Halverwege de avond besluit Anouk zich wat luchtiger te kleden. Haar schoenen en vest moeten eraan geloven en ze nestelt zich weer op de bank. Als het gesprek vervolgens op de hitte in huis komt, wordt ze zich bewust van haar T-shirt, dat nat is van het zweet. Een ander shirt lijkt de oplossing en Anouk verdwijnt naar de slaapkamer, op zoek naar haar koffer. Als ze de koffer probeert open te krijgen, blijkt deze niet mee te werken. De sloten zitten muurvast en de koffer geeft een zeer geslaagde imitatie van een oester weer. Na enkele minuten en hopeloze pogingen geeft ze het op en loopt de woonkamer in, op zoek naar hulp. Deze komt in de gedaante van de koene Maurice, die de koffer probeert te openen. Als het hem ook niet lukt en het tweetal daardoor lang wegblijft, komt Karin kijken. Na enkele wijze tips van Karin gaat dan eindelijk de koffer open en kan Anouk zich omkleden.
Nadat Anouk en Cyrille in het Big Brother-huis zijn rondgeleid, worden ze helemaal uitgehoord. Wie zijn jullie? Wat doen jullie? Wat zijn jullie hobby’s? De bewoners willen alle feiten over de twee nieuwelingen te weten komen. Ze zijn echter zeer nerveus, dus de antwoorden komen moeizaam. Anouk wil een biertje om wat losser te worden, maar er is geen drankvoorraad in het huis. “Zou ik een biertje krijgen als ik er maar lang genoeg om blijf zeuren?”, vraagt ze onwetend. “Nee!”, roept Maurice gehaast. “Dan kun je het helemaal wel vergeten.” Anouk begrijpt de boodschap en wacht rustig af.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 November 1999).]
Mona/Bianca/Sabine in de uitzending.....
Dit ter info
Willem en Bart bekijken een tekening (?) die Anouk uit haar bagage haalt. Als zij zich bukt om nog iets te zoeken wordt haar pronte achterwerk uitdrukkelijk bestudeerd.
Ik zie morgen wel of er nog iets spannends gebeurd, welterusten!
Anouk vertelde dat ze wel zin had om morgen wat mee te voetballen, als dat tenminste niet iets was voor allen de mannen.
Antwoord Ruud: "Welnee joh, een paar dagen geleden deed Maurice ook mee."
Alleen stream 2 werkt bij mij.....
Klopt, minimaal uit 1997. In mijn studentenhuis hing deze op de wc en moest ik er iedere dag naar kijken. Huisgenoot was een vriend van Cyrill. Latex outfit was trouwens niet voor de gelegenheid. Had altijd wel iets in die trant aan (als ze al veel aan had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |