Grote doeken die over het publiek gaan worden bij FC Groningen wel geïmpregneerd. Tenminste wel toen ik daar nog bij betrokken was. Papier en WC-rollen inderdaad niet. Dat dat op z'n zachts gezegd onverantwoordelijk is, is nu wel gebleken.quote:Op zondag 13 april 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn hele pallets wc papier naar binnen gereden, volgens mij gebeurt dat impregneren nooit.
Het klinkt gewoon gek om zo ontzettend veel papier toe te staan, echt een grootschalige georganiseerde papieren actie en als je dan Cruoninga hoort dat er wel vaker brandjes zijn .Dan moet je of met tientallen brandblussers klaar staan of het gewoon verbieden, lijkt me. Maar het zal nog wel uitgezocht worden. Het is tragisch genoeg.
En Hans Nijland vind het niet bij de club passen. Bij welke club dan wel?quote:Op zondag 13 april 2008 18:36 schreef SCH het volgende:
Barry Powell lijkt het allemaal wel grappig te vinden
Jezusquote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ook redelijk heftige beelden op TV Noord.
En dat stewards de deuren tussen Noord en ingang 2 niet open wilden gooien...quote:Op zondag 13 april 2008 18:38 schreef SCH het volgende:
Ook wel bizar als het echt zo was dat sommige nooduitgangen gesloten waren.
Die shirts schijnen goed te branden.quote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Die shirts met Fuck Ajax
Dat trek je toch niet aan?
quote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dat stewards de deuren tussen Noord en ingang 2 niet open wilden gooien...
Zo makkelijk om een paar 'supporters' de schuld te geven. Heel Nederland denkt zo, dus wat dat betreft is het makkelijk scorenquote:Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef SCH het volgende:
Ik word wel echt giftig van Nijland die niks zegt over zijn eigen verantwoordelijkheid.
Onbegrijpelijk dat dit soort dingen nog kunnen gebeuren.quote:Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja de stewards hielden de nooddeuren dicht met opzet. Ze wilden eerst de omloop vrijmaken en dan pas de mensen van de 2e ring door de deur laten. Sukkels hadden alleen niet door dat de 2e ring gewoon gezinnen zitten met kleine kinderen die in de rook moeten wachten.
Andere stewards die hopen brandende rollen bijelkaar leggen, echt te dom voor woorden.
Ziek als je de foto's ziet van verbrande jassen en kledingstukken.
Geen water uit de brandslangen, lege brandblussers, de organisatie heeft gigantisch gefaald.
Het is een nieuw stadion, ik mag hopen dat er dan goed nagedacht is over calamiteiten en ontruimingen. Dan zijn de stewards toch niet goed getraind.quote:Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja de stewards hielden de nooddeuren dicht met opzet. Ze wilden eerst de omloop vrijmaken en dan pas de mensen van de 2e ring door de deur laten. Sukkels hadden alleen niet door dat de 2e ring gewoon gezinnen zitten met kleine kinderen die in de rook moeten wachten.
Dat dus.quote:de organisatie heeft gigantisch gefaald.
De eerste echte foto die - vanuit een andere camerapositie - laat zien dat het echt ernstig was.quote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef Prosac het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ook redelijk heftige beelden op TV Noord.
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 18:36 schreef SCH het volgende:
Barry Powell lijkt het allemaal wel grappig te vinden
ADO den haag?quote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Hans Nijland vind het niet bij de club passen. Bij welke club dan wel?
Denk dat er eerst een uitgebreid onderzoek plaats gaat vinden voor er sancties worden uitgesproken, dat lijkt me niet iets wat je binnen een paar uur beslist.quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef pfaf het volgende:
Nijland bevestigt dat er geen sancties voor Groningen volgen mbt de wedstrijd as woensdag.
Ook fijn dat die kerel brandend vlucht. De beelden op RTV Noord laten ook duidelijk zien dat het echt niet niks was. Veel zwarte rook.quote:Op zondag 13 april 2008 18:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
De eerste echte foto die - vanuit een andere camerapositie - laat zien dat het echt ernstig was.
En dat impregnatie niet nodig is.quote:Op zondag 13 april 2008 18:46 schreef pfaf het volgende:
Nijland bevestigt dat er geen sancties voor Groningen volgen mbt de wedstrijd as woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |