanzetten. Je kunt Jaap 'tot zelfmoord aanpraten'.
lollige tijden.......hik hik hikquote:
Lees mijn post hierboven, volgens mij zit dat hier ook in.quote:
hij praat niet helemaal poepquote:Op maandag 14 april 2008 14:28 schreef BarryK het volgende:
Kennie heeft weer ergens iets gehoord over light-producten, maar weet niet precies hoe het in elkaar steekt en daarom is alles met light: "doe het niet, dat is zo slecht.. daar zit een stofje in waaraan je helemaal kapot gaat"
Ik heb er ook nog wel een paar hoorquote:Op maandag 14 april 2008 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik moet nog een heel weekend bijlezen maar ik vind dat deze cap zo mooi hun relaasie samenvat![]()
Die met die schaarquote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar hoor
Een soort prentenboek van hen relaasie in de loop van de tijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over dat Huub Lieke neukte voor dekking?quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef Kinga het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=5798&postdays=0&postorder=asc&start=450
En dan een heel end naar beneden scrollen....
Had Jaap een kado, of was het de 2 masseuses?quote:Op maandag 14 april 2008 14:32 schreef ericahysterica het volgende:
jaap roept rat kom ik heb je kado hier binnen
nee, ging mij om dat filmpje van jaap, in de tent van amanda en brian.... dat hij het vond stinken, maardie filmpjes doen het niet meer.quote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Over dat Huub Lieke neukte voor dekking?
Ja, dat was bekend, uiteraard. Iedereen heeft dat gesprek gezien.
Goedemiddag y'all!quote:Op maandag 14 april 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
Wat een dertien in een dozijn pauper cadeau is dit weer. In dezelfde orde als het dineetje met rozenblaadjes.
Die schaarquote:Op maandag 14 april 2008 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar hoor
Een soort prentenboek van hen relaasie in de loop van de tijd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |