Puma, long time no seequote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef PumaStreamer het volgende:
wat een gezeur over een jointje.
De gene die zeggen dat een joint de rijvaardigheid meer beinvloeden dan alcohol lullen onzin.
What else is new, hij doet toch niks anders? Dreigen met het aanpakken van de weddingplanners mag wel, maar Huub moet het niet in zijn hoofd halen de verjaardag van Brian te verstoren. Hoezo meten met 2 maten?quote:Op zondag 13 april 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
Brian is nu zijn verjaardag al aan het veilig stellen.Het mag niet verziekt worden,want anders flipt hij helemaal door.Zelf wel alles verpesten maar er niet tegen kunnen als het hem overkomt.Febo zal nu wel weer bang worden en mag er morgen niks.
En jij denkt dat dat mag.Een doorgeflipte brian willen ze niet.quote:Op zondag 13 april 2008 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Des te meer reden om het ongeloveloos te gaan verstieren.
en de productie helpt ze zoals gewoonlijk maar wat graag een handje mee.quote:Op zondag 13 april 2008 14:03 schreef Dementor het volgende:
Aha B en A zijn stinkend jaloers op het tv huwelijk van H en C, ze willen de boel gaan verpesten.
Ja dan flipt hij toch krijgt de kooi nog mooie reclame .................................................deelnemer flipt nadat hij het spel niet kon spelenquote:Op zondag 13 april 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
What else is new, hij doet toch niks anders? Dreigen met het aanpakken van de weddingplanners mag wel, maar Huub moet het niet in zijn hoofd halen de verjaardag van Brian te verstoren. Hoezo meten met 2 maten?
Nee, helaas, de redactie niet, maar de streamers welquote:Op zondag 13 april 2008 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat mag.Een doorgeflipte brian willen ze niet.
Dit is zeker al oud nieuws?quote:Op zondag 13 april 2008 14:32 schreef miesy het volgende:
[..]
en de productie helpt ze zoals gewoonlijk maar wat graag een handje mee.
zo walgelijk hoe het B en A altijd maar weer makkelijk word gemaakt.
Maar dat zal Jaap ook niet goedkeuren.Hij moet doen dat hij samen met Brian wil spelen en kan dit dan niet gebruiken.quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, helaas, de redactie niet, maar de streamers wel![]()
Kwartje begint hier ineens te vallen, waarom er nog geen visite voor Jaap is.
Jaap en één van zijn maten is gegarandeerd TERROR en dat wil de redactie niet.
Een maat van Jaap die ook wel wil komen heeft gruwelijke plannen.
Die wil continue tegen Amanda zeggen: "Je gezicht komt me zo bekend voor, ben jij niet dat meisje die door haar moeder in de steek is gelaten??"
En dat de hele dag door.
Gelukkig heeft hij nu Sebastiaan als gast die prominent aanwezig is door zijn acties.quote:Op zondag 13 april 2008 14:43 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een oersaaie bedoening. Claire is echt de ondergang van Huub.
ja ik zou zeggen er in met die maat van Jaapquote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, helaas, de redactie niet, maar de streamers wel![]()
Kwartje begint hier ineens te vallen, waarom er nog geen visite voor Jaap is.
Jaap en één van zijn maten is gegarandeerd TERROR en dat wil de redactie niet.
Een maat van Jaap die ook wel wil komen heeft gruwelijke plannen.
Die wil continue tegen Amanda zeggen: "Je gezicht komt me zo bekend voor, ben jij niet dat meisje die door haar moeder in de steek is gelaten??"
En dat de hele dag door.
Helaas gaat Sebastiaan vanavond weer naar huis, wat zal het stil worden in de kooiquote:Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nu Sebastiaan als gast die prominent aanwezig is door zijn acties.
quote:Op zondag 13 april 2008 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas gaat Sebastiaan vanavond weer naar huis, wat zal het stil worden in de kooi![]()
Amanda is benieuwd wie er voor haar komt logeren, ze zegt dat ze wel vriendinnen heeft uitgenodigd.
Zou dat de reden zijn dat ze voor Jaap geen visite kunnen regelen, omdat die net zoals Jaap zijn en misschien erger.quote:Op zondag 13 april 2008 14:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar dat zal Jaap ook niet goedkeuren.Hij moet doen dat hij samen met Brian wil spelen en kan dit dan niet gebruiken.
Als dikke stront, zo langzaamquote:Op zondag 13 april 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
Kenniet loopt alweer te vreten, het lijkt Dennix wel. Kan pauper nr.3 zich niet even behoorlijk aankleden, dit is toch geen gezicht?
Ik word gek van FOK!.
WB Puma.![]()
ja, las het net bij mijn 1ste kop koffie.quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef mazaru het volgende:
Dit is zeker al oud nieuws?
Het verhaal over de villa binnen rijden met de Hummer gebruikte Jaap later ook om de familie te dissen dus lekt de regie ook de info naar de bewoners.
Meervoud nog welquote:Op zondag 13 april 2008 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas gaat Sebastiaan vanavond weer naar huis, wat zal het stil worden in de kooi![]()
Amanda is benieuwd wie er voor haar komt logeren, ze zegt dat ze wel vriendinnen heeft uitgenodigd.
Na zijn 18e nog tien centimeter gegroeid, maar nog geen paspoortverlenging gehad?quote:Op zondag 13 april 2008 14:59 schreef Deisyy het volgende:
In Kenniet zijn paspoort staat dat hij 1.65 is maar hij is eigenlijk 1.75, want hij is na zijn 18e nog gegroeid.
Wat raar dat hij dan toch even groot is als Amanda, terwijl zij hakken aan heeft.
Ik zeg, ik hou durrrvan!quote:Op zondag 13 april 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die wil continue tegen Amanda zeggen: "Je gezicht komt me zo bekend voor, ben jij niet dat meisje die door haar moeder in de steek is gelaten??" En dat de hele dag door.
quote:Op zondag 13 april 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, lees de COSsen beter, foei.![]()
![]()
'Mijn Claire is gebrainwashed'
Jaap zijn vader komt toch.Ik denk dar er vanavond weer een nieuwe gast inkomt.quote:Op zondag 13 april 2008 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ze voor Jaap geen visite kunnen regelen, omdat die net zoals Jaap zijn en misschien erger.
Geen personen zoals Jelte, die de boel komt verzieken, maar gewoon TERROR met Jaap kunnen doen.
Ik geloof er ook geen bal van dat Jaap de bruilofd van H&C gaat verkloten.
Hij heeft al lol genoeg door het te zeggen en de stress die dat bij H&C geeft. En op de dag zelf is hij zo mak als een lammetje.
Maar dat is wat ik ervan denk. Hij fokt de streamers en TV-kijkers op. Hij heeft zelfs de vader van Claire al helemaal over de rooie, alleen maar met woorden.
Maar het script is toch al niet meer te begrijpen, dus het is een kwestie van aftellen.
off-topic: Groningen - Ajax ... Brand in stadion en gewonden. Wedstrijd is niet begonnen
Ik hoop Liekequote:Op zondag 13 april 2008 14:59 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
ja ik ben ook benieuwd wie er voor amanda komt.
haar zus?
quote:
Dan is het geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen en dan is het natuurlijk heel lullig dat het hokje dit plan van logées hebben bedacht, omdat ze sowieso niet willen dat er een terror-vriend voor Jaap in komt.quote:Op zondag 13 april 2008 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ze voor Jaap geen visite kunnen regelen, omdat die net zoals Jaap zijn en misschien erger.
Geen personen zoals Jelte, die de boel komt verzieken, maar gewoon TERROR met Jaap kunnen doen.
...
...
enquote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, las het net bij mijn 1ste kop koffie.
narigheid, zeker als je bedenkt dat die productie deze familie hoogwaarschijnlijk gewoon keihard uitlacht.
die trekken zich toch nergens wat van aan en halen er alleen maar hun voordeel uit dit stukje publiciteit.
Zie:quote:Op zondag 13 april 2008 15:11 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat mocht toch niet,
een ex-bewoner als iemand van het thuisfront
zusje heeft het te druk.quote:Op zondag 13 april 2008 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zie:![]()
Maar verder heeft ze geen vriendinnen dus het zal dan wel een zusje zijn.
zat ik me ook af te vragenquote:Op zondag 13 april 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na zijn 18e nog tien centimeter gegroeid, maar nog geen paspoortverlenging gehad?
quote:Op zondag 13 april 2008 15:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en
terecht
wiens dochter wil er nou in een treitershow trouwen ?
Ook diegene die had beloofd te komen? Nou in dat geval komt er dus niemand. Oh ja, ze heeft nog 1 hondje over, die zal het wel worden danquote:
positef wel is hoe slecht amanda er neergezet word.quote:Op zondag 13 april 2008 15:23 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en
terecht
wiens dochter wil er nou in een treitershow trouwen ?
De productie hoort bij dezelfde maffia-clan als rat en zijn del.quote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef miesy het volgende:
[..]
ja, las het net bij mijn 1ste kop koffie.
narigheid, zeker als je bedenkt dat die productie deze familie hoogwaarschijnlijk gewoon keihard uitlacht.
die trekken zich toch nergens wat van aan en halen er alleen maar hun voordeel uit dit stukje publiciteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |