Lijkt me helemaal geweldig! Wordt veel geheugenkaartjes meeslepen lijkt mequote:Op maandag 14 april 2008 12:20 schreef AirwiN het volgende:
Vakantie? Eind september pas!![]()
Maar dan wel lekker een maand naar Japan!
We gaan inderdaad met de rugzak op stap. We beginnen in Tokio en vanaf daar ondermeer door naar Kyoto en Hiroshima, om vervolgens weer te eindigen in Tokio. De heenweg, vanaf Tokio, reizen we door het binnenland en de terugweg naar Tokio reizen we langs de kust. Zo krijgen we ook nog een hoop cultuur en natuur mee.quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef An24 het volgende:
Lijkt me helemaal geweldig! Wordt veel geheugenkaartjes meeslepen lijkt megaan jullie op doorreis of niet?
quote:Op maandag 14 april 2008 12:23 schreef An24 het volgende:
Hier lekker dagje vrij vandaag....wel naar de ortho en mondhygieniste vandaag en tussendoor Airwin gek maken met het doorsturen van plaatjes die door de bewerking vliegen![]()
Whehehe,quote:Op maandag 14 april 2008 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn wederhelft (die om privacyredenen hier niet met naam wil worden genoemd) was al helemaal jaloers dat ik afgelopen weekend al een flink deel van de foto's had gezien!
BTW hoe veilig is Hiroshima tegenwoordig?quote:Op maandag 14 april 2008 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gaan inderdaad met de rugzak op stap. We beginnen in Tokio en vanaf daar ondermeer door naar Kyoto en Hiroshima, om vervolgens weer te eindigen in Tokio. De heenweg, vanaf Tokio, reizen we door het binnenland en de terugweg naar Tokio reizen we langs de kust. Zo krijgen we ook nog een hoop cultuur en natuur mee.
Geheugenkaartjes gaan niet mee. Op één van de eerste dagen in Tokio gaan we naar een grote camerawinkel om daar e.e.a. in te slaan voor belachelijk lage prijzen!
[..]
Mijn wederhelft (die om privacyredenen hier niet met naam wil worden genoemd) was al helemaal jaloers dat ik afgelopen weekend al een flink deel van de foto's had gezien!
Je hebt gelijk om even flink in te slaan daar! Lijkt me erg tof, zo'n rondreis!quote:Op maandag 14 april 2008 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gaan inderdaad met de rugzak op stap. We beginnen in Tokio en vanaf daar ondermeer door naar Kyoto en Hiroshima, om vervolgens weer te eindigen in Tokio. De heenweg, vanaf Tokio, reizen we door het binnenland en de terugweg naar Tokio reizen we langs de kust. Zo krijgen we ook nog een hoop cultuur en natuur mee.
Geheugenkaartjes gaan niet mee. Op één van de eerste dagen in Tokio gaan we naar een grote camerawinkel om daar e.e.a. in te slaan voor belachelijk lage prijzen!
[..]
Lekkel! Met de snelle, of zo'n meurende internationale trein uit WOII?quote:Op maandag 14 april 2008 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zooooooooo...op naar Duitslandeen treinreisje van ruim 4 uur en dan 1e klas. Straks laptopje aan en gaan filmpje kijken of zo
![]()
Geen idee, ik heb mijn geigerteller al genoteerd op het 'zeker niet vergeten' lijstje...quote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
BTW hoe veilig is Hiroshima tegenwoordig?
Kom je straks terug met een cam-armquote:Op maandag 14 april 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:terug van de fysio
wel leuk als je van de fysio de opdracht krijgt om er juist met je cam op pad te gaan
quote:
Ken hetquote:Op maandag 14 april 2008 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]alles beter dan muren die op je afkomen van t thuishangen
wat doe je voor werk?quote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ken hetBen ook blij dat ik weer aan het werk kan hier
(hier is nu Amsterdam
)
Ik heb nog wel wat klusjes als je je verveeltquote:Op maandag 14 april 2008 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]alles beter dan muren die op je afkomen van t thuishangen
quote:Op maandag 14 april 2008 15:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat klusjes als je je verveelt
En paar leuke gothics opmaken....quote:
Dat is best zuur, waarom?quote:Op maandag 14 april 2008 15:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik had nu op vakantie moeten zijn, maar die is uitgesteld
Ik zit bij de Marinequote:Op maandag 14 april 2008 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat doe je voor werk?
hier toch maar ondertussen rond aan t kijken naar ander werk
hoewel ik voorlopig toch nog niet mag gaan werken
eerst komt nog eventjes ertussenuit naar zee
kijk dat is dan weer leuker dan wat ik dacht dat je bedoeldequote:Op maandag 14 april 2008 16:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En paar leuke gothics opmaken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |