Alvast bedank!!!
Het big brother lied wordt door BB himself over de speakers gezet zodat Seniel het ook kan horen. Alle bewoners zingen mee. BB zei ook dat het nummer op 2 was binnengekomen.
Volgens mij levert het wel weer aardige plaatjes op voor de videoclip
Na afloop meldt Anouk op ontzettend diplomatieke wijze dat de versie in de DBK toch iets anders klonk dan deze op juiste toonhoogte gezette versie
[Dit bericht is gewijzigd door Li0nHeart (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 11:06 PM schreef Thorka het volgende:
Ik ben net weer terug op het forum, dus ik weet niet of hier problemen waren! Ik heb wel een probleem (en de dagboekkamer is te ver weg): Mijn vriend heeft net het ini....voor mij aangepast in de BBspy, maar het enig dat ik krijg is dit kannal is tijdelijk niet beschikbaar met de tekst: ga voor live video naar ..en dan het Big-brother wwwadres? Wie weet raad?
Thorka waarschijnlijk vindt je hier je antwoord.!!
http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001748.html
en http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001746.html
Nu ben ik stream 3 en 4 kwijt. 1 en 2 staan helaas beide op de ping pong tafel.
W en A babbelen onderdehand over huiszaken.
W in de noppen. Gaat dit vast geen spleet noemen.
W: Zullen we dan toch maar even een potje doen (competitief als altijd)
A: Ja, da's lachen
A: wint eerste punt
W: Het is 2-2
A: Willem wordt agressief!
W: 5-2
De rest laat ik aan ervaren sportverslaggevers. Niet zo boeiend.
Ik stop even.
Stream 4: De rest voert een geprek over de opzet van BB om er iemand in te gooien die niets van BB afweet (Cyrille), zodat er ook geen problemen met loslippigheid zullen zijn.
Nu beginnen Ruud en Cyrille samen te zingen/gitaar te spelen
Zou de tweedeling die nu optreedt (C bij Ruud en Bart en A bij Karin) typerend zijn voor de komende dagen?
quote:
op 11-02-1999 om 10:57 PM schreef voyeur het volgende:
Om 10 uur zegt Anouk over de weekopdracht:
"'Hoe ver zijn we al!" en excuseert zich vervolgens omdat ze er zelf nog niets aan gedaan heeft. De groep reageert enthousiast over dit staaltje betrokkenheid.
Cyrille wordt ook gevraagd hoe ze in BB terecht kwam als ze er zo weinig van wist. Ook zij zegt ontwijkend: via via ... en even later: ik ben gevraagd.
Het soort 'betrokkenheid' dat Anouk aan de dag legt, vertrouw ik dus voor geen meter. Zeker als iemand zich gaat excuseren voor iets waar ie niks aan kan doen.
Daar krijg ik een huidziekte van....
Over Cyrille had ik al zo'n voogevoel (jaja).
Hummie tegen Joop: "Weet jij nog iemand? John wist niemand."
Oeps ik zie nu dat dit een beetje in het verkeerde topic staat. Maar ja wou toch even reageren en quoten.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]
quote:
Doen die streams het alweer bij iedereen; zitten er nu 10.000 members met 4 lopende streams zich gek te lachen om al dit driftige getik
[Dit bericht is gewijzigd door Jimbo (Datum 03 November 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |