abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2008 @ 13:29:26 #51
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58019641
quote:
Op zondag 13 april 2008 07:37 schreef schatje het volgende:
Behalve dan dat die regels van contactpunten voor Amanda en Brian niet gelden.

Die man moet zich behoorlijk gefrustreerd voelen. Jaap blijft ook maar olie op het vuur gooien. Gisteravond laat zei hij opnieuw dat ie de trouwdag gaat verpesten.
Dit dus. Hoe vaak zijn Jaap en Huub al niet terug gefloten voor veel kleinere dingen ? En dit schijnt dan weer wel te mogen, hypocriet zooitje. Ik vind het leuk hoor om me druk te maken om een soap, maar nu word de boel zo gemanipuleerd dat de kansen niet gelijk zien, zo kun je je nooit verdedigen.

Maar aan Huub wordt nu dus verteld dat het veel geld kost en het daarom niet verknald mag worden en Jaap heeft kennelijk vrij spel gekregen, of eigenlijk niet, want Jaap doet niks zomaar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 13 april 2008 @ 13:38:51 #52
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58019809
quote:
dank
Dank voor jullie steun...ron
Door: ron // 13.04.2008

bron: gastenboek Claire
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zondag 13 april 2008 @ 13:50:41 #54
162917 tuinfluiter
  zondag 13 april 2008 @ 13:55:46 #55
162917 tuinfluiter
pi_58019960

deel 2, Films van PeterMarjan.
  zondag 13 april 2008 @ 13:57:47 #56
162917 tuinfluiter
pi_58019987
deel 1, films van PeterMarjan.

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 13 april 2008 @ 14:13:59 #57
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58020183
Ik hoop dat dit huwelijk het effect heeft dat Jaap donderdag ontslagen word. 1 van de weinige regels die de wannabees onderling respecteren is dat ze elkaars bezoek met rust laten. Daarnaast heeft Jaap verscheidene keren uitgesproken dat hij de testen om de villa binnen te komen heeft vervalst omdat ie anders zeker wist dat hij de villa niet in zou komen. Je ziet hem nu doordraven in een superieuriteisgevoel. Maar sociaal stelt hij niets voor. Niets heeft Jaap van zichzelf laten zien. Het is allemaal nep en acteerwerk. Checkt alles af of iets wel of niet mag. Spontaniteit is er niet bij. Daarnaast neemt hij Brian en Amanda mee. Spelers die nooit aangepakt mogen worden door de Febo. Vele malen is uitgesproken dat de langstzittende miljonair een enorm voordeel heeft en daarom hoogstwaarschijnlijk niet tegen gespeeld mag worden.
Dit huwelijk had Claire en Huub vele mogelijkheden gegeven om iets los te maken bij B en A. Het had dan ook tussen de twee stelletjes gespeeld moeten worden in discussies. Maar de febo is bang. Bang dat B en A doorslaan. Jaap mag voor hen de kolen uit het vuur halen. Jaap heeft dit huwelijk voor zichzelf een probleem gemaakt. Met z'n drieen spelen tegen die paupers en met z'n drieën naar de finale was het enige logische geweest.
Maar nee het omgekeerde gebeurt weer. B en A worden weer uit de wind gehouden. Claire wordt zelfs verplicht om Amanda mee te nemen. Hiermee is Claire wel een opening geboden om tegen Amanda te spelen. Ze had gewoon moeten zeggen: Wedden Amanda dat jij niet meegaat? Zij ziet dat soort openingen niet. Het probleem ligt dan ook voornamelijk bij Claire ze is (te) lief en (te) aardig maar pakt haar openingen niet. Hiermee zadelt zij in feite haar familie op met wat er nu gebeurt.
Papa Ron en de rest van Claire's familie is nu boos. Maar is dat terecht? Ik denk het wel. De febo maakt misbruik van Claire's naieviteit. Zij hebben duidelijk gekozen voor een 'zwakke' wannabee. Misschien is Claire wel geen DGK materiaal maar dat dat zou dan toch te wijten moeten zijn aan weer een verschrikkelijk slechte casting van de febo. Daardoor vind ik niet dat Claire en eventueel haar familie beschadigd mag worden door een Jaap die al weken met eurotekens in z'n ogen rondloopt. We weten allemaal dat wanneer B en A trouwplannen hadden gehad dat er niets had mogen gebeuren en dat Jaap, laf als ie is, gewoon z'n gehele werkdag achter de pc had doorgebracht.
Jaap is gewoon een doorgeslagen zielig figuur die meent dat ie niet sociaal hoeft te zijn. Hij kent geen loyalitiet alleen maar wantrouwen. Wantrouwen en een minderwaardigheidsgevoel wat ie denkt te kunnen oplossen door zich vol te vreten. Echt grappig is ie zelden omdat er een stuk spontaniteit mist.
  zondag 13 april 2008 @ 14:20:40 #58
162917 tuinfluiter
pi_58020258

(Mei 2007, de villa wordt geschilderd en krijgt andere meubelen etc)
De miljonairs verblijven 3 dagen op De Gouden Kooi Camping dat staat op het landgoed ,
uiteindelijk vond de productie het niet verantwoord dat Jaap hier sliep en moest
naar Hotel De Witte Bergen en mocht Amanda meenemen, Benjamin Bofkont.

Jaap gaat ervoor dat de voorbereidingen , bruiloft en het feest van Huub en Claire nog erger wordt
dan De Gouden Camping, heeft Jaap Groen Licht? Mag dit allemaal wel van producente Debora Flens?
pi_58020451
quote:
jeetje!
Wat een reacties! Ik heb een vriendelijk verzoek mij niet te mailen! Ik beheer deze site niet. Dat doen anderen, waaronder mijn vader, dus als je een reactie hebt, of een steun betuiging of je wilt gewoon je ei kwijt! Stuur deze dan aub aan: vraag@clairedemiljonair.nl thanx
Door: bram // 13.04.2008

uit het gastenboek
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58020597
Claire is 24 jaar, maar desondanks hangt ze het liefst nog elke dag aan de tepels van dr moeder. Ook woont ze nog thuis. Hoe kan je iemand die mentaal (lichtelijk) achtergesteld is nu de kooi in laten gaan.
  † In Memoriam † zondag 13 april 2008 @ 14:49:22 #61
135305 beequeen
Lost.
pi_58020714
@Roevka, ik ben het helemaal met je eens. Wederom heeft de FEBO gefaald bij het selekteren van een nieuwe wannabe, schandalig. Dat Claire geen DGK materiaal is zagen de meeste hier binnen een paar dagen, vreemd dat de FEBO dat niet gezien heeft tijdens de selectieprocedure, die vrij streng schijnt te zijn.
Ik geef Ron Recourt groot gelijk dat hij de Telegraaf heeft benaderd, wat wel weer vreemd is , is dat Brian, Jaap en Amanda op de hoogte zijn van het Hummer verhaal, dat klopt toch niet? Dat is info die niet voor hun oren bestemd is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58020762
Akveor: super verwoord!
  zondag 13 april 2008 @ 15:14:21 #63
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_58021099
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
@Roevka, ik ben het helemaal met je eens. Wederom heeft de FEBO gefaald bij het selekteren van een nieuwe wannabe, schandalig. Dat Claire geen DGK materiaal is zagen de meeste hier binnen een paar dagen, vreemd dat de FEBO dat niet gezien heeft tijdens de selectieprocedure, die vrij streng schijnt te zijn.
Ik geef Ron Recourt groot gelijk dat hij de Telegraaf heeft benaderd, wat wel weer vreemd is , is dat Brian, Jaap en Amanda op de hoogte zijn van het Hummer verhaal, dat klopt toch niet? Dat is info die niet voor hun oren bestemd is.
+1

Ook helemaal mee eens, jij had het gisteren als eerste door trouwens ...........

Gepast antwoord aan die laffe kut FEBO: slechts 100 SMSjes
.
  zondag 13 april 2008 @ 15:16:44 #64
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58021120
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:33 schreef Ziet het volgende:

[..]

uit het gastenboek
Kreeg ik spontaan zin om even te mailen:

Beste familie,

Zelf ben ik Huub en Claire fan en fanatieke poster op De Gouden Kooi onder de naam Akveor. Over het huwelijk heb ik verder niet zo'n oordeel dat moeten Huub, Claire en beide families zelf maar uitzoeken.

Maar ik las dat jullie aardig in de media bezig zijn nav het verstieren van de trouwdag door Jaap, Brian, Amanda en de redaktie.

Blijf koel en hou de kop erbij. Jullie hebben nu een ingang in de media. Gebruik deze goed. Het zal jullie ondertussen ook wel duidelijk zijn dat er tegen 2 mensen niets ondernomen mag worden. Die twee mensen zijn Brian en Amanda. Die moeten koste wat het kost populair gemaakt worden en lijken verzekerd van een plaats in de finale. Nu worden zij weer uit de wind gehouden worden en Jaap doet het vuile werk.

De manier waarop jullie de redaktie kunnen pakken is vrij simpel. Geef in elk interview aan dat er niemand tegen Brain en Amanda mag spelen. Dat de redaktie hen elke keer de hand boven het hoofd houd. Dat zij buiten de regels staan. Dat zij constant worden voorzien van informatie (Hoe weten Jaap en Brian dat bijv. van die Hummer?). Dat zij constante bescherming krijgen om hun neprelatie in stand te houden. Wanneer hun relatie op springen staat krijgen ze aanwijzingen terwijl een ander het zelf maar moet uitzoeken. Duidelijk is dat zij aanwijzingen krijgen van de plasma om hun gesprekken in goede banen te leiden. Het is geen toeval dat Amanda weer een uitje krijgt. Dat meisje wordt zo verschrikkelijk voor getrokken.

(Bijv. Rijbewijs stemming. Door Amanda zelf geblokkeerd omdat mevrouw recht meende te hebben op het halen van dat rijbewijs. Zij misgunde het Mikey. Jankend liep ze naar buiten en had het over een freebee. Twee dagen later was het door de febo geregeld dat zij en Mikey toch hun rijbewijs mochten halen. Dit soort voorbeelden zijn talrijk.)

Vergeet niet dat jullie altijd beroep kunnen doen op vele Fokkers. Wanneer jullie zoeken om punten tegen Brian en Amanda zal het merendeel jullie graag willen helpen. Vraag om een topic als je bijvoorbeeld misstanden van Brian/Amanda/Febo willen. Natuurlijk zullen daar ook mensen zijn die Claire afbranden maar daar moet je maar overheen lezen.

Ondanks alles hoop ik dat het voor jullie toch een mooie dag mag worden.

Liefs en groetjes,

Akveor aka Roevka aka Roelof.
  zondag 13 april 2008 @ 15:32:24 #65
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_58021301
Mooie email Akveor, hoop dat het werkt ......

[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 13-04-2008 15:42:45 ]
.
  zondag 13 april 2008 @ 16:34:49 #66
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58022078
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Clare op valse voorwendselen door de febo de villa in is gekomen. De febo wou een vrij passieve miljonaire. Iemand die zich gewoon kon vermaken in DGK. Daarnaast is zij de villa in gekomen als backup voor elke wannabee. Jaap heeft met Lieke Huub proberen te lozen. Huub begon te bonden met Claire want wat moest hij anders? Lijdzaam toezien hoe Jaap en Lieke 's nachts plannetjes aan het beramen waren om hem te wippen? Hij kreeg een goede klik met Claire. Daarbij is Huub misschien wel een beetje doorgeslagen met z'n trouwplannen. Want het was natuurlijk niet de bedoeling dat Claire de finale zou halen. Maar ipv het huwelijk te verbieden leek de febo dit wel mooie tv. En alsnog een mogelijkheid om weer van Claire af te komen door het Jaap op te laten lossen. Want Jaap doet alleen dingen iov en met toestemming van de Febo. Alles vor TV maar het is een vies spelletje.
Op zondag 13 april 2008 13:19 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat pappa Claire haar daar weghaalt,dat meisje is te goed voor de kooi.De bedoeling is gewoon dat dat huwelijk gigantisch verpest gaat worden.En ik vind dat je dat niet kan maken met de gasten en familie erbij.Zie je het al voor je Joris,Bart en Bram aan het vechten en mamma Claire huilen.Nou mooie tv hoor,ik pas hiervoor.
je vergeet Heethoofd Huub die als eerste mept.

exit Huub

Al met al vind ik het een hype.
De kijkcijfers moesten verdubbeld worden, toch?

Ik denk wel dat Huub op de hoogte is, zoniet, dan gaat ie dezelfde dag nog exit wegens meppen.
En Claire... kan me werkelijk niet boeien of ze op de hoogte is of niet. I don't care

edit: OK, dinsdag kan Claire te horen krijgen dat het helemaal verknalt gaat worden. Aan Claire dan te bedenken of ze dat "de mooiste dag van haar leven" vindt of het beter kan afblazen. Misschien dat Huub het wel "de mooiste dag" vindt
pi_58023218
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:00 schreef avonne het volgende:

[..]

je vergeet Heethoofd Huub die als eerste mept.

exit Huub

Al met al vind ik het een hype.
De kijkcijfers moesten verdubbeld worden, toch?

Ik denk wel dat Huub op de hoogte is, zoniet, dan gaat ie dezelfde dag nog exit wegens meppen.
En Claire... kan me werkelijk niet boeien of ze op de hoogte is of niet. I don't care

edit: OK, dinsdag kan Claire te horen krijgen dat het helemaal verknalt gaat worden. Aan Claire dan te bedenken of ze dat "de mooiste dag van haar leven" vindt of het beter kan afblazen. Misschien dat Huub het wel "de mooiste dag" vindt
Neem aan dat held Huub dan al is tegengehouden door zijn vader.
  zondag 13 april 2008 @ 17:23:53 #69
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58023391
Oei.. Het hoge woord is er uit! Amanda's vriendje van voorheen zit vast in Argentinie! Wat een verrassing?!
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zondag 13 april 2008 @ 17:28:23 #70
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58023482
Jaap gaat de krant eens "lekker lezen"! Nee die weet nog van niks.. Jezus wat een belabberde acteur is het ook
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zondag 13 april 2008 @ 17:34:24 #71
16715 Mylene
*schatje*
pi_58023625
Net een script op de streams dat Jaap heel toevallig de Telegraaf met het stuk van Claire's vader leest. Hij gaat het stuk nu kopieren.
  zondag 13 april 2008 @ 17:36:18 #72
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_58023668
Nietmachines, scharen, kopieermachines.. Jaap haalt alles uit kast.. Waarom ie nou niet gewoon met dat stukje direct naar clair loopt is mij een raadsel..

Nee er moet eerst geknipt, gekopieerd en uitgedeeld worden. "Juf Handarbeit"Jaap op de streams het komende half uur nog.. Kom dat zien
pi_58023744
quote:
Op zondag 13 april 2008 13:19 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop echt dat pappa Claire haar daar weghaalt,dat meisje is te goed voor de kooi.De bedoeling is gewoon dat dat huwelijk gigantisch verpest gaat worden.En ik vind dat je dat niet kan maken met de gasten en familie erbij.Zie je het al voor je Joris,Bart en Bram aan het vechten en mamma Claire huilen.Nou mooie tv hoor,ik pas hiervoor.
Waarom mag die familie er dan uberhaupt bij zijn? Dat is op zich al de grootste nonsens.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 13 april 2008 @ 17:40:04 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58023763
Familie mag er ook zijn op verjaardagen, jaardagen etc. Dus dat is op zich niet (meer) zo vreemd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 13 april 2008 @ 17:40:24 #75
16715 Mylene
*schatje*
pi_58023770
Echt een slechte acteur. Het ligt er zo dik bovenop.

Volgens mij is hij voordat de Telegraaf werd bezorgd daarvoor bij de Febo geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')