abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:01:04 #1
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_58006669
Wie heeft er wel eens een auto gekocht bij Domeinen van het Ministeri van Financien?

Ik heb afgelopen week een bod uitgebracht en wacht met spanning op de uitslag, donderdagochten sloot het biedingstermijn en had verwacht, indien ik de hoogste bieder zou zijn, dat vandaag dan een gunningsbrief binnen zou komen. Aangezien deze er vandaag niet is vrees ik dat een ander een hoger bod had.

Meer info www.domeinenrz.nl
Boef!
pi_58007021
Ze publiceren toch elke keer een lijst met de hoogste biedingen of dat het kavel niet gegund is? Die lijst zal dan wel ergens begin volgende week op de site staan....
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:26:22 #3
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_58007049
Ja klopt, maar je krijgt een factuur/gunningsbrief als jij het hoogste bod hebt. Indien je dit niet hebt verschijnt het woensdag op de website, maar denk dat ik misgrijp omdat ik onderwijl wel een brief had verwacht...

Maar heeft iemand wel eens een auto gekocht bij Domeinen?
Boef!
pi_58007076
tvp
pi_58008030
is het eigenlijk nog toegestaan om daar de wagens naar huis toe te rijden (over de openbare weg) wanneer apk e.d verlopen is, zat nml even rond te kijken op die site en 99% vd auto's is apk verlopen.
pi_58013307
Zo'n 2 jaar geleden een auto gekocht bij domeinen..
Kreeg idd een paar dagen na de biedingstermijn een brief dat de auto aan mij gegund was.
Wel spannend trouwens als de auto je gegund is en dan maar hopen dattie start etc

Op wat voor auto heb je geboden trouwens??
  zondag 13 april 2008 @ 11:56:45 #7
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_58018297
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:46 schreef Ysblok het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden een auto gekocht bij domeinen..
Kreeg idd een paar dagen na de biedingstermijn een brief dat de auto aan mij gegund was.
Wel spannend trouwens als de auto je gegund is en dan maar hopen dattie start etc

Op wat voor auto heb je geboden trouwens??
Op een Golf, ik denk dat ik dan uiterlijk maandag of dinsdag een brief zou moeten krijgen. Maar had hem zaterdag verwacht. Een golf is natuurlijk erg populair daar,
Boef!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2008 @ 11:59:06 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58018332
Ik heb altijd zoiets dat je uiteindleijk omgelegd wordt door die crimineel waarvan ze de auto hebben ingenomen .
pi_58018354
hopen dat die start ja, je weet verder weing van zo'n auto die daar staat, blijft een risico...

maar verder, het is je gegund die Golf
gr hans
  zondag 13 april 2008 @ 12:01:14 #10
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_58018368
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb altijd zoiets dat je uiteindleijk omgelegd wordt door die crimineel waarvan ze de auto hebben ingenomen .
haha ja dat zei iemand anders ook al tegen mij. Ik maak mij er niet zoveel zorgen om. Criminelen rijden toch niet in een golf? En erzaten wat vage gaten in het dashboard, dus ga er vanuit dat een een ex-politie of rechercheursauto is. Evengoed is hij wel groen
Boef!
pi_58018413
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb altijd zoiets dat je uiteindleijk omgelegd wordt door die crimineel waarvan ze de auto hebben ingenomen .
Of door diens collega's rivalen die niet wisten dat zijn auto in beslag was genomen
  zondag 13 april 2008 @ 12:34:27 #12
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_58018823
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:04 schreef NED het volgende:

[..]

Of door diens collega's rivalen die niet wisten dat zijn auto in beslag was genomen
kan ook nog ja.

Dat de auto start, ik denk het wel. Er waren namelijk ook autos waaropstond, motor defect etc
Boef!
pi_58018838
Nice question, dat vraag me ook altijd af hoe zulke dingen werken, zit er ook al ee tijd naar te kijken hoe of wat dat zit Lijkt me dat je een auto met verlopen APK met een sleepwagen op moet komen halen?
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:46 schreef Ysblok het volgende:
Zo'n 2 jaar geleden een auto gekocht bij domeinen..
Kreeg idd een paar dagen na de biedingstermijn een brief dat de auto aan mij gegund was.
Wel spannend trouwens als de auto je gegund is en dan maar hopen dattie start etc
Mag aannemen dat ie het dus id deed?
Just being curious.. ofzo
  zondag 13 april 2008 @ 12:59:02 #14
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_58019235
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef Qrious het volgende:
Nice question, dat vraag me ook altijd af hoe zulke dingen werken, zit er ook al ee tijd naar te kijken hoe of wat dat zit Lijkt me dat je een auto met verlopen APK met een sleepwagen op moet komen halen?
[..]

Mag aannemen dat ie het dus id deed?
De auto die ik op het oog heb daarvan is de APK ook verlopen, precies een maand. Ik neem het risico gewoon en rijd naar huis toe. Ik zorg wel dat ik vast een APK afspraak heb.
De bekeuring voor rijden zonder APK is lager dan een autoambulance huren. Zolang de auto gewoon verzekerd is, is er mijn inziens weinig aan de hand. Zeker omdat je dan al ee nafspraak hebt gemaakt en de auto pas 1 maand met een verlopen apk zit.

Er zijn echter ook auto's bij domeinen met een buitenlands of ingetrokken kenteken. Die mogen niet de weg op. Moeten eerst RDW gekeurd of er moet nog BPM of invoerrechten betaald worden.

De werking van domeinen is als volgt:

1) Een week voor de eerste maandag van de maand staat op internet www.domeinenrz.nl de nieuwe catalogus met vers in beslaggenomen en verbeurde waar

2) Op de eerste maandag van de maand is er een kijkdag.(bijv. in Soesterberg van 9 tot 16) Je mag om de auto;s heenlopen , je mag er onder gaan liggen, motorkap open, erin gaan zitten, achterklep noem het maar op. Echter, je hebt geen sleutel dus niet starten en geen testrondje. Er staat een frietkraam :-)

3) Vanaf die maandag tot en met de eerstvolgende donderdag 10:00 kun je een bod uitbrengen op een kavel. Dat doe je middels een formulier dat je hebt opgehaald bij de balie aldaar. Het formulier mag je faxen, scannen en mailen, op de post doen of gewoon dumpen in een bak op de kijkdag zelf.
Let wel: Over jou bod word 15% opgeld berekend. Als je 1000 euro bied, is jouw netto prijs 1150 euro.

4) Donderdagochten 10:00 sluit het inschrijvingstermijn en word het hoogste bod bepaald aan de hand van alle (duizenden) biedingsformulieren. Domeinen verstuurd vervolgens een gunnningsbrief/factuur indien jij het hoogste bod hebt. Bieden is kopen, het is niet vrijblijvend.

5) Als je je factuur betaald hebt kun je het de week erop ophalen. Hoe dit in zijn werk gaat weet ik niet precies

6) Hoor je niets? Dan heb je pech en kun je vanaf de woensdag na de sluiting van de biedingen kijken, op hun site, voor hoeveel jou kavel wel is verkocht
Boef!
pi_58019699
Thnx voor de info
Wel handig idd van die bekeuring en sleepwagen zo afwegen tegen elkaar.. Verzekering kun je al regelen voordat je hem ophaalt neem ik aan. Nou maar hopen dat je idd de gunning krijgt en hij goed start en wegrijdt anders ben je nog zuur
suc6
Just being curious.. ofzo
pi_58023512
ik zie een super gave T5r staan mischien wel de moeite waard om es te kijken!
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  zondag 13 april 2008 @ 17:56:56 #17
122997 zquing
Drama Junk
pi_58024125
ooh, moet ook een keertje gaan kijken daar
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_58027719
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:35 schreef Qrious het volgende:
Nice question, dat vraag me ook altijd af hoe zulke dingen werken, zit er ook al ee tijd naar te kijken hoe of wat dat zit Lijkt me dat je een auto met verlopen APK met een sleepwagen op moet komen halen?
[..]

Mag aannemen dat ie het dus id deed?
Met wat startkabels erbij gelukkig wel ja
Heb de auto trouwens nog steeds in mijn bezit.
pi_58028137
Nee, een auto met apk verlopen mag je rijden zolang je maar zonder omwegen naar de garage gaat.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  maandag 14 april 2008 @ 10:29:50 #20
53151 T42
Pinball Wizard
pi_58038532
auto's daar kunne wel mankenmenten hebben ik ben er wezen kijken ooit
mercedes met 3 kogelgaten en 4 kapotte banden viel toen erug op haha
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:17:26 #21
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_58062593
En je kan bieden wat je wilt? en is het druk qua biedingen of valt het relatief gezien mee?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_58067535
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:17 schreef Robbiej het volgende:
En je kan bieden wat je wilt? en is het druk qua biedingen of valt het relatief gezien mee?
Je kunt alles bieden wat je wilt, met een minimum van 50 euro (excl. 15% opgeld). Echter is het de vraag of het je dan ook gegund wordt. Als je bijvoorbeeld als enige 1000E hebt geboden op een auto die het 10-voudige waard is wordt hij je waarschijnlijk niet gegund.

Je kunt trouwens niet zien hoeveel er geboden wordt door anderen.
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:40:13 #23
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_58067968
klopt, ik vis trouwens achter het net. Ik heb geen factuur gehad en zal dus morgen moeten kunnen zien hoeveel ik had moeten bieden (oftwel, wat het hoogste bod is)
Boef!
pi_58070908
Staan er ook zat bij waar geen sleutels bij zijn, hoe in godsnaam ga je dat verklaren als je met zo'n ding op de ambulance aangehouden wordt
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_58071437
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Staan er ook zat bij waar geen sleutels bij zijn, hoe in godsnaam ga je dat verklaren als je met zo'n ding op de ambulance aangehouden wordt
Heel simpel, gewoon dat je hem hebt opgehaald bij domeinen.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')