abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213608
Bij gebrek aan beeld maar wat nieuws van de BB-site:Gesloten als een oester

Halverwege de avond besluit Anouk zich wat luchtiger te kleden. Haar schoenen en vest moeten eraan geloven en ze nestelt zich weer op de bank. Als het gesprek vervolgens op de hitte in huis komt, wordt ze zich bewust van haar T-shirt, dat nat is van het zweet. Een ander shirt lijkt de oplossing en Anouk verdwijnt naar de slaapkamer, op zoek naar haar koffer. Als ze de koffer probeert open te krijgen, blijkt deze niet mee te werken. De sloten zitten muurvast en de koffer geeft een zeer geslaagde imitatie van een oester weer. Na enkele minuten en hopeloze pogingen geeft ze het op en loopt de woonkamer in, op zoek naar hulp. Deze komt in de gedaante van de koene Maurice, die de koffer probeert te openen. Als het hem ook niet lukt en het tweetal daardoor lang wegblijft, komt Karin kijken. Na enkele wijze tips van Karin gaat dan eindelijk de koffer open en kan Anouk zich omkleden.

Nadat Anouk en Cyrille in het Big Brother-huis zijn rondgeleid, worden ze helemaal uitgehoord. Wie zijn jullie? Wat doen jullie? Wat zijn jullie hobby’s? De bewoners willen alle feiten over de twee nieuwelingen te weten komen. Ze zijn echter zeer nerveus, dus de antwoorden komen moeizaam. Anouk wil een biertje om wat losser te worden, maar er is geen drankvoorraad in het huis. “Zou ik een biertje krijgen als ik er maar lang genoeg om blijf zeuren?”, vraagt ze onwetend. “Nee!”, roept Maurice gehaast. “Dan kun je het helemaal wel vergeten.” Anouk begrijpt de boodschap en wacht rustig af.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 3 november 1999 @ 00:10:00 #27
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_213609
Als jullie streams het wederom niet meer doen, kijk dan nu op Stream: Ned3 (PdL / Ruud-imitatie)

Mona/Bianca/Sabine in de uitzending.....

Dit ter info

<% Response.Write "Hello World!" %>

pi_213610
Ik heb stream 1 en 2 weer terug. Maar nu heeft die vervelende regisseur weer dienst die om de 10 seconden naar de tuin schakelt.

Willem en Bart bekijken een tekening (?) die Anouk uit haar bagage haalt. Als zij zich bukt om nog iets te zoeken wordt haar pronte achterwerk uitdrukkelijk bestudeerd.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 3 november 1999 @ 00:48:00 #29
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213611
De herhaling van BB! Was het bijna vergeten:
Dan is het nu deut, nee tijd om ....
In het licht van Anouk's opmerking dat Rolf stevig naar bier rook, bedoelde hij waarschijnlijk teut.
Here we are now, entertain us.
pi_213612
Anouk pakt haar spullen uit (wat past er toch veel in een koffer, en wat hebben vrouwen toch altijd veel bij zich!). Cyrille is in geen velden of wegen te bekennen.

Ik zie morgen wel of er nog iets spannends gebeurd, welterusten!

pi_213613
Eerder op de avond, toen ik heel even de streams kon zien, nog een aardig dialoogje opgetekend.

Anouk vertelde dat ze wel zin had om morgen wat mee te voetballen, als dat tenminste niet iets was voor allen de mannen.
Antwoord Ruud: "Welnee joh, een paar dagen geleden deed Maurice ook mee."

woensdag 3 november 1999 @ 01:23:00 #32
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_213614
Bart zit "naakt"op de bank met een handdoek overn zijn ??? Ruud in blote bast, en praten over het leven.
Is het al tijd voor aktie ?

woensdag 3 november 1999 @ 01:25:00 #33
439 Inimini
pi_213615
Het verhaal is over de cam op de toilet.
Wat moetje doen. Ruud hangt zijn pet over de cam !
Toch proberen ze heel subtiel de dames ui te horen !

woensdag 3 november 1999 @ 01:27:00 #34
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_213616
Bart en Ruud(bijna naakt) leggen de twee 'newbies'(gekleed voor de noordpool) uit hoe het leven in het huis gaat en over de camera's op de plee en in de douche. Bart lult nog ff over hoe V. de romance met Sabje regisseerde VOOR er iets aan de hand was.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 3 november 1999 @ 01:28:00 #35
439 Inimini
pi_213617
De dames verstellen net dat ze er pas twee dagen zijn. Ze zijn al behoorlijk klaar.
Bart gaat onderduiken in Zwitserland maat twijfeld. Hij wil er zelfs naat liften.

woensdag 3 november 1999 @ 01:33:00 #36
439 Inimini
pi_213618
Mijn god, Ruud krijgt de groeten van Jeroen vd Boom !!!!
Een collega van Cyrl.

woensdag 3 november 1999 @ 01:34:00 #37
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213619
Was even afwezig... Weet iemand waar Willem, Maurice en Karin gebleven zijn. In welke volgorde, naar welke kamer vertrokken. Liggen nu ergens te kletsen op een v/d slpkmrs ?
  woensdag 3 november 1999 @ 01:40:00 #38
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213620
Bart:
Heb vanmiddag even met Hummy zitten praten. Over wat we de nieuwe bewoners mogen zeggen en zo. Waar kunnen we in mee doen ? Als er nu dingen zijn waar we heel goed in zijn. Mogen we dan zelf weekopdracht verzinnen. "
Ja, leek Hummy ok.
Bart suggereert nu het laten lopen van een vogelspin over je arm oid.
Lijkt C gruwelijk, maar wel een leuk plan om iets heel spannends te verzinnen.
  woensdag 3 november 1999 @ 01:42:00 #39
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_213621
Ze praatten over muizen.
De Newbies hadden hierover gehoord.
De Members weten hier niets van zo te horen.

Alleen stream 2 werkt bij mij.....

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 3 november 1999 @ 02:15:00 #40
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_213622
Jerome (geloof ik) schreef in deel 1:
"Een jaar of 2-3 geleden stond er in de Nieuwe Revu elke week (achterin) een foto met tekst van iemand die iets bijzonders was in het uitgaansleven. Zo ook onze Cyrille in een zwarte latex outfit. Als iemand nog een verzamelingetje NR op zolder heeft liggen wordt het nu tijd deze even door te bladeren."

Klopt, minimaal uit 1997. In mijn studentenhuis hing deze op de wc en moest ik er iedere dag naar kijken. Huisgenoot was een vriend van Cyrill. Latex outfit was trouwens niet voor de gelegenheid. Had altijd wel iets in die trant aan (als ze al veel aan had)

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

woensdag 3 november 1999 @ 02:18:00 #41
798 voyeur
bemoeit zich
pi_213623
FF huishoudelijk: We gaan verder in Streams 3 nov. Er gebeurt toch weinig nu en we zijn al over tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')