]exen zijn niet voor niks exenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
exxen
Die van mij heb ik al 2 weken niet meer gezien. Voelt goed.
Ach als je vier jaar lang lief en leed hebt gedeeld dan wil je af en toe nog wel contact vaak.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]exen zijn niet voor niks exen
Herstel; 2 zieken en we gaan waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:03 schreef Euc- het volgende:
Ik spring nog ff onder de douche en wordt rond kwart voor opgepikt door de bob, fijne avond en tot vannacht
Ja, of sexquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach als je vier jaar lang lief en leed hebt gedeeld dan wil je af en toe nog wel contact vaak.
CNK: Karaoke via je pc dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Herstel; 2 zieken en we gaan waarschijnlijk niet
Daar had ze al een hele collectie van. Hielp niet. Het haar won.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
Geef haar dan scheermesjes.
Epilerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar had ze al een hele collectie van. Hielp niet. Het haar won.
Brrrrrrquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar had ze al een hele collectie van. Hielp niet. Het haar won.
Zeggen dat je bij een luxe restaurant gaat eten en dan bij de wok eindigenquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
Bloes, hoe moet je een broertje overtuigen dat we niet bij een wokrestaurant moeten gaan eten ?. Hij is van de simpele dingen zegmaar
.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zeggen dat je bij een luxe restaurant gaat eten en dan bij de wok eindigen
Ben je nou al bij vreeburg of het hemeltje geweest?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
Bloes, hoe moet je een broertje overtuigen dat we niet bij een wokrestaurant moeten gaan eten ?. Hij is van de simpele eettenten zegmaar
.
Ik wil dan nog een "normaal" grand cafe/eettent.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |