Heeft hem wel mooi z'n vlieglessen gekost... dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 april 2008 16:43 schreef miesy het volgende:
[..]
zelfmoord willen plegen omdat je neukertje met en ander in bed ligt.
die jongen is totaal verknipt
Ik ook, heb met verbazing het filmpje zitten kijken en geen enkele waarschuwing van de plasma.quote:Op zondag 13 april 2008 16:45 schreef Desii het volgende:
Hoop dat Day het gesprek van gisteravond wil vertalen...... ben heul nieuwgierig
want deze info heeft tie of van de buren of van broerlief
liefde is......geen normaal gesprek met elkaar kunnen voerenquote:Op zondag 13 april 2008 16:47 schreef ruby het volgende:
Brian en Amanda, zij hebben echt de perfecte relatie. Echt hoor.
Brian denkt: Praat maar tegen mijn kont, mijn kop is je zatquote:Op zondag 13 april 2008 16:50 schreef Eg_Wel het volgende:
Even samenvatten, Amanda vindt dat Brian best wel wat geinteresseerder mag reageren op haar geratel, en of hij voortaan ook haar er bij wil halen als er strategische gesprekken zijn.
Brian is het er helemaal mee eens zo te zien
Dit is stof voor Baantjer. Wanneer is het gebeurd?quote:
Je hoort hem gewoon denken aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai brother.quote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef mazaru het volgende:
Hij zit er gelukkig wel heel ontspannen bij.
[ afbeelding ]
Inderdaad, die hele relatie stelt voor Brian niets voor. Hij raakt Amanda niet aan als hij er zelf zijn voordeel niet mee kan doen.quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Dementor het volgende:
HIj geeft dellie ook even geen kus voordat hij wegloopt
Die rat gebruikt haar gewoon.
Hij gaf 'r anders net wel een tikje op haar billetjes hoor.quote:Op zondag 13 april 2008 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die hele relatie stelt voor Brian niets voor. Hij raakt Amanda niet aan als hij er zelf zijn voordeel niet mee kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |