abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213624
De bitch der bitches (of mag ik dat zo niet zeggen ).
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_213625
Tenenkrommend vervelend mens zeg! "Nee, geen manupilaties", "Ja we zenden alles uit, behalve het toilet, en nee er is niets gebeurt tussen Karin en Maurice" en "Wat wij zien ziet het nederlands publiek ook".

Sorry, moest 't ff kwijt .

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_213626
Tja, ze heeft er weer een mooi verhaal van gemaakt. En wat ze bij B&vD niet hebben gevraagd, vroeg Mark Klein Essink wel. Namelijk of Maurice en Karin nu iets hebben of niet. Gaat Hummie for President want ze kan goed mee doen aan politiek om de hete brij heendraaien. Ze zegt zo mooi dat dat wat zij kan zien wordt uitgezonden (of met woorden van gelijke strekking).
Viel er halverwege in en heb dus niet alles kunnen zien.
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:20:00 #4
1236 python
For the time being
pi_213627
quote:
op 11-02-1999 om 11:02 PM schreef Stippel het volgende:
Tenenkrommend vervelend mens zeg! "Nee, geen manipulaties", "Ja we zenden alles uit, behalve het toilet, en nee er is niets gebeurt tussen Karin en Maurice" en "Wat wij zien ziet het nederlands publiek ook".

Inderdaad, geloof jij het, geloof ik het???
Hummie is niet van het scherm weg te slaan. Elke avond zit ze wel ergens.
Je kunt veel van haar zeggen, maar vervelend vind ik haar niet. Ik vind het interessant om te zien hoe ze de boel PR-t. Uiterst bekwaam m.i. Je kan veel van haar zeggen, maar ze is wel heel slim, sommigen zouden zeggen slinks.

[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 02 November 1999).]

pi_213628
Laten we zeggen: voer voor voer voor psychologen. Ik heb gekeken en vond het boeiend. Gaf interessant inzicht. Hoop dat Rob het weer in MP3 klaar heeft voor wie het gemist heeft. Aanrader..
Here we are now, entertain us.
  woensdag 3 november 1999 @ 01:25:00 #6
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_213629
Gaan ze zeker bij heb ik dat, die stukjes uitzenden over dat de intercom nog aanstond. Weer promotie voor het programma.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_213630
Had ze haar eeuwige pakje peukjes ook weer bij de hand?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 3 november 1999 @ 02:17:00 #8
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_213631
Ze wist het programma weer zo te manipuleren dat Marc K.E. niet aan zijn quotes toe kwam!
Terwijl ik nu net zat te wachten op de confrontatie van haar eigen zeggen.
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')