zal je nog wel jeuk eraan krijgenquote:Op zondag 13 april 2008 02:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach de meningen zijn verdeeld uiteraard!
de een vind het leuk en prachtig,de ander vind het 3 keer niets!
wij zijn er in ieder geval blij mee![]()
en uiteraard leuk om te horen dat jij ook de achterliggende gedachte mooi vind!![]()
![]()
het moet nog even genezen,want ze zijn vandaag vers gezet,dus de foto`s zijn niet bepaald optimaal nog
jij mag rustig wachten met het geven van je mening,maar je mag ook eerlijk zijn en zeggen dat je niets vind hoor!quote:Op zondag 13 april 2008 02:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met geven van mijn mening
Ik ga met je meequote:
tegenwoordig gaat het blijkbaar met folie en smeren...(minder jeuk en beter genezen)quote:Op zondag 13 april 2008 02:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zal je nog wel jeuk eraan krijgendat vond ik erger als het zetten
![]()
maar wel mooi vind ik het wat jullie hebben laten zetten
niets te beleven?? ikke ben bijna getrouwd vandaag!quote:Op zondag 13 april 2008 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk er is verder toch niets meer te beleven hier ... Trusten![]()
Het is inderdaad maar de vraag wat er langer blijft plakken, een huwelijk of een tatoeage. (Ik ga naar bed)quote:Op zondag 13 april 2008 02:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij mag rustig wachten met het geven van je mening,maar je mag ook eerlijk zijn en zeggen dat je niets vind hoor!![]()
tenslotte krijgen huub en claire ook de nodige kritiek op hun voorgenomen en niet zolang over nagedachte huwelijk
ik moest alleen de eerste 4 uur folie erop houden....daarna goed smeren met vaseline....heb hem nu 5 jaar of zoquote:Op zondag 13 april 2008 02:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat het blijkbaar met folie en smeren...(minder jeuk en beter genezen)
mn eerdere tattoo`s zijn van de oude stempel...wat vaseline en zo laten genezen(oeffffff dat jeukte jaaaa!)
Bijna ! Maar waarom nog niet helemaal ?quote:Op zondag 13 april 2008 02:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
niets te beleven?? ikke ben bijna getrouwd vandaag!![]()
maar slaap lekker![]()
Als niet streamer zat ik nijna te slapen...quote:Op zondag 13 april 2008 02:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
niets te beleven?? ikke ben bijna getrouwd vandaag!![]()
maar slaap lekker![]()
Slaap lekker DaniqueV Tis idd de hoogste tijd voor ons allen BSOL is aanwezig en zal de boel wel over nemen als van ouds...quote:Op zondag 13 april 2008 02:48 schreef DaniqueV het volgende:
slaap lekker voor de slapers
quote:Op zondag 13 april 2008 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker DaniqueV Tis idd de hoogste tijd voor ons allen BSOL is aanwezig en zal de boel wel over nemen als van ouds...
hahaha die tatoeage blijft langer plakken...een huwelijk is zo ontbonden!quote:Op zondag 13 april 2008 02:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar de vraag wat er langer blijft plakken, een huwelijk of een tatoeage. (Ik ga naar bed)
wilde net vragen waar hij gezet wasquote:Op zondag 13 april 2008 02:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ik moest alleen de eerste 4 uur folie erop houden....daarna goed smeren met vaseline....heb hem nu 5 jaar of zo
vond het verschikkelijk die jeuk..zat met een string aan tegen de koude leren stoel....dat gaf iets verlichtingheb er dus 1 op mijn onderrug
tja euh....die tattoo was diepgaander?quote:Op zondag 13 april 2008 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna ! Maar waarom nog niet helemaal ?
kijk even wat postings naar boven of eerder,dan snap je de strekking wel!quote:Op zondag 13 april 2008 02:50 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Als niet streamer zat ik nijna te slapen...
Je bent 'bijna getrouwd*Verklaar nader!
Mogen we je feliciteren of....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |