Dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 13 april 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Zelfde als altijd, Tai Soen in Hoog Catharijne. Bij Chinezen gaat het er meer om dat het eten consistent zo simpel en smaakvol is als in het thuisland. Experimenteren en dingen is niet uitbesteed aan mijn ouders. Maar sowieso is dat hele proces van uit eten gaan een heel andere cultuur. Niks geen fancy spul, gewoon wat je vroeger ook had met je oma/opa destijds thuis.
quote:
Nynk slaap lekkerquote:Nu eens geen ‘gewone afhaal om de hoek’, maar een ‘redelijk authentieke Chinese keuken waar je heerlijk kunt dimsummen’ tussen de ‘glunderende Chinezen'. De dim sum-kaart en de ‘porties zijn reusachtig’ en het is ‘zeker niet duur’. Geen toplocatie in Hoog Catharijne, ook wel ‘het meest smakeloze winkelhart van Nederland’ genoemd. Eenmaal binnen, met de ‘authentieke inrichting’, is de sfeer ‘gewoon prima’ en word je ‘Chinees beleefd’ bediend.
Chinatown in Den Haagquote:Op zondag 13 april 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, slaap lekkeren Tezz slaap ook lekker en beterschap hoor
![]()
Ik dacht overigens dat alle restaurants in Nederland geen echt Chinees eten serveren, alleen Verhollandst Chinees eten.
Zwaai je morgen even?quote:Op zondag 13 april 2008 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morgen ben ik in Utrecht
Weer uit eten met ouders, daar was ik 1 maart nog mee op stap geweest. Ik begin ze wel erg vaak te zien.
Vandaag trouwens ook weer uren piano gespeeld. Dat heb ik wel gemist zeg de afgelopen tijd.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht overigens dat alle restaurants in Nederland geen echt Chinees eten serveren, alleen Verhollandst Chinees eten.
Ik las cavia-mosterdsausquote:
Ik ben geen meisje en heb ook geen kinpiercingquote:
Damn, ik herkende je niet zonder stenen in je handquote:Op zondag 13 april 2008 01:11 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik ben geen meisje en heb ook geen kinpiercing
Jij bent keilief, maar je hebt alleen een dik muurtje.quote:Op zondag 13 april 2008 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben wel een meisje en heb een kinpiercing maar ik ben heul niet lief dus neem maar aan dat t ook niet voor mij bedoelt was
Mooi muurtje he. zelf gemetseldquote:Op zondag 13 april 2008 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent keilief, maar je hebt alleen een dik muurtje.
Soggen, ik weet inmiddels wat het betekendquote:Op zondag 13 april 2008 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik blijf maar kort in Utrecht Bloes, ik heb over 2 weken weer tentamens dus ik ben weer hard aan het SOGgen dit weekend. Maar wel achter de boeken.
quote:Op zondag 13 april 2008 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben wel een meisje en heb een klitpiercing maar ik ben heul niet lief dus neem maar aan dat t ook niet voor mij bedoelt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |