abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 1999 @ 22:20:00 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_213583
Ga hier verder met het posten van de streams een hoop mensen kunnen ze vanavond niet ontvangen dus we zijn van jullie afhankelijk!

Alvast bedank!!!

dinsdag 2 november 1999 @ 22:57:00 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213584
Een paar in het oog springende opmerkingen van het laatste uur:
Om 10 uur zegt Anouk over de weekopdracht:
"'Hoe ver zijn we al!" en excuseert zich vervolgens omdat ze er zelf nog niets aan gedaan heeft. De groep reageert enthousiast over dit staaltje betrokkenheid.
Cyrille wordt ook gevraagd hoe ze in BB terecht kwam als ze er zo weinig van wist. Ook zij zegt ontwijkend: via via ... en even later: ik ben gevraagd. Anouk en C. vertellen wat verdedigend dat ze nog wel een screentest moesten doen, maar dat het verder heel hard gegaan is.
In de serie trivialia: Anouk heeft een huidziekte (zo te horen a la Michael Jackson). Ze krijgt witte plekken. Karin is direkt gefascineerd.
A's ouders wonen sinds twee maanden in Spanje.
Maurice informeert naar Anouk's relatie. Die is heel erg ongebonden meldt ze. Helemaal vrij.
Voor Cyrille is er een lichtpuntje. Ze is handig met naald en draad; maakt haar eigen kleren en kan dus borduren. Karin leeft er bij op; hebben ze toch iets gemeen.
Karin baalt van de weekopdracht omdat ze daardoor als 'supertut' neergezet wordt omdat ze wel kan borduren.
Waarneming:
Anouk doet echt alles perfect qua groepsinpassing. Positief, behulpzaam, assertief, humor, geinteresseerd, laat de anderen in hun waarde:'jullie zijn echt de harde kern; dat is toch anders, etc.' Ze zullen het moeilijk vinden haar weg te stemmen.
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:00:00 #3
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213585
Het nieuws hierboven is al weer wat ouder. Ik wou het net posten, maar was weer ruim een half uur verstoken van het forum. Alleen ik of collectief probleem ?
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:02:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_213586
Dank je Voyeur, zodra ik de streams weer kan ontvangen (echt een gekkenhuis vanavond) dan zal ik mijn steentje weer bijdragen!
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:06:00 #5
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_213587
Ik ben net weer terug op het forum, dus ik weet niet of hier problemen waren! Ik heb wel een probleem (en de dagboekkamer is te ver weg): Mijn vriend heeft net het ini....voor mij aangepast in de BBspy, maar het enig dat ik krijg is dit kannal is tijdelijk niet beschikbaar met de tekst: ga voor live video naar ..en dan het Big-brother wwwadres? Wie weet raad?
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:08:00 #6
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213588
Bart heeft Nima Sales gedaan en vond het leuk (voor wie het niet kent: dat is het enige dikke boek dat je wel eens in een taxi tegenkomt)! Anouk heeft ook die cursus gedaan, maar vond het niet leuk. Cyrille heeft ook iets in die trant gedaan na haar Havo. Daarna heeft ze van een stuntman leren vuurspugen etc etc. (Waardering bij BART!). Vond ze fantastisch en heeft ze lang gedaan. In discotheken gaan optreden met de act. Vanzelf meer dans, meer house, go go danseres geworden. Geprofessionaliseerd in dans. Toen zang erbij.
Cyrille heeft de aandacht nu wel....
Ze brengt het ook leuk. Toen ze het over haar opleiding had keek Karin donker, maar nu leeft ze ook op. Iedereen vindt het leuk. Ze zegt over zichzelf dat ze 'skinny' is, maar ze heeft er vrede mee.
Ze lijkt veel meer ontspannen en minder pose.
pi_213589
23:10

Het big brother lied wordt door BB himself over de speakers gezet zodat Seniel het ook kan horen. Alle bewoners zingen mee. BB zei ook dat het nummer op 2 was binnengekomen.

Volgens mij levert het wel weer aardige plaatjes op voor de videoclip

Na afloop meldt Anouk op ontzettend diplomatieke wijze dat de versie in de DBK toch iets anders klonk dan deze op juiste toonhoogte gezette versie

[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart (Datum 02 November 1999).]

dinsdag 2 november 1999 @ 23:12:00 #8
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213590
Karin wordt blijer. Ze gaf al eerder aan het 'kletsen' te missen. De dames C, A, K en als altijd M. babbelen gezellig. Bart luistert toe en denkt het zijne. R en W ping pongen.
de stem meldt dat ze hun eigen CD mogen horen omdat deze op 2 binnengekomen is en C. 'm nog nooit gehoord heeft. Lijkt me geen fijn moment in nabijheid van een professioneel zangeres.
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:16:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_213591
quote:
op 11-02-1999 om 11:06 PM schreef Thorka het volgende:
Ik ben net weer terug op het forum, dus ik weet niet of hier problemen waren! Ik heb wel een probleem (en de dagboekkamer is te ver weg): Mijn vriend heeft net het ini....voor mij aangepast in de BBspy, maar het enig dat ik krijg is dit kannal is tijdelijk niet beschikbaar met de tekst: ga voor live video naar ..en dan het Big-brother wwwadres? Wie weet raad?

Thorka waarschijnlijk vindt je hier je antwoord.!!
http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001748.html
en http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001746.html

Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 23:21:00 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213592
1. Forum heeft inderdaad een tijdje plat gelegen.
2. Problemen streams van vanavond staan los van de verandering van de file-namen (die in de .ini-file staan). Zowel de officiele realplayer als de officiele multimediaplayer streams lagen/liggen plat. Ik kan sinds kort de realplayer streams weer ontvangen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_213593
Ik mis Sabine, Bianca en vooral Moon (ik ben van na Martin).
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:28:00 #12
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213594
Daar er kennelijk bij veel mensen problemen met de streams zijn en bij gebrek aan andere reporters tik maar even door
Anouk tafeltennist met Willem ('de te kloppen man') en doet het niet slecht. W. waardeert het.
W.: hou je van lezen ?
A.: nou nee...
W: nou dat verandert wel
W: hou je van koken?
A: niet zo, maar dat wil ik wel leren dat zullen mijn huisgenoten fijn vinden.

Nu ben ik stream 3 en 4 kwijt. 1 en 2 staan helaas beide op de ping pong tafel.
W en A babbelen onderdehand over huiszaken.
W in de noppen. Gaat dit vast geen spleet noemen.
W: Zullen we dan toch maar even een potje doen (competitief als altijd)
A: Ja, da's lachen
A: wint eerste punt
W: Het is 2-2
A: Willem wordt agressief!
W: 5-2
De rest laat ik aan ervaren sportverslaggevers. Niet zo boeiend.
Ik stop even.

dinsdag 2 november 1999 @ 23:31:00 #13
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_213595
Anouk en Willem staan gezellig te pingpongen. Anouk doet inderdaad heel erg haar best om snel in de groep te raken. D e rest zit op te bank te "chillen", lezen en praten. Op dit moment laten de streams mij weer in de steek.
Vrij verstandig, neuk een appel !

dinsdag 2 november 1999 @ 23:35:00 #14
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_213596
MisterDre,

Bedankt!!! Ik heb weer beeld.

Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 23:35:00 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213597
Stream 2 en 3: Willem en Anouk zijn aan het tafeltennissen.

Stream 4: De rest voert een geprek over de opzet van BB om er iemand in te gooien die niets van BB afweet (Cyrille), zodat er ook geen problemen met loslippigheid zullen zijn.
Nu beginnen Ruud en Cyrille samen te zingen/gitaar te spelen

Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:40:00 #16
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213598
Ze hebben of een CD of wat ik vermoed: C. kan echt zingen!
Oh ja, K en A tafeltennissen nu.
pi_213599
Nu is Karin aan het tafeltennissen met Anouk Iniatief van Anouk? Dits voor het eerst dat ik Karin dat zie doen. Willem en Maurice kijken goedkeurend toe.

Zou de tweedeling die nu optreedt (C bij Ruud en Bart en A bij Karin) typerend zijn voor de komende dagen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 23:43:00 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213600
Je kunt over C veel zeggen, maar ze kan inderdaad echt zingen! Ze moeten de Big-brother CD maar weer opnieuw gaan opnemen, met deze stem kan het echt wat worden.
Bart is ondertussen aan het borduren.
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:47:00 #19
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213601
De bewoners hadden bedacht dat ze het netje aan een kant van de tafel zouden spannen. Dan zouden daar de nieuwen moeten zitten en het idee was ze vervolgens straal te negeren als ze om brood vroegen oid.
Typische Karin humor.
R en C spelen/zingen.
Bart borduurt.
M klets met A en K. W bakt brood.
Vertrouwde structuren met nieuwe mensen.
A complimenteert subtiel iedereen. Nu M met zijn kunstzinnige tekeningen'het stelt echt iets voor hé'. Zijn tafeltennis talenten zwijgt ze heel verstandig over.
  Moderator dinsdag 2 november 1999 @ 23:49:00 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213602
Ruud en Cyrille lijken het goed met elkaar te kunnen vinden. Rest van het huis is niet geimponeerd door hun muzieale talenten: Anouk, Karin, Willem en Maurice zijn aan het tafeltennissen. Bart is aan het borduren.
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:52:00 #21
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213603
Terzijde, Hunter: Heel goed stuk in VvP van jouw hand. Vooral omdat je inging op ieders bijdrages en naar synergy zocht. Doorbreekt de trend waarin het posten om het posten wordt en niemand lijkt te reageren.
We zien ook het zelfde. Inderdaad tekenen zich de contouren van de nieuwe verhoudingen al weer af. Meer iets voor VvP, maar daar komt niets van als je zo intensief moet verslaan....
Doen die streams het alweer bij iedereen; zitten er nu 10.000 members met 4 lopende streams zich gek te lachen om al dit driftige getik
  dinsdag 2 november 1999 @ 23:58:00 #22
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_213604
quote:
op 11-02-1999 om 10:57 PM schreef voyeur het volgende:
Om 10 uur zegt Anouk over de weekopdracht:
"'Hoe ver zijn we al!" en excuseert zich vervolgens omdat ze er zelf nog niets aan gedaan heeft. De groep reageert enthousiast over dit staaltje betrokkenheid.
Cyrille wordt ook gevraagd hoe ze in BB terecht kwam als ze er zo weinig van wist. Ook zij zegt ontwijkend: via via ... en even later: ik ben gevraagd.

Het soort 'betrokkenheid' dat Anouk aan de dag legt, vertrouw ik dus voor geen meter. Zeker als iemand zich gaat excuseren voor iets waar ie niks aan kan doen.
Daar krijg ik een huidziekte van....

Over Cyrille had ik al zo'n voogevoel (jaja).
Hummie tegen Joop: "Weet jij nog iemand? John wist niemand."

Oeps ik zie nu dat dit een beetje in het verkeerde topic staat. Maar ja wou toch even reageren en quoten.

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_213605
Voyeur: ik heb nu ook alle schermen op blauw. (maar bedankt voor het complimentje)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Moderator woensdag 3 november 1999 @ 00:00:00 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_213606
quote:

Doen die streams het alweer bij iedereen; zitten er nu 10.000 members met 4 lopende streams zich gek te lachen om al dit driftige getik

Nee, bij mij doen alleen de realplayer streams het, en daarvan kan ik er maar een tegelijk zien. Ik mis daardoor van alles, dus jouw inbreng wordt zeer gewaardeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Jimbo (Datum 03 November 1999).]

pi_213607
23:57 Str1&2: Willem en Maurice pingpongen.
Op de achtergrond gezang. (Du, du bist alles
waB ich habe auf die Welt, ps ik kan geen Duits.)
Karin lacht, want ze zit naast de poingpoingtafel.
Bart en Ruud zijn dus samen met de nieuwe dames
in de zithoek (maar dat is niet te zien).
Stream 3&4 Connecting to server / opening.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')