de SV daar is uitstekend !quote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef schatje het volgende:
[..]
VOL moet je niet serieus nemen, allemaal van die verzuurde Lieke aanhangers.
En oom Twan zal natuurlijk ook namens de rest van de familie bellen..quote:Op zondag 13 april 2008 18:35 schreef Smash-it het volgende:
En ja hoor.. een streamlock. Claire begon te huilen en hing op. We weten in elk geval wat Oom twan wil.
Dat denk ik ook, meesterlijke zet in ieder gevalquote:Op zondag 13 april 2008 18:36 schreef Smash-it het volgende:
Meesterlijk. Ik denk dat Oom twan beloofd had om wat anders te zeggen. Want de verbinding werd verbroken nadat hij zei 'het gaat heel erg uit de hand lopen'. En toen kwam er een streamlock.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:36 schreef Smash-it het volgende:
Meesterlijk. Ik denk dat Oom twan beloofd had om wat anders te zeggen. Want de verbinding werd verbroken nadat hij zei 'het gaat heel erg uit de hand lopen'. En toen kwam er een streamlock.
+ 1quote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef rooie3 het volgende:
Claire loop weg en ik heb echt respect voor je.
Nee hoor dat zal de febo niet toestaan.... de Recourtjes hebben de redakte in de tang.... meesterlijke zet.quote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
claire weg vanavond volgende week Huub let maar op.
dan kunnen ze alsnog trouwen de 24e alleen buiten DGKquote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
Als Claire vanavond gaat staat Huub de volgende ontslagronde buiten de poort. Meesterlijke zet van de fam Recourt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |