Op een Golf, ik denk dat ik dan uiterlijk maandag of dinsdag een brief zou moeten krijgen. Maar had hem zaterdag verwacht. Een golf is natuurlijk erg populair daar,quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:46 schreef Ysblok het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden een auto gekocht bij domeinen..
Kreeg idd een paar dagen na de biedingstermijn een brief dat de auto aan mij gegund was.
Wel spannend trouwens als de auto je gegund is en dan maar hopen dattie start etc![]()
Op wat voor auto heb je geboden trouwens??
haha ja dat zei iemand anders ook al tegen mij. Ik maak mij er niet zoveel zorgen om. Criminelen rijden toch niet in een golf? En erzaten wat vage gaten in het dashboard, dus ga er vanuit dat een een ex-politie of rechercheursauto is. Evengoed is hij wel groenquote:Op zondag 13 april 2008 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb altijd zoiets dat je uiteindleijk omgelegd wordt door die crimineel waarvan ze de auto hebben ingenomen.
Of door diens collega's rivalen die niet wisten dat zijn auto in beslag was genomenquote:Op zondag 13 april 2008 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb altijd zoiets dat je uiteindleijk omgelegd wordt door die crimineel waarvan ze de auto hebben ingenomen.
kan ook nog ja.quote:Op zondag 13 april 2008 12:04 schreef NED het volgende:
[..]
Of door diens collega's rivalen die niet wisten dat zijn auto in beslag was genomen
Mag aannemen dat ie het dus id deed?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:46 schreef Ysblok het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden een auto gekocht bij domeinen..
Kreeg idd een paar dagen na de biedingstermijn een brief dat de auto aan mij gegund was.
Wel spannend trouwens als de auto je gegund is en dan maar hopen dattie start etc![]()
De auto die ik op het oog heb daarvan is de APK ook verlopen, precies een maand. Ik neem het risico gewoon en rijd naar huis toe. Ik zorg wel dat ik vast een APK afspraak heb.quote:Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef Qrious het volgende:
Nice question, dat vraag me ook altijd af hoe zulke dingen werken, zit er ook al ee tijd naar te kijken hoe of wat dat zitLijkt me dat je een auto met verlopen APK met een sleepwagen op moet komen halen?
[..]
Mag aannemen dat ie het dus id deed?
Met wat startkabels erbij gelukkig wel jaquote:Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef Qrious het volgende:
Nice question, dat vraag me ook altijd af hoe zulke dingen werken, zit er ook al ee tijd naar te kijken hoe of wat dat zitLijkt me dat je een auto met verlopen APK met een sleepwagen op moet komen halen?
[..]
Mag aannemen dat ie het dus id deed?
Je kunt alles bieden wat je wilt, met een minimum van 50 euro (excl. 15% opgeld). Echter is het de vraag of het je dan ook gegund wordt. Als je bijvoorbeeld als enige 1000E hebt geboden op een auto die het 10-voudige waard is wordt hij je waarschijnlijk niet gegund.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:17 schreef Robbiej het volgende:
En je kan bieden wat je wilt? en is het druk qua biedingen of valt het relatief gezien mee?
Heel simpel, gewoon dat je hem hebt opgehaald bij domeinen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Staan er ook zat bij waar geen sleutels bij zijn, hoe in godsnaam ga je dat verklaren als je met zo'n ding op de ambulance aangehouden wordt
Mjah, dat kan iedereen zeggen natuurlijk. Moet je wel een afgiftebewijs of iets dergelijks meekrijgen daar om het hard te kunnen makenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:00 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Heel simpel, gewoon dat je hem hebt opgehaald bij domeinen.
Gewoon kentekenbewijs/eigendomsbewijs laten zien?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, dat kan iedereen zeggen natuurlijk. Moet je wel een afgiftebewijs of iets dergelijks meekrijgen daar om het hard te kunnen maken
De uitslagen staan er inmiddels op. Zat je er ver naast?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:40 schreef TheFrankey het volgende:
klopt, ik vis trouwens achter het net. Ik heb geen factuur gehad en zal dus morgen moeten kunnen zien hoeveel ik had moeten bieden (oftwel, wat het hoogste bod is)
Leuke Rolls Royce staat er ook naastquote:Op donderdag 17 april 2008 00:47 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogste bod maar 80k, ding heeft maar 80 gelopen.
57k maarquote:Op donderdag 17 april 2008 01:28 schreef Ysblok het volgende:
[..]
Leuke Rolls Royce staat er ook naast![]()
[ afbeelding ]
ja best wel...ik bood 4951 op kavel 6019 en hij is voor 5370 weggegaan. Moet je nagaan zeg:quote:Op donderdag 17 april 2008 01:24 schreef Ysblok het volgende:
[..]
De uitslagen staan er inmiddels op. Zat je er ver naast?
Er staan elke maand wel een paar VW Golf's te koop dus aankomende maand wellicht wel beet.
Maar zo'n Rolls is natuurlijk wel heel erg duur om te rijden. Het zijn gammele Engelse bakken en wanneer er een onderdeel kapot is betaal je natuurlijk wel meteen de hoofdprijs. Ik zou het nooit doen iig.quote:
Duur in onderhoud wel, ja, maar gammel zeker niet. Vooral niet wanneer ze goed onderhouden zijn (kwestie van opletten bij aanschaf, wat je in dat geval wel zeker zou doen).quote:Op donderdag 17 april 2008 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar zo'n Rolls is natuurlijk wel heel erg duur om te rijden. Het zijn gammele Engelse bakken en wanneer er een onderdeel kapot is betaal je natuurlijk wel meteen de hoofdprijs. Ik zou het nooit doen iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |