Thuis heb ik er weinig last van, eens in de 5 dagen herstarten omdat hij te traag word.
quote:HUH???
Op woensdag 06 maart 2002 14:30 schreef DoctorB het volgende:Je processor op dubbele snelheid laten draaien, nonparitymemory in parity slots steken, vierhonder irq conficts en het dan RAAR vinden dat je pc-tje vastloopt?
Aniweg, hier worden de pc's en netwerken beheerd door een goed bedrijf ( KPN ) .
Wij kunnen geen eens onze cpu over klokken of irc veranderen.
win2000/XP loopt hier nooit vast. Ik heb zelfs nog nooit een blauw scherm gezien in winXP
Laatste bluescreen die ik heb gehad was in de week dat ik Windows ME erop had staan. Sinds dat ik 2000/XP draai nergens last meer van gehad.
Hij heeft hem nu 4 x opnieuw geinstalleerd en het helpt niets!! Hadden ze hem verteld in de winkel dat die opstart diskette maar 3 x is te gebruiken , daarna moet je hem weg gooien
quote:IRQ meneer, IRQ. Niet irc, IRQ.
Op woensdag 06 maart 2002 14:32 schreef Bastard het volgende:[..]
.....
veel nonsens...
.....
Wij kunnen geen eens onze cpu over klokken of irc veranderen.
dus niet vergeten IRQ!
quote:Hoe kan ik nou verstand krijgen van computers zonder ooit ergens aan te pielen? Try & error is de wijze waarop ik enig benul heb gekregen. Niet iedereen heeft geld /tijd voor een cursus....
Op woensdag 06 maart 2002 14:30 schreef DoctorB het volgende:
NOOIT. Als je geen verstand hebt van computers/systeembeheer/operating systemen moet je niet gaan zitten pielen.
Oh ja, ik heb last van een merkwaardig type vastloper:geen blue screen, maar alles "freeze", compu reageert nergens meer op. komt paar keer per week voor.
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 14:40 schreef DoctorB het volgende:[..]
IRQ meneer, IRQ. Niet irc, IRQ.
het gaat niet over internet maar over communicatie tussen de verschillende onderdelen van je computer.dus niet vergeten IRQ!
Die dingen zijn interne poorten ofzo? je muis op een aparte irQ en je modem op een aparte irQ.
Nou ja goed, die kunnen we niet aanpassen hier
En toch heeeeeel veel crashes he!!
quote:Is je cpu dan te warm
Op woensdag 06 maart 2002 14:40 schreef zwijntje het volgende:[..]
Oh ja, ik heb last van een merkwaardig type vastloper:geen blue screen, maar alles "freeze", compu reageert nergens meer op. komt paar keer per week voor.
quote:DAt heb ik ook, maar dan 1 a 2 keer per dag
Op woensdag 06 maart 2002 14:40 schreef zwijntje het volgende:.....
quote:cpu te warm ?
Op woensdag 06 maart 2002 14:46 schreef DJKoster het volgende:[..]
DAt heb ik ook, maar dan 1 a 2 keer per dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |