abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2008 @ 10:36:16 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58017202
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vind jij vanillethee ook lekker? iedereen lacht me altijd uit dat ik dat lekker vind
Ik drink vrijwel alleen maar vanillethee .
Ik vind het héérlijk en het ruikt ook nog eens zo lekker . Koop het bij de Xenos, maar ik ben bijna door mijn voorraad heen, dus deze week maar weer even halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58017342
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik drink vrijwel alleen maar vanillethee .
Ik vind het héérlijk en het ruikt ook nog eens zo lekker . Koop het bij de Xenos, maar ik ben bijna door mijn voorraad heen, dus deze week maar weer even halen .
Dat vind ik dus ook maar thuis hebben wij het niet
Ik drink het alleen bij de kapper
pi_58018046
Veel plezier met jullie kasteelovernachting Saskia

En zelfs in Parijs heb je gewoon dat de menukaarten in het Engels worden vertaald hoor

Ik ben net wakker, nu ff computeren en douchen en dan richting de voetbal. Peters team heeft met 4-2 gewonnen, dus de stemming zal er wel goed in zitten
  zondag 13 april 2008 @ 11:45:45 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58018127
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:39 schreef Sylvana het volgende:

En zelfs in Parijs heb je gewoon dat de menukaarten in het Engels worden vertaald hoor

Lang niet altijd, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_58018207
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lang niet altijd, hoor .
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben wel iig
  zondag 13 april 2008 @ 11:53:21 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58018246
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben wel iig
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben niet .

Wij aten vaak in de buurt van de Seine en het Centre Pompidou. Dan liepen we langs en je zag de kaarten hangen, maar vaak stond er geen Engelse vertaling bij, hoor . We werden er zelfs moedeloos van op een gegeven moment .
Niet meer actief op Fok!
pi_58018284
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wij aten vaak in de buurt van de Seine en het Centre Pompidou. Dan liepen we langs en je zag de kaarten hangen, maar vaak stond er geen Engelse vertaling bij, hoor . We werden er zelfs moedeloos van op een gegeven moment .
Tja, wij hebben dus voornamelijk in Quartier Latin gegeten en gewoon bij Gare du Nord in de buurt. Maar ik had op een hele handige site een overzichtje gevonden met de belangrijkste gerechten vertaald vanuit het Frans, dus die had ik wel bij me, maar was niet nodig dus
pi_58018357
Hebben jullie geen Frans gehad op school??
pi_58018406
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:

Jawel en ook examen, dus kan me wel redden
Zometeen in bad en dan vriendje ophalen van het station
pi_58018449
Jawel, maar ik heb nooit geleerd om een menukaart te vertalen . En ik ben erg blij dat ik het nooit hoef te eten. De croissantjes en stokbrood zijn lekker, maar voor de rest moet ik weinig van de franse keuken hebben. Foie gras (ganzenlever) is trouwens niet eens lekker , vind ik dan. Beetje smaakloos en het was koud ... deze zomer wel weer naar Frankrijk op vakantie, maar dan koken we zelf .

Veel plezier Saskia!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 13 april 2008 @ 12:07:29 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58018458
quote:
Ik niet.
Ik zat op een school voor slechthorenden en de Franse taal zou te moeilijk zijn voor slechthorenden (om goed te verstaan en goed uit te spreken), dus koos men in plaats daarvan voor Duits .
Niet meer actief op Fok!
pi_58018717
quote:
Jewel, zelfs examen in gedaan, maar menukaarten hebben wij nooit hoeven te vertalen Verder kon ik me redelijk redden daar in het Frans

Ik ben klaar met douchen en eten, dus ik ga maar eens naar de voetbal

Fijne dag nog iedereen
pi_58018770
Mijn frans was dan wel erg weggezakt, maar ik kon me toch wel redden. Gelukkig maar, want meneer kon drie woorden en sprak ze uit als een amerikaan! Mn duits is dan weer wel slecht.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58018802
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn frans was dan wel erg weggezakt, maar ik kon me toch wel redden. Gelukkig maar, want meneer kon drie woorden en sprak ze uit als een amerikaan! Mn duits is dan weer wel slecht.
Over meneer gesproken. Is het nog steeds aan met meneer Rebound of is het toch weer Meneer Ex?
pi_58018878
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Over meneer gesproken. Is het nog steeds aan met meneer Rebound of is het toch weer Meneer Ex?
Meneer Rebound is gepromoveerd tot gewoon 'meneer lief' maar ik verspreek me nog weleens. Is
misschien ook niet gek na vijf jaar.
pi_58018913
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Meneer Rebound is gepromoveerd tot gewoon 'meneer lief' maar ik verspreek me nog weleens. Is
misschien ook niet gek na vijf jaar.
Ik hoop niet op al te cruciale momenten!
pi_58019011
Nog 2 uurtjes
En ik heb mijn perfecte outfit gevonden misschien iets te zonnig maar goed waarom moet het nu ook net regenen
witte rok + witte blouse met daarover een hot pink topje (met kersjes) en zelfde kleur laarzen
pi_58019159
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik hoop niet op al te cruciale momenten!
Nee, gelukkig niet! maar dus wel foutjes in o.t. en v.t. en vergeten 'ex' erbij te vermelden. Tis gewoon nog erg vers en de nieuwe wrs te vroeg, maar ook dat is overlegd, dus dat snapt ie wel.
pi_58019192
hallo

verjaardagsfeestje was gezellig zit nu nog met een van de slapenblijvers 'opgescheept', en ga straks als die weg is met René hardlopen

Gisteravond netjes gehouden, 3 biertjes op (wel ontzettend lekkere biertjes ) en maar een heel klein stukje taart en een paar wraprolletjes met ham / zalm

De kippenvleugeltjes die ik in de marinade had gezet zijn er niet meer van gekomen, dus die eten we nu lekker vanavond met wat opgebakken groente denk ik

deze week weer even wat extra opletten, wil voor het eind van de maand wel op de 70 zitten, eigenlijk dus even doorzetten met die handel. Ga morgen voor t eerst squashen (een cursus van het sportcentrum) en heb woensdag mijn favoriete spin-uurtje weer ingeplanned
Genieten dus, deze week, van een 'assortiment aan sporten'
Ja doei.
pi_58019242
Zo, een goedezondag iedereen .

Ik heb een manier gevonden om enorm snel slank de lente in de gaan. Namelijk: diarree! . MoBlo, hoewel ik het er meestal mee eens ben vind ik nu je poepen kreet nu niet meer zo heel toepasselijk. Miss_S - sorry als ik nu je eetlust verpest.

Het vliegt eruit. Eh. Af. Dus.

Verder heb ik nergen zin in en eet ik wat droge crackers en biscuitjes en slappe thee, en moet ik nog honderdduizend boekverslagen nakijken. (Volgens mij vermenigvuldigen ze zich: telkens als ik er eentje heb nagekeken dan komen er twee bij ). En ohja, ik mag dinsdag op sollicitatiegesprek voor een baan vanaf augustus op een HAVO/VWO/Atheneum school! Zenuwen! Stress! Help! Maar wel heel tof natuurlijk.
pi_58019395
dat is niet fijn nee

arme ziel
Ja doei.
pi_58019893
Vervelend (diarree enzo) en Spannend (sollicitatiegesprek) Razztwizzle! Met allebei veel succes .

Ik voel me al een paar dagen maf. Het is geen honger, het is geen misselijkheid, maar gewoon een maf gevoel in mijn buik. Alsof het moet wennen dat er weer gezond en regelmatig gegeten wordt zonder tussendoortjes ... en heel veel dorst ... nouja, water kan altijd he .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58021751
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geef je adres, ik heb hier nog ontzettend vieze naar geurkaars smakende vanille thee
pi_58021767
quote:
Op zondag 13 april 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
Slakken zijn lekker, foie gras is héérlijk (maar omstreden vanwege de manier van volproppen der ganzen.) Andoulette is verschrikkelijk vies, echt smerig. En tripes heb ik nog nooit geprobeerd en dat zit er ook niet aan te komen, griezeldegriezel!

Wat wel heerlijk is: krokant gebakken ris de veau oftewel zwezerik.

Veel plezier Saskia! Hoe laat ga je? Is je vriend een moeilijke eter?
Nee das gooooor
vieze uitgebakken vetjeees
misselijk dat je er van wordt
Okee het is niet ECHT vies. Maar het is zo vet en. Ja eigenlijk wel vies
Want dat vet wordt zo vloeibaar in je mond en als je te langzaam eet stolt het weer en heb je zo een laagje dierlijk vet om je tanden
  zondag 13 april 2008 @ 16:40:10 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58022186
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Geef je adres, ik heb hier nog ontzettend vieze naar geurkaars smakende vanille thee
Dus jij hebt wel eens geurkaars gegeten?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')