Ik drink vrijwel alleen maar vanilletheequote:Op zondag 13 april 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vind jij vanillethee ook lekker? iedereen lacht me altijd uit dat ik dat lekker vind
Dat vind ik dus ookquote:Op zondag 13 april 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik drink vrijwel alleen maar vanillethee.
Ik vind het héérlijk en het ruikt ook nog eens zo lekker. Koop het bij de Xenos, maar ik ben bijna door mijn voorraad heen, dus deze week maar weer even halen
.
Lang niet altijd, hoorquote:Op zondag 13 april 2008 11:39 schreef Sylvana het volgende:
En zelfs in Parijs heb je gewoon dat de menukaarten in het Engels worden vertaald hoor
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben nietquote:Op zondag 13 april 2008 11:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben wel iig
Tja, wij hebben dus voornamelijk in Quartier Latin gegeten en gewoon bij Gare du Nord in de buurt. Maar ik had op een hele handige site een overzichtje gevonden met de belangrijkste gerechten vertaald vanuit het Frans, dus die had ik wel bij me, maar was niet nodig dusquote:Op zondag 13 april 2008 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben niet.
Wij aten vaak in de buurt van de Seine en het Centre Pompidou. Dan liepen we langs en je zag de kaarten hangen, maar vaak stond er geen Engelse vertaling bij, hoor. We werden er zelfs moedeloos van op een gegeven moment
.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie geen Frans gehad op school??
Ik niet.quote:Op zondag 13 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:
Jewel, zelfs examen in gedaan, maar menukaarten hebben wij nooit hoeven te vertalenquote:Op zondag 13 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:
Over meneer gesproken. Is het nog steeds aan met meneer Rebound of is het toch weer Meneer Ex?quote:Op zondag 13 april 2008 12:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn frans was dan wel erg weggezakt, maar ik kon me toch wel redden. Gelukkig maar, want meneer kon drie woorden en sprak ze uit als een amerikaan! Mn duits is dan weer wel slecht.
Meneer Rebound is gepromoveerd tot gewoon 'meneer lief' maar ik verspreek me nog weleens. Isquote:Op zondag 13 april 2008 12:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Over meneer gesproken. Is het nog steeds aan met meneer Rebound of is het toch weer Meneer Ex?
quote:Op zondag 13 april 2008 12:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Meneer Rebound is gepromoveerd tot gewoon 'meneer lief' maar ik verspreek me nog weleens. Is
misschien ook niet gek na vijf jaar.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop niet op al te cruciale momenten!
Geef je adres, ik heb hier nog ontzettend vieze naar geurkaars smakende vanille theequote:Op zondag 13 april 2008 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, bij zo'n beetje alle restaurants die wij gezien hebben niet.
Wij aten vaak in de buurt van de Seine en het Centre Pompidou. Dan liepen we langs en je zag de kaarten hangen, maar vaak stond er geen Engelse vertaling bij, hoor. We werden er zelfs moedeloos van op een gegeven moment
.
Nee das gooooorquote:Op zondag 13 april 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
Slakken zijn lekker, foie gras is héérlijk (maar omstreden vanwege de manier van volproppen der ganzen.) Andoulette is verschrikkelijk vies, echt smerig. En tripes heb ik nog nooit geprobeerd en dat zit er ook niet aan te komen, griezeldegriezel!
Wat wel heerlijk is: krokant gebakken ris de veau oftewel zwezerik.
Veel plezier Saskia! Hoe laat ga je? Is je vriend een moeilijke eter?
Dus jij hebt wel eens geurkaars gegeten?quote:Op zondag 13 april 2008 16:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Geef je adres, ik heb hier nog ontzettend vieze naar geurkaars smakende vanille thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |