Heeft hem wel mooi z'n vlieglessen gekost... dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef miesy het volgende:
[..]
zelfmoord willen plegen omdat je neukertje met en ander in bed ligt.
die jongen is totaal verknipt
Ik ook, heb met verbazing het filmpje zitten kijken en geen enkele waarschuwing van de plasma.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Desii het volgende:
Hoop dat Day het gesprek van gisteravond wil vertalen...... ben heul nieuwgierig
want deze info heeft tie of van de buren of van broerlief
liefde is......geen normaal gesprek met elkaar kunnen voerenquote:Op zondag 13 april 2008 16:47 schreef ruby het volgende:
Brian en Amanda, zij hebben echt de perfecte relatie. Echt hoor.
Brian denkt: Praat maar tegen mijn kont, mijn kop is je zatquote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Even samenvatten, Amanda vindt dat Brian best wel wat geinteresseerder mag reageren op haar geratel, en of hij voortaan ook haar er bij wil halen als er strategische gesprekken zijn.
Brian is het er helemaal mee eens zo te zien
Dit is stof voor Baantjer. Wanneer is het gebeurd?quote:
Je hoort hem gewoon denken aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai brother.quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef mazaru het volgende:
Hij zit er gelukkig wel heel ontspannen bij.
[ afbeelding ]
Inderdaad, die hele relatie stelt voor Brian niets voor. Hij raakt Amanda niet aan als hij er zelf zijn voordeel niet mee kan doen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
HIj geeft dellie ook even geen kus voordat hij wegloopt
Die rat gebruikt haar gewoon.
Hij gaf 'r anders net wel een tikje op haar billetjes hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele relatie stelt voor Brian niets voor. Hij raakt Amanda niet aan als hij er zelf zijn voordeel niet mee kan doen.
Daar doet hij dan vanavond zijn voordeel weer meequote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij gaf 'r anders net wel een tikje op haar billetjes hoor.
Volgens Radna zijn haar kinderen er niet bijquote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat er ook kleine kinderen bij de bruiloft zijn.
Het zou toch wel heel schofterig zijn als Jaap dan in zijn blote reet aan komt rennen
Ik kan sowieso maar niet aan Brian wennen, heb het niet zo op rattengespuisquote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Brian zoekt zijn sjportbroek en sjportschoenen.
Ik kan zoooooo slecht tegen dat sjlissen hè, kan er maar niet aan wennen.
Ja, echt he? Soms krijg ik toch een vlaag van medelijden met Amanda.. Ik hoop voor haar dat haar moeder er na die kooi wel is, want anders.. Materiaal voor een goede docu over een jaar of 2..quote:Op zondag 13 april 2008 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian denkt: Praat maar tegen mijn kont, mijn kop is je zat
Heeft ze achter geleerd.quote:Op zondag 13 april 2008 16:59 schreef ruby het volgende:
Ik heb het woord "verstieren" de laatste dagen wel erg vaak gehoord uit Amanda haar palingbek.
Ja, ze spelen de relatietherapie ook duidelijk na voor de cameraquote:Op zondag 13 april 2008 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeft ze achter geleerd.
Het is overduidelijk dat zonder die zogenaamde relatie therapie die ze van achter hebben gekregen ze al lang uit elkaar waren.
Ik ook niet hoor, maar soms wisselen ze plotseling van stream en schjrik ik me kapot van die kutschjmoel van Brian. ( en Amanda natuurlijk).quote:Op zondag 13 april 2008 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan sowieso maar niet aan Brian wennen, heb het niet zo op rattengespuis
Grobbebollenquote:Op zondag 13 april 2008 16:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd, wie als eerste met het nieuws van papa Ron
de villa in zal komen, ik gok zo maar op het grobbekuiken morgen ......
Die vader was toch uit het raam "gevallen"?quote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef BarryK het volgende:
Vader Amanda overleden... hoe? Amanda moet even denken en is stil... "uuh ongeluk"
Dat was toch weer haar stiefvader die "uit het raam was gevallen"?quote:Op zondag 13 april 2008 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die vader was toch uit het raam "gevallen"?
Ja dat kan ook, al die vaders, ik hou het niet meer uit elkaarquote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was toch weer haar stiefvader die "uit het raam was gevallen"?
nee, haar echte vader.quote:Op zondag 13 april 2008 17:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat was toch weer haar stiefvader die "uit het raam was gevallen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |