Ik las hier van de week dat Kenniet 2 jaar ouder is dan Brian en Brian wordt morgen 26, dacht ik.quote:Op zondag 13 april 2008 15:31 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zat ik me ook af te vragen
hoe oud is die gozert eigenlijk ?
Maar dat is toch logisch?quote:Op zondag 13 april 2008 15:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat een walgelijke gast die brajen , als morgen zijn feestje verpest wordt dan flipt hij tot aan de finale ,wat een walgelijke gast zeg die jankt al voordat hij geslagen wordt.
Geeft kenniet wer opdrachten Huub uit te schelden hoezo aan kenniet die zit toch niet in dat progamma is toch te gast alleen???Die eikel kan niks zelf of alleen is gewoon een focking bange loser die brajen.
zou niet slim van huub zijnquote:Op zondag 13 april 2008 15:46 schreef rooie3 het volgende:
Dus Jaap kan nu wel met zijn spelletje stoppen.Gewoon alle ballen op Amanda en Brian,want zo verliest Jaap meer dan hij wint.
Nee hoor, daar weet Huub niets van af.quote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou niet slim van huub zijn
brian kent huub z'n zwakke plek
andersom niet
Pappa Claire zorgt voor ophef en dus aandacht in de media en werkt zo volgens mij lekker mee met Talpa producties.quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef mazaru het volgende:
Dit is zeker al oud nieuws?
Het verhaal over de villa binnen rijden met de Hummer gebruikte Jaap later ook om de familie te dissen dus lekt de regie ook de info naar de bewoners.
Vergeet de big band nietquote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch?
Iets simpels als het vieren van je ondertrouw, dat mag wel verziekt worden.
Met toestemming van de redactie, anders had Jaap wel een boete gehad.
Iets lulligs als een bruiloft kun je ook makkelijk verzieken met toestemming van de redactie.
Maar de verjaardag van rat!!! Neeeeeeeeee!! Daar blijf je van af.
We huren een kok, een romantisch gedekte tafel met kaarsjes. Een paar danseressen, een violist, het Bolsjoi balletgroepje, enz. enz.
En durf er eens aan te komen!!
Dan wordt ratje Brian boos, en berg je dan maar [ afbeelding ]
Huub kent genoeg zwakke plekken van ratje.quote:Op zondag 13 april 2008 15:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou niet slim van huub zijn
brian kent huub z'n zwakke plek
andersom niet
Wat je zegt, "vermeende ruzie". Het enige waar Huub en Claire het over hebben gehad is het drankgebruik van Claire.quote:Op zondag 13 april 2008 15:52 schreef Kinga het volgende:
Zijn er filmpjes van die vermeende ruzie tussen Huub en Claire vannacht?
huub heeft brian laaste tijd niet over de zeik gekregenquote:Op zondag 13 april 2008 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, daar weet Huub niets van af.
Huub woont al meer dan een jaar in een sheltertentje op de hei![]()
En rat is natuurlijk ook heeeeeeel moeilijk over de zeik te krijgen![]()
Je hebt helemaal gelijk
Ik heb gehoord dat er onderhandelingen zijn het Philharmonisch Orkestquote:
ja, ik had dat stuk gelezen, ging over arrogantie.quote:Op zondag 13 april 2008 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De productie hoort bij dezelfde maffia-clan als rat en zijn del.
Het is 1 grote laffe rattenbende.
Dat figuur van DGK-REDACTIE laat zich ook helemaal niet meer zien.
Niet dat het wat uitmaakt, alles wat daar uit komt is toch 1 grote leugen.
En ik vind het ook erg opvallend dat we Bart hier ineens niet meer zien.
Gisteren toevallig even een seconde met alleen maar een link over hoe je met hooghartige mensen moet omgaan.
Ik hoop dat die de cursus over omgaan met chantage en intimidatie ook snel vind.
was een afspraak tussen huub en jaapquote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch?
Iets simpels als het vieren van je ondertrouw, dat mag wel verziekt worden.
Met toestemming van de redactie, anders had Jaap wel een boete gehad.
Iets lulligs als een bruiloft kun je ook makkelijk verzieken met toestemming van de redactie.
Maar de verjaardag van rat!!! Neeeeeeeeee!! Daar blijf je van af.
We huren een kok, een romantisch gedekte tafel met kaarsjes. Een paar danseressen, een violist, het Bolsjoi balletgroepje, enz. enz.
En durf er eens aan te komen!!
Dan wordt ratje Brian boos, en berg je dan maar [ afbeelding ]
Ik hoorde dat de opening van de Olympische Spelen naar Eemnesquote:Op zondag 13 april 2008 16:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er onderhandelingen zijn het Philharmonisch Orkest
Mooi! Dan kan de Dalai Lama gelijk zijn opvolger ontmoeten.quote:Op zondag 13 april 2008 16:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de opening van de Olympische Spelen naar Eemnes
wordt verplaatst !!
tja,zou een ander verhaal zijn als in plaats van huub, brian continu aangepakt zou mogen worden.quote:Op zondag 13 april 2008 16:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub heeft brian laaste tijd niet over de zeik gekregen
alleen z'n teammattie amanda
brian heeft huub binnen no time over de zeik
zijn een paar simple knoppen
laat 'm niet uitpraten
verkloot z'n audio
blijf rustig
en daag hem uit
en voila d en daar hebben we weer een hysterische huub
Wereldvrede en een lullig bergdorpje zijn te min voor onze Heilige hoor !quote:Op zondag 13 april 2008 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi! Dan kan de Dalai Lama gelijk zijn opvolger ontmoeten.
yep dat klopt.... op de avond van de ondertrouw, heeft hij gezegd dat hij ging biddenquote:Op zondag 13 april 2008 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian zegt Huub nare dingen, hij heeft tijdens het afluisteren gehoord dat Huub heeft gezegd dat hij hoopt dat Amanda tijdens autorijles een ongeluk krijgt.
Heeft iemand hier dat ook gehoord? Ik heb er hier niets over gelezen nl.
In mijn ogen heeft Brian eigenlijk verloren toen hij met dhdngmw een nacht in de Witte Bergen heeft doorgebracht. Toen is hij toch de villa ontvlucht? Toen al kon hij het niet aan. Dus als ie zou winnen is hij de meest onterechte winnaar.quote:Op zondag 13 april 2008 16:21 schreef miesy het volgende:
[..]
tja,zou een ander verhaal zijn als in plaats van huub, brian continu aangepakt zou mogen worden.
maar nee, dat mag dan weer niet. lekker makkelijk hoor, als je steeds maar uit de wind word gehouden
en op je troontje naar de finale word geleiden dan trots zijn dat ie het zolang uitgehouden heeft daar...LOL.
lag brian die avond niet al in bed met amanda?quote:Op zondag 13 april 2008 16:28 schreef Desii het volgende:
[..]
yep dat klopt.... op de avond van de ondertrouw, heeft hij gezegd dat hij ging bidden
Dat heeft tie ook gedaan, alleen sloeg Claire elke keer haar hand voor z'n mond.
De neefjes van Huub komen niet volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2008 16:36 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat er ook kleine kinderen bij de bruiloft zijn.
Het zou toch wel heel schofterig zijn als Jaap dan in zijn blote reet aan komt rennen
quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen heeft Brian eigenlijk verloren toen hij met dhdngmw een nacht in de Witte Bergen heeft doorgebracht. Toen is hij toch de villa ontvlucht? Toen al kon hij het niet aan. Dus als ie zou winnen is hij de meest onterechte winnaar.
Nee, dat had ik ook begrepen. Maar Claire had het ook over een nichtje van haar die ze graag als bruidsmeisje zou willen hebben. Dat kind is 9.quote:Op zondag 13 april 2008 16:42 schreef Ning het volgende:
[..]
De neefjes van Huub komen niet volgens mij.
klopt idd.......... hij olifant,giraffe en beverplan heeft hij toen niet afgeluisterd, want er is gecheckt.quote:Op zondag 13 april 2008 16:38 schreef miesy het volgende:
[..]
lag brian die avond niet al in bed met amanda?
van wat ik mij kan herrineren is clair zelfs 2 keer wezen checken of ze niet afgeluisterd werden
omdat ze brian daarvoor al afluisterend met zijn briefje in zijn hand had ontdekt.
die was nadat jaap de tafel had omgegooid. huub was behoorlijk over de zeik die avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |