Dit dus. Hoe vaak zijn Jaap en Huub al niet terug gefloten voor veel kleinere dingen ? En dit schijnt dan weer wel te mogen, hypocriet zooitje. Ik vind het leuk hoor om me druk te maken om een soap, maar nu word de boel zo gemanipuleerd dat de kansen niet gelijk zien, zo kun je je nooit verdedigen.quote:Op zondag 13 april 2008 07:37 schreef schatje het volgende:
Behalve dan dat die regels van contactpunten voor Amanda en Brian niet gelden.
Die man moet zich behoorlijk gefrustreerd voelen. Jaap blijft ook maar olie op het vuur gooien. Gisteravond laat zei hij opnieuw dat ie de trouwdag gaat verpesten.
dankquote:Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Gastenboek Claire.
http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=kooi_gastenboek
quote:jeetje!
Wat een reacties! Ik heb een vriendelijk verzoek mij niet te mailen! Ik beheer deze site niet. Dat doen anderen, waaronder mijn vader, dus als je een reactie hebt, of een steun betuiging of je wilt gewoon je ei kwijt! Stuur deze dan aub aan: vraag@clairedemiljonair.nl thanx
Door: bram // 13.04.2008
+1quote:Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
@Roevka, ik ben het helemaal met je eens.Wederom heeft de FEBO gefaald bij het selekteren van een nieuwe wannabe, schandalig. Dat Claire geen DGK materiaal is zagen de meeste hier binnen een paar dagen, vreemd dat de FEBO dat niet gezien heeft tijdens de selectieprocedure, die vrij streng schijnt te zijn.
Ik geef Ron Recourt groot gelijk dat hij de Telegraaf heeft benaderd, wat wel weer vreemd is , is dat Brian, Jaap en Amanda op de hoogte zijn van het Hummer verhaal, dat klopt toch niet? Dat is info die niet voor hun oren bestemd is.
Kreeg ik spontaan zin om even te mailen:quote:
Ik ben ervan overtuigd dat Clare op valse voorwendselen door de febo de villa in is gekomen. De febo wou een vrij passieve miljonaire. Iemand die zich gewoon kon vermaken in DGK. Daarnaast is zij de villa in gekomen als backup voor elke wannabee. Jaap heeft met Lieke Huub proberen te lozen. Huub begon te bonden met Claire want wat moest hij anders? Lijdzaam toezien hoe Jaap en Lieke 's nachts plannetjes aan het beramen waren om hem te wippen? Hij kreeg een goede klik met Claire. Daarbij is Huub misschien wel een beetje doorgeslagen met z'n trouwplannen. Want het was natuurlijk niet de bedoeling dat Claire de finale zou halen. Maar ipv het huwelijk te verbieden leek de febo dit wel mooie tv. En alsnog een mogelijkheid om weer van Claire af te komen door het Jaap op te laten lossen. Want Jaap doet alleen dingen iov en met toestemming van de Febo. Alles vor TV maar het is een vies spelletje.quote:Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
@Roevka, ik ben het helemaal met je eens.Wederom heeft de FEBO gefaald bij het selekteren van een nieuwe wannabe, schandalig. Dat Claire geen DGK materiaal is zagen de meeste hier binnen een paar dagen, vreemd dat de FEBO dat niet gezien heeft tijdens de selectieprocedure, die vrij streng schijnt te zijn.
Ik geef Ron Recourt groot gelijk dat hij de Telegraaf heeft benaderd, wat wel weer vreemd is , is dat Brian, Jaap en Amanda op de hoogte zijn van het Hummer verhaal, dat klopt toch niet? Dat is info die niet voor hun oren bestemd is.
je vergeet Heethoofd Huub die als eerste mept.quote:Op zondag 13 april 2008 13:19 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat pappa Claire haar daar weghaalt,dat meisje is te goed voor de kooi.De bedoeling is gewoon dat dat huwelijk gigantisch verpest gaat worden.En ik vind dat je dat niet kan maken met de gasten en familie erbij.Zie je het al voor je Joris,Bart en Bram aan het vechten en mamma Claire huilen.Nou mooie tv hoor,ik pas hiervoor.
Neem aan dat held Huub dan al is tegengehouden door zijn vader.quote:Op zondag 13 april 2008 17:00 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet Heethoofd Huub die als eerste mept.exit Huub
Al met al vind ik het een hype.
De kijkcijfers moesten verdubbeld worden, toch?
Ik denk wel dat Huub op de hoogte is, zoniet, dan gaat ie dezelfde dag nog exit wegens meppen.
En Claire... kan me werkelijk niet boeien of ze op de hoogte is of niet. I don't care
edit: OK, dinsdag kan Claire te horen krijgen dat het helemaal verknalt gaat worden. Aan Claire dan te bedenken of ze dat "de mooiste dag van haar leven" vindt of het beter kan afblazen. Misschien dat Huub het wel "de mooiste dag" vindt![]()
Waarom mag die familie er dan uberhaupt bij zijn? Dat is op zich al de grootste nonsens.quote:Op zondag 13 april 2008 13:19 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat pappa Claire haar daar weghaalt,dat meisje is te goed voor de kooi.De bedoeling is gewoon dat dat huwelijk gigantisch verpest gaat worden.En ik vind dat je dat niet kan maken met de gasten en familie erbij.Zie je het al voor je Joris,Bart en Bram aan het vechten en mamma Claire huilen.Nou mooie tv hoor,ik pas hiervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |