En zo als Doemaar al zong , er zit een knop op je TVquote:Op zondag 14 september 2008 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het hele programma nogal zwaar overgewaardeerd, beetje te simpel allemaal.
Echt ieder jaar is het weer precies hetzelfde
Ja en zo vind iedereen het leuk. Dus als het programma verandert verliest het alleen maar kijkers. Het was weer leuk in ieder gevalquote:Op zondag 14 september 2008 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het hele programma nogal zwaar overgewaardeerd, beetje te simpel allemaal.
Echt ieder jaar is het weer precies hetzelfde
Heb niet teveel hoop. 2 maanden voordat het programma begon hebben duizenden mensen zich al opgegeven... Zo wil de vara vooral z'n publieksbestand uitbreiden. Je kan binnenkort een telefoontje verwachten met: 'Hallo, je staat nog steeds op de wachtlijst voor Paul maar wil je misschien een keer naar DWDD?".quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook genoten! En na dat hij bij de afsluiting zo'n reclame kwam over bijwonen heb ik me gelijk opgegevenEr stond dat er telefonisch contact zou worden opgenomen om een datum te prikken, ben benieuwd!
Ik heb paar weken geleden via de site van de VARA me aangemeld..ik kreeg te lezen dat ik dan een telefoontje van ze zou krijgen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook genoten! En na dat hij bij de afsluiting zo'n reclame kwam over bijwonen heb ik me gelijk opgegevenEr stond dat er telefonisch contact zou worden opgenomen om een datum te prikken, ben benieuwd!
Nouja, ff afwachtenquote:Op zondag 14 september 2008 18:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb niet teveel hoop. 2 maanden voordat het programma begon hebben duizenden mensen zich al opgegeven... Zo wil de vara vooral z'n publieksbestand uitbreiden. Je kan binnenkort een telefoontje verwachten met: 'Hallo, je staat nog steeds op de wachtlijst voor Paul maar wil je misschien een keer naar DWDD?".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb ooit eens wens ingestuurt.![]()
Op zondagavond ingestuurd werd ik op een dinsdagmiddag na school gebelt, toen gingen ze overleggen en kreeg je de volgende dag weer een telefoontje. Maar ik was toch niet gekozen.
En nu ik daar aan terug denk denk ik gelukkig dat me wens niet doorging.
Was de wens voor jezelf of voor iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor iemand anders.quote:Op zondag 14 september 2008 20:20 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Was de wens voor jezelf of voor iemand anders?
Tofquote:Op zondag 14 september 2008 20:34 schreef N00N het volgende:
Ik was lekker bij de uitzendinggggggg, yahoooooo
Dat is al langer bekendquote:Toen ik later mezelf terugkeek, haha naar de show keek, viel me op dat er gewoon niks in geknipt was.
Nou je moet goed kijken, ik zat een eindje schuin boven "Ma Flodder".quote:Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof![]()
Nog veel in beeld geweest?
[..]
Oh ik loop weer achter dusquote:Dat is al langer bekend
Maar inderdaad mooie tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |