Goeiemorgen!quote:Op zondag 13 april 2008 02:14 schreef cindy10 het volgende:
hoi allemaal!
was het nog een beetje spannend hier de laatste 2 dagen?(even geen puf de cossen door te spitten!).
Of was mijn eigen dag vandaag spannender?
Ja is moeilijk te volgen idd ..quote:Op zondag 13 april 2008 02:23 schreef Lady-night het volgende:
Ongelooflijk...allerlei criminele verhalen en steeds Papiamento en de regie laat het gebeuren....
oostindisch doof.quote:Op zondag 13 april 2008 02:27 schreef Lady-night het volgende:
REDACTIE GVD.....TREEDT EENS OP!!!!!!
och mijn dag was ook bescheiden hoor...maar we waren in februari 5 jaar samen en besloten om ter ere daarvan onze voorletters te laten zetten op onze polsquote:Op zondag 13 april 2008 02:18 schreef miesy het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
weinig gebeurt, wat terror betreft.
wat drama hier en daar.
grote kans dt jouw dag spannender was (gezien je juigende smiley)
tja tis Huub niet hequote:
zou mooi zijn als iemand het kon verstaanquote:Op zondag 13 april 2008 02:31 schreef chufi het volgende:
Ze babbelen te snel als het in het papieaments gaat
quote:Op zondag 13 april 2008 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
och mijn dag was ook bescheiden hoor...maar we waren in februari 5 jaar samen en besloten om ter ere daarvan onze voorletters te laten zetten op onze pols![]()
na 5 jaar nadenken daarover vonden we het tijd worden om het uit te voeren(mening mens denkt lichter over een echt huwelijk tenslotte!)![]()
Dus we zijn nu beidde in bezit van een tatoo van onze voorletters die aan elkaar verbonden zijn(zeg maar symbolisch gehuwd)![]()
[ afbeelding ]
als Huub met iemand zo zou praten dan krijgt die wel op de flikker van de febo maar kindje van god mag allesquote:
Alsof ik dat niet weet ....quote:Op zondag 13 april 2008 02:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
als Huub met iemand zo zou praten dan krijgt die wel op de flikker van de febo maar kindje van god mag alles
romantisch zeg....Gefeliciteerd met jullie 5 jarige samenzijn!quote:Op zondag 13 april 2008 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
och mijn dag was ook bescheiden hoor...maar we waren in februari 5 jaar samen en besloten om ter ere daarvan onze voorletters te laten zetten op onze pols![]()
na 5 jaar nadenken daarover vonden we het tijd worden om het uit te voeren(mening mens denkt lichter over een echt huwelijk tenslotte!)![]()
Dus we zijn nu beidde in bezit van een tatoo van onze voorletters die aan elkaar verbonden zijn(zeg maar symbolisch gehuwd)![]()
[ afbeelding ]
ach de meningen zijn verdeeld uiteraard!quote:Op zondag 13 april 2008 02:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
gaaf zeg!
mooi ook dat het niet zomaar letters zijn, maar meer een soort symbolen zo bij elkaar
wie weet nog een ideetje voor huub en claire,de g hoeft alleen maar een sierletter H te worden tenslotte!quote:Op zondag 13 april 2008 02:36 schreef miesy het volgende:
[..]
romantisch zeg....Gefeliciteerd met jullie 5 jarige samenzijn!![]()
Dan wacht ik nog even met geven van mijn meningquote:Op zondag 13 april 2008 02:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach de meningen zijn verdeeld uiteraard!
de een vind het leuk en prachtig,de ander vind het 3 keer niets!
wij zijn er in ieder geval blij mee![]()
en uiteraard leuk om te horen dat jij ook de achterliggende gedachte mooi vind!![]()
![]()
het moet nog even genezen,want ze zijn vandaag vers gezet,dus de foto`s zijn niet bepaald optimaal nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |