abonnement Unibet Coolblue
pi_58005279
ik zag gister bij a girl's guide to 21st century sex op rtl 5 dat enkele manne hun penis gingen proberen te verlengen d.m.v. een pomp en zalfjes enzo na 2 maanden was het resultaat dat bij de man met de pomp zijn penis met 18% was gegroeid... nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met een penis pomp en werkt dit ook daad werkelijk?
It is I that f*cks your girlfriend
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:59:38 #2
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_58005655
Heb er geen ervaring mee maar 18% klinkt mij niet direct als winst in de oren? (of het moet over mijn bankrekening gaan).
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:04:03 #3
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_58005722
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb er geen ervaring mee maar 18% klinkt mij niet direct als winst in de oren? (of het moet over mijn bankrekening gaan).
Heb er ook geen ervaring mee, maar klein + 18% is nog steeds klein he TS

Oke sorry heb echt een kutbui op het moment...
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_58005779
Nou 18% geeft wel aan dat het groeit en als het met 18% groeit in 2 maanden kan hij dus in 1 tot 2 jaar 2 keer zo groot worden...
pi_58005798
en naar een paar jaar loop je met een slurf rond waar een olifant jaloers op is. Geloof je het zelf ?
pi_58005887
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb er geen ervaring mee maar 18% klinkt mij niet direct als winst in de oren? (of het moet over mijn bankrekening gaan).
mwoah, da's een kleine 1/5 de dus een lul van 15 cm lang zou dan ong 18 cm lang worden; het verschil lijkt mt wel duidelijk. Natuurlijk geldt ook hier; your mileage may vary
pi_58005938
Echt fijn is anders dunkt me.
pi_58005979
Vanavond hoop ik op een vrouw met stevige zuigkracht, dan groeit ie wel 300 %
Poesje mauw
kom eens gauw
ik heb lek're melk voor jouw
pi_58005981
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:08 schreef Gercos het volgende:
en naar een paar jaar loop je met een slurf rond waar een olifant jaloers op is. Geloof je het zelf ?
mijn uitspraak is puur gebasseerd op die van de ts dus ik heb hier mijn mening neit in mee laten gelden dus of ik het geloof? nee persoonlijk niet maar als het van hem waar is dan klopt mijn uitspraak waarschijnlijk
  zaterdag 12 april 2008 @ 17:23:42 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58006050
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:19 schreef HitsigeKater het volgende:
Vanavond hoop ik op een vrouw met stevige zuigkracht, dan groeit ie wel 300 %
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58006125
Nadeel van een penispomp is dat hij je zwel lichaam uitrekt en dat deze blijvende schade oploop. Het veel vuldig gebruiken kan dan ook er voor zorgen dat je Roco junior helemaal niet meer kan gebruiken .

Bron is een artikel op internet ergens(medisch onderzoek)
pi_58006171
nog 1 ding het kan best zo zijn dat je penis echt groeit door die dingen maar ik denk dat het tijdelijk is of dat je hem regelmatig moet gebruiken om die lengte te behouden
pi_58007009
geloof die onzin toch niet, als het al werkt is het door bloeduitstortingen. misvormd dik kan misschien wel lekker zijn. Als je kant noch wal raakt moet je wel iets maar of dat de oplossing is betwijfel ik
Alles heeft (slechts) die waarde die je er aan hecht
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:02:12 #14
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_58008917
je maakt hem groter door hem met behulp van lucht uittetrekken, werkt denk ik hooguit 10 minuten ofzow na gebruik...
maar geen ervaring (DUH) ben ook een vrouw maar anders ook niet
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_58009371
Ik ben een meisje dus ik heb geen flauw idee - gewoon proberen als je denkt dat het nodig is.

Ik heb trouwens meer leuke beelden in dat program gezien...
pi_58009534
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:22 schreef musicfreakyme het volgende:


Ik heb trouwens meer leuke beelden in dat program gezien...
Me too me too

Maar ook ik (vrouw) geloof niet in dat soort dingen, geen pomp die je penis vergroot, geen pillen waar je boobs van groeien en een zalf of pil waar je als een gek van afvalt.
Voor sommige dingen moet je echte moeite doen, aan sommige dingen verander je niets (operaties aan borsten oid daar gelaten)
pi_58061617
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:31 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Maar ook ik (vrouw) geloof niet in dat soort dingen, geen pomp die je penis vergroot, geen pillen waar je boobs van groeien en een zalf of pil waar je als een gek van afvalt.
Voor sommige dingen moet je echte moeite doen, aan sommige dingen verander je niets (operaties aan borsten oid daar gelaten)
Oh, van de pil werden mijn borsten toch echt wel een cupmaat groter hoor!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_58069027
zijn er ook nog mensen met ervaring met het gebruiken van een penis pomp?
It is I that f*cks your girlfriend
pi_58072435
Gast als je er om verlegen zit, ga zo'n ding halen en begin als een tierelier te pompen.

Zie maar of het iets uithaalt.
  woensdag 16 april 2008 @ 00:04:01 #20
167501 GiantWorm
Groot. Worm.
pi_58078789
Als je dat dus 2 maanden doet? Hoelang blijft je pielemans dan 18% groter?
Groot. Worm.
pi_58231901
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef GiantWorm het volgende:
Als je dat dus 2 maanden doet? Hoelang blijft je pielemans dan 18% groter?

weekje?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_65816203
Penispomp
De penispomp, ook wel vacu-pomp genoemd, bestaat uit een harde plastic buis waar de penis ingeschoven wordt. Met een pompje wordt de buis vacuüm gezogen. Hierdoor stroomt er bloed naar de penis, waardoor deze stijf wordt. Aan de onderkant van de buis zit een breed elastiek dat om de basis van de penis kan worden geschoven. Het bloed blijft dan in de penis gevangen, waardoor de erectie niet gelijk verdwijnt, maar de penis wel een half uur stijf kan blijven.
Dit apparaat wordt gebruikt door mannen met een erectieprobleem. Het is een vrij makkelijke oplossing. Nadeel is echter dat de man het tegenover zijn partner soms schaamtevol vindt het apparaat te gebruiken. Ook kan het klaarkomen wat pijn doen vanwege het elastiek dat om de basis van de penis zit.
Bij gebruik komt het wel eens voor dat kleine bloedvaten knappen, waardoor er rode of blauwe plekken ontstaan. Deze verdwijnen echter weer na verloop van tijd.
Penispompen worden op internet verkocht met de belofte dat je penis er groter door wordt. Sommigen geven zelfs `geld-terug` garanties. Trap er niet in! Er is geen enkel bewijs dat bij veelvuldig gebruik de penis langer wordt. Laat je dus niet beetnemen door mensen die alleen maar uit zijn op jouw geld.
  zondag 8 maart 2009 @ 02:38:08 #23
247795 Megabiotic
Ik ben sterker dan jou...
pi_66816826
http://schrijven.wikidot.com/penispomp-het-werkt Hier kun je lezen over iemand die ervaring heeft met de penispomp. Goede ervaring zo te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megabiotic op 08-03-2009 02:39:13 (zat een tikfout in) ]
Ik woon op het platte land. Ik hou van de dieren en van het hooi. Soms draag ik klompen, maar alleen als ik eruit wil stappen. God bestaat zolang er mensen zijn die geloven dat er een man in de wolken woont...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')