Fc Groningen heeft hier schuld aan, hun hadden het beter moeten regelen!quote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee zeker niet, kunnen de spelers van groningen toch niks aan doen
Pech voor ze, het gaat om de club Groningen en die hebben wel degelijk schuld.quote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jorienquote:Op zondag 13 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke, maar is niet mijn mening.quote:Op zondag 13 april 2008 19:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Fc Groningen heeft hier schuld aan, hun hadden het beter moeten regelen!
D'r zijn veel Ajacieden die dat ook niet erg zouden vindenquote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
Ik hoop dat de Arena een keer in de fik gaat, kijken of het dan nog zo leuk is.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Heeft Jan van halst z'n mening er al over gegeven?
quote:Op zondag 13 april 2008 19:23 schreef _Mike_ het volgende:
Jan Van Halst ziet PSV geen kampioen worden omdat Vitesse nog iets goed te maken heeft
ongeloofelijke tokkie dat je er ook rond looptquote:Op zondag 13 april 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
echt jongen, geniet er maar van. Heerlijk he dat ouders met hoestende kinderen op de arm naar buiten komen, dat mensen zwart slijm staan te hoesten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 19:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
D'r zijn veel geen Ajacieden die dat ook niet erg zouden vinden
cynisch lezen is niet aan je besteed begrijp ik al.quote:Op zondag 13 april 2008 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Schijnbaar las je eroverheen dus post ik het nogmaals:).
prosac vuige hypocriet, eerst huil je om Ajacieden die dit brandje leuk vinden, om vervolgens de arena met iedereen erin hetzelfde toe te.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:49 schreef ASroma het volgende:
[..]
ongeloofelijke tokkie dat je er ook rond looptje blaft als een klein hondje, net of er duizenden doden zijn gevallen, let op je hart joh
Dank je.quote:
doe maar alsof het niks voorstelde.quote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
schatjewil je een aai over je bolletje
Gast, tuurlijk vinden we het wel erg. Maar bij jou lijkt het wel op een wtc ramp er is niks ergs gebeurt en de schuld ligt gewoon grotendeels bij de supporters/fcg zelfquote:
Ik zie hier geen greintje cynisme. Iemand anders wel? Hypocriet!quote:Op zondag 13 april 2008 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geef toch nergens de Ajacieden de schuld of wel dan? Ik vind het walgelijk dat iemand hier van kan genieten.
Ik hoop dat de Arena een keer in de fik gaat, kijken of het dan nog zo leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |