abonnement Unibet Coolblue
pi_58274158
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Bericht slaat nergens op en is gedateerd. Sulejmani zou in theorie nog voor Feyenoord kunnen kiezen vanwege Verbeek, maar denk niet dat ze het geld hebben.. Verder is het gewoon een stap omlaag en er is geen garantie dat het volgend seizoen beter gaat (zijn niet eens zeker van Europees voetbal).

Verder wordt er gesproken over dat Pranjic en Koevermans op het lijstje staan. Koevermans wil niet weg bij PSV en als Feyenoord het geld zou hebben voor Sulejmani dan hebben kunnen ze Pranjic echt niet meer erbij betalen.
Het bericht slaat inderdaad nergens op, maar de rest van jouw verhaal ook niet.

Die stap omlaag bullshit hebben we nu wel gezien, en over het geld bij Feyenoord weet niemand iets, ik denk dat ze meer te besteden hebben dan we allemaal denken. Daarnaast kan Sulejmani gewoon wachten tot zondag om te kijken of Feyenoord Europees speelt volged jaar.

Niet dat ik m zie komen overigens maar jouw redenatie is nou niet echt heel sterk.
  donderdag 24 april 2008 @ 11:13:25 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58274180
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Zet je er ook meteen even bij dat Chelsea 17 miljoen voor de Guzman wil betalen?
Jonathan gaat naar Arsenal. Heeft hij al een gesprek mee gevoerd, definitieve onderhandelingen beginnen na de bekerfinale/play-offs.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_58274271
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:12 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Het bericht slaat inderdaad nergens op, maar de rest van jouw verhaal ook niet.

Die stap omlaag bullshit hebben we nu wel gezien, en over het geld bij Feyenoord weet niemand iets, ik denk dat ze meer te besteden hebben dan we allemaal denken. Daarnaast kan Sulejmani gewoon wachten tot zondag om te kijken of Feyenoord Europees speelt volged jaar.

Niet dat ik m zie komen overigens maar jouw redenatie is nou niet echt heel sterk.
De club was 2 jaar geleden zga failliet en er was nergens geld vandaan te toveren. En nu kunnen ze ineens al voor het 2 jaar achtereen met miljoenen smijten. Ok die talentenpoules zullen de liquide middelen een flinke boost gegeven hebben. Maar niet zo erg dat je El Ahmadi, Sulejmani én Pranjic kan kopen. Wat je betaald niet alleen de transfersom, maar ook nog een dik vet salaris.

En die stap omlaag is wat gechargeerd, maar denk toch ook niet dat het een stap omhoog is. Feyenoord doet gewoon al jaren niet eens meer serieus mee voor de titel. Kijkend naar het materiaal van dit seizoen en het vorige kun je zelfs zeggen dat ze gewoon slechter zijn gaan presteren.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58274281
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reuser naar Volendam.
Zou ik tof vinden.
Schöne staat in de spotlight. Roda JC is het meest concreet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58274459
Terwijl zijn tweede seizoenshelft (net als de rest van de Graafschap trouwens) niet echt denderend was.
pi_58274547
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Terwijl zijn tweede seizoenshelft (net als de rest van de Graafschap trouwens) niet echt denderend was.
Dat lag ook meer aan het vertrek van Powel en meteen daarop de blessure van De Groot. Aldus Jan de Jonge
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_58274677
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:17 schreef Breach het volgende:

[..]

De club was 2 jaar geleden zga failliet en er was nergens geld vandaan te toveren. En nu kunnen ze ineens al voor het 2 jaar achtereen met miljoenen smijten. Ok die talentenpoules zullen de liquide middelen een flinke boost gegeven hebben. Maar niet zo erg dat je El Ahmadi, Sulejmani én Pranjic kan kopen. Wat je betaald niet alleen de transfersom, maar ook nog een dik vet salaris.

En die stap omlaag is wat gechargeerd, maar denk toch ook niet dat het een stap omhoog is. Feyenoord doet gewoon al jaren niet eens meer serieus mee voor de titel. Kijkend naar het materiaal van dit seizoen en het vorige kun je zelfs zeggen dat ze gewoon slechter zijn gaan presteren.
Ze smijten niet met miljoenen.

Die drie zijn je noemt zijn denk ik wel te halen. Maar dan is wel je geld op.

Heerenveen doet ook niet mee voor de titel. En Feyenoord presteert over het algemeen nog altijd beter in Europa dan Heerenveen.

Wat wil je, we hadden Bert als trainer
pi_58274739
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:36 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ze smijten niet met miljoenen.

Die drie zijn je noemt zijn denk ik wel te halen. Maar dan is wel je geld op.

Heerenveen doet ook niet mee voor de titel. En Feyenoord presteert over het algemeen nog altijd beter in Europa dan Heerenveen.

Wat wil je, we hadden Bert als trainer
Ik weet niet precies wat El Ahmadi gekost heeft, maar Sulejmani zou 10 miljoen moeten kosten en Pranjic zal daar niet ver onder zitten. Dus kom je dik boven de 20 miljoen uit, dat is veel voor de nummer 6 van Nederland.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58278431
Ben Haim van Chelsea naar Tottenham.
pi_58280952
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat El Ahmadi gekost heeft, maar Sulejmani zou 10 miljoen moeten kosten en Pranjic zal daar niet ver onder zitten. Dus kom je dik boven de 20 miljoen uit, dat is veel voor de nummer 6 van Nederland.
El Ahmadi 5, als je Sulejmani en Pranjic koopt krijg je kwantumkorting Samen voor 16 moet wel lukken...

En je verhaal over de nummer 6 slaat weer nergens op.

En dan heb ik het niet eens over het feit dat we Pranjic niet 'nodig' hebben. Middenvelders genoeg, of ze moeten iets anders van plan zijn.
  donderdag 24 april 2008 @ 16:23:38 #111
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58281212
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef Breach het volgende:
Dus kom je dik boven de 20 miljoen uit, dat is veel voor de nummer 6 van Nederland.
Hebben ze de 6e begroting van Nederland tegenwoordig? Oftewel, die positie op de ranglijst is financieel gezien niet relevant.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_58281304
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:23 schreef methodmich het volgende:
TOP Oss zou willen proberen twee spelers van NEC te huren. Ze denken aan spelers als Dominique Scholten, Bart van Brakel, Saidi Ntibazonkiza en Karim Fachtali.
Contract van van Brakel loopt af en wordt niet verlengd, dus die kunnen ze zo gratis overnemen! Verhuur van Scholten en Saidi of Fachtali lijkt me wel een goede optie.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:39:00 #113
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58300211
quote:
'Flamini is de eerste aanwinst van AC Milan'

25/04/2008 12:27

Mathieu Flamini stapt over van Arsenal naar AC Milan. Volgens La Gazzetta dello Sport moeten de club en de speler alleen nog een paar details uitwerken en zal het definitieve ja van de Fransman binnen enkele dagen volgen.

Naar verwachting tekent Flamini een contract voor vijf seizoenen bij Milan. De Rossoneri hoeven geen transfersom te betalen voor de enkelvoudig international, aangezien de verbintenis van de 24-jarige middenvelder bij Arsenal aan het einde van het huidige seizoen afloopt.

Flamini zou ook in de belangstelling staan van Juventus en Bayern München, terwijl Arsenal-coach Arsène Wenger vorige week nog had geëist dat de defensieve middenvelder voor het einde van april kenbaar zou maken, of hij zijn contract bij The Gunners wilde

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58300485
Dom van Flamini, bij Arsenal was hij de laatste tijd precies op zijn plek. Bij AC Milan moet hij nog maar zien of hij de concurrentie gaat winnen.

Ricky van den Bergh op proef bij Nottingham Forest trouwens.
pi_58300539
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:
Dom van Flamini, bij Arsenal was hij de laatste tijd precies op zijn plek. Bij AC Milan moet hij nog maar zien of hij de concurrentie gaat winnen.
zo dom is het niet, Gattuso gaat misschien weg hè
pi_58300579
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]


[..]

zo dom is het niet, Gattuso gaat misschien weg hè
dat heb ik nog niet gehoord. waarheen gaat gattuso??
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_58300634
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:54 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

dat heb ik nog niet gehoord. waarheen gaat gattuso??
gerucht: http://www.soccernews.nl/news/44551
pi_58300649
Hij mag niet weg bij Milan!
pi_58300804
Een jaar geleden zou geen een Arsenal-fan zich er ook maar iets druk om maken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:09:55 #120
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58300949
quote:
De Spaanse media draaien vrijdag op volle toeren. Real Madrid heeft 35 miljoen euro over voor Klaas-Jan Huntelaar en Ajax zou al een opvolger op het oog hebben: Fernando Llorente. De aanvaller van Athletic Bilbao is bezig aan een sterk seizoen en stond tot dit seizoen jarenlang in de schaduw van een Ajacied: Ismael Urzáiz.

Volgens de Spaanse sportkrant AS is de interesse uit Amsterdam niet nieuw. Naar verluidt trok Henk ten Cate vorig jaar zomer al aan de bel bij de Baskische club, die het blonde jeugdproduct echter onder geen beding wilde laten vertrekken. Ook Fulham trok destijds op de laatste dag van de transfermarkt aan zijn mouw. Voorzitter Fernando García Mucua veegde het miljoenenbod uit Londen echter van de tafel.

Llorente (23) is bezig aan een sterk seizoen. De Bask scoorde tot dusver negen doelpunten in de Primera División, terwijl hij in de voorgaande seizoenen door de aanwezigheid van Urzaíz niet tot wasdom kwam. De aanvaller, die tot medio 2011 onder contract staat, kwam niet verder dan zeven doelpunten in tweeënhalf seizoen.

De voormalig jeugdinternational maakte drie jaar geleden indruk op het WK onder 20 in Nederland. Llorente scoorde vijf keer op het eindtoernooi en eindigde daarmee als tweede op de topscorerslijst achter Lionel Messi. Tegen Chili scoorde hij liefst vier keer.
Joepie.
pi_58308600
Wisla Krakow wil Kluivert.
Boussoufa in beeld bij HSV als opvolger VdV.
Liverpool mengt zich in de strijd om Modric.
pi_58317914
Braziliaanse vriend die blijft zoeken naar een leuke club
quote:
Mille Mendes (Unitas) voetbalt zich in de kijker

De Braziliaanse Unitasser Mille Mendes (22) heeft afgelopen week een uitstekende indruk achtergelaten op de technische staf van FC Utrecht.
REGIO

Hij heeft daar onder leiding van hoofdtrainer Willem van Hanegem vier dagen met de A-selectie meegetraind. ,,Hij is alleen te duur voor de Utrechters,’’ aldus zijn zaakwaarnemer Arie Treffers van Sportconsult Nederland BV. ,,Omdat Mendes een speler is uit een niet-EG-land moet de club minimaal 400.000 euro neertellen. Toch zijn wij blij met de positieve kritiek van Utrecht over zijn onmiskenbare kwaliteiten. Dat heeft al geleid tot interesse van het Alkmaarse AZ van Louis van Gaal, dat dat bedrag waarschijnlijk wel kan ophoesten.’’

Vanaf maandag loopt Mendes, die morgen bij WSC gewoon weer voor Unitas in actie komt, stage bij de Belgische eersteklasser FC Dender waar de Nederlander Jan Boskamp hoofdtrainer is. Boskamp was afgelopen zondag naar Gorinchem afgereisd om Mendes aan het werk te zien.
Naar AZ zou leuk zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58318306
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:43 schreef methodmich het volgende:
Braziliaanse vriend die blijft zoeken naar een leuke club
[..]

Naar AZ zou leuk zijn.
Hoeft Unitas hem geen buiten-EU-salaris te betalen dan? Of speelt hij daar gewoon voor een paar tosti's en een auto van de zaak?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58318520
Hij woont in België in een appartement met nog 17 donkere Braziliaanse baltovenaars, waar de ratten dood voor de deur liggen. Maar ik denk dat ze hem via het bureautje betalen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58321277
Modric dus definitief naar tottenham?
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')