abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58053184
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben nu uit 10 jaar foto's aan het kijken welke ik laat afdrukken
Dat heb ik een tijdje geleden ook gedaan
Toch leuk om echte foto's te hebben

Morgen begin ik trouwens weer met opletten op mijn eten, dit weekend heb ik dat natuurlijk niet gedaan
pi_58053350
Mooi dat je gezellig met Mark uit eten en de film bent geweest en alles er ff uit heb kunnen gooien Renske Maar het blijft kut natuurlijk

Ik maak gewoon digitale foto's, en als ik een foto in een fotolijstje wil hebben, dan print ik het gewoon zelf uit op fotopapier. Ga echt niet alles meer laten afdrukken en in albums stoppen, veel te veel werk. Kan mn foto's op elk moment op mn pc zien zo, net zo makkelijk

Hier vanavond dus niet gezwommen, maar een beetje gecomputerd en gewassen. Morgenochtend werken, dan 's middags thuis het huishouden doen en strijken enzo, en dan 's avonds weer naar Peter

Ik ga zo slapen, dus welterusten vast
pi_58053471
Vrienden zijn opzichzelf gegaan
en ik vind het ook leuk om een paar foto's te geven
  maandag 14 april 2008 @ 21:58:43 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58053794
@ Chicolate: ja, de film was wel geinig. Niet heel bijzonder (ergerde me vooral aan dat computerjargon, weet die actrice zelf wel waar ze het over heeft? ). Maar ik heb me wel vermaakt. Iig even m'n gedachten kunnen verzetten. Ik vind mezelf behoorlijk pathetisch ook, want ik heb haar niet eens gemeet, maar zo zie je maar weer hoe mensen die je alleen virtueel kent toch een enorme impact op je kunnen hebben. Maar straks ga ik slapen en morgen is zij voltooid verleden tijd... als ze het tenminste niet in haar kop krijgt om me nog eens terug te mailen .

Oh ja, mijn vega-experiment is in de eerste week al de mist in gegaan en dat realiseerde ik me vanavond pas toen ik de spare ribs al had weggewerkt . Dus ik begin gewoon vanaf morgen dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58054074
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:47 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je gezellig met Mark uit eten en de film bent geweest en alles er ff uit heb kunnen gooien Renske Maar het blijft kut natuurlijk

Ik maak gewoon digitale foto's, en als ik een foto in een fotolijstje wil hebben, dan print ik het gewoon zelf uit op fotopapier. Ga echt niet alles meer laten afdrukken en in albums stoppen, veel te veel werk. Kan mn foto's op elk moment op mn pc zien zo, net zo makkelijk

En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijken
En met familie en vrienden ga je ook niet echt achter de pc zitten om foto's te bekijken

Maar ontopic: morgen weer Evy lopen
pi_58054164
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En toch vind ik op de pc niet zo leuk als in een album, ik pak ook vaak een fotoalbum om daar lekker door heen te kijken
En met familie en vrienden ga je ook niet echt achter de pc zitten om foto's te bekijken

Maar ontopic: morgen weer Evy lopen
Tja, ik heb wel fotoalbums van vroeger, maar kijk er amper in. En hier wordt er wel gewoon samen met vrienden en familie achter de pc foto's gekeken

Nu echt slapen
pi_58054425
Ik ga morgen denk ik voor 't eten ook nog even een Evy-lesje lopen, even kijken wat René daarvan vindt, maar dat check ik morgen wel even.. moet het zo onverwacht mogelijk vragen, haha!

Les 7 alweer wordt het, van Deel 2, gaat hard zo, nog even en ik loop die 10km met gemak Het is zó verslavend... moet alleen nog wel even bedenken dat ik Pilates en buikspieroefeningen binnenkort écht ga beginnen, aangezien die buik écht weg moet, en snel ook dus maar eens beginnen, morgen na het hardlopen ofzo

Fotoalbums.. heb er één met mn mooiste foto's, maar zit te twijfelen of ik weer écht wil gaan fotograferen.. heb inmiddels aardig wat geld gespaard, en zou zó een nieuwe D70 kunnen kopen, maar vraag me af of ik het genoeg ga doen/er genoeg tijd voor heb.. ik twijfel nog even door iig en dan wordt het dus een DSLR, dus dan geen foto's inplakken, maar gewoon, op de PC in een album, en de mooisten uitprinten en aan de muur hangen
Ja doei.
pi_58054563
Hier een mooie Canon EOS350D, maar fotografeer niet veel meer
Nu dus vooral de leuke momenten en niet zo zeer kunstzinnig

De smaak appel/peer van FruitFlirt vind ik trouwens iets minder....
pi_58054751
mn oude foto's staan hier:

Oude Website Faithy Pictures

Allemaal geschoten met een analoge camera, behalve een paar concertfoto's hiervoor heb ik een 300D gebruikt toen, die had ik te leen.

Al zeg ik het zelf, ben niet heel slecht houd vooral van portretten, maar het is een beetje een 'tijd probleempje' dus ik ga nog even door met twijfelen
Ja doei.
pi_58054819
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzo sjongejonge.

In plaats van dat ik me nou druk maak om de moeilijke vragen die ze kunnen gaan stellen, maar nee, mijn grootste dilemma op dit moment is tussen m'n nette hele donkerblauwe spijkerbroek met zwarte laarzenmethak en een witte blouse of m'n nette grijze lange broek (die niet lekker zit) met leuke rode pumps en een zwarte blouse. Of geen blouse maar een wikkelvestje. Of een lange tuniekblouse met m'n zwarte laarzen en een strakke broek. Of een rok. Nee, want ik moet fietsen. Dus een broek. Of zo'n langekortebroek met hoge laarzen. Maar dat is niet heel netjes. Maar ik ben ook niet zo netjes en ik wil geen verkeerd beeld geven.

Zucht. En dat allemaal in één hoofd in minder dan één minuut.
pi_58054884
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik krijg nu echt de zenuwen voor m'n solliciatiegesprek morgen. Twijfelen over wat ik aan moet trekken enzo sjongejonge.

In plaats van dat ik me nou druk maak om de moeilijke vragen die ze kunnen gaan stellen, maar nee, mijn grootste dilemma op dit moment is tussen m'n nette hele donkerblauwe spijkerbroek met zwarte laarzenmethak en een witte blouse of m'n nette grijze lange broek (die niet lekker zit) met leuke rode pumps en een zwarte blouse. Of geen blouse maar een wikkelvestje. Of een lange tuniekblouse met m'n zwarte laarzen en een strakke broek. Of een rok. Nee, want ik moet fietsen. Dus een broek. Of zo'n langekortebroek met hoge laarzen. Maar dat is niet heel netjes. Maar ik ben ook niet zo netjes en ik wil geen verkeerd beeld geven.

Zucht. En dat allemaal in één hoofd in minder dan één minuut.
Succes met je sollicitatiegesprek
Voor kleding advies moet je niet hier zijn (mijn smaak is nogal creatief )
pi_58054940
succes Razz niet denken, gewoon doen

en doe aan wat lekker zit, doe ik ook meer advies kan ik je niet geven want ik ben op de laatste sollicitaties in motorpak verschenen, en tóch aagenomen
Ja doei.
pi_58054992
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe ).

Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
pi_58055063
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, ik wil gewoon niet een heel ander beeld van mezelf neerzetten dan hoe ik eigenlijk ben. Ik geef namelijk het liefst les op m'n oude gympies met een makkelijke broek en shirt. Of een fijn rokje met zacht vestje en fijne platte-zolen-laarzen (van die hele lompe ).

Dus als ik daar op sollicitatie kom in net pak met stiletto's dan is dat best misleidend. Maar ik wil ook niet te slonzig eruit zien, en ook niet te netjes. Argh - ik denk er teveel over na volgens mij.
Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompste )
pi_58055073
'gewoon'

gewoon 'gewoon' doe die gympies aan, met een nette leuke broek en een vlot truitje/spijkerjasje, weetikveel..

ze willen ene leuke juf zien, met een visie en een passie ( naar woord, passie ), niet een suffe opgedirkte juf die alleen zegt wat ze denkt dat ze willen horen
Ja doei.
pi_58055221
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat laatste klinkt goed: rokje met wikkelvestje, maillot en platte laarzen. (liever niet je allerlompste )
Dat vind ik ook het leukste klinken
pi_58055257
Julie zijn fijn nuchter.

Ik ga denk ik er maar niet meer over nadenken, nu nog even Guitar Hero-en op de Wii en dan naar bed. Morgen lessen voorbereiden en sollicitatiegesprek en dan zien we wel weer verder.

Het komt gewoon doordat dit m'n allereerste echt sollicitatiegesprek ooit is (m'n stagebegeleidster wilde ook niet geloven dat ik pas 22 ben blijkbaar kom ik toch een stuk ouder over) - best spannend dus!
pi_58055276
adem in, adem uit, komt goed
Ja doei.
pi_58055455
zow even 100 pheautheaux besteld
pi_58055472
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Julie zijn fijn nuchter.

Ik ga denk ik er maar niet meer over nadenken, nu nog even Guitar Hero-en op de Wii en dan naar bed. Morgen lessen voorbereiden en sollicitatiegesprek en dan zien we wel weer verder.

Het komt gewoon doordat dit m'n allereerste echt sollicitatiegesprek ooit is (m'n stagebegeleidster wilde ook niet geloven dat ik pas 22 ben blijkbaar kom ik toch een stuk ouder over) - best spannend dus!
Nog een Guitar Hero fan?

En komt vast goed morgen joh
pi_58055535
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:

je kan niet overdressed zijn op een sollicitatie
ze weten heus wel dat je moeite doet,
want je neemt die mensen daar serieus.

Dus ik zou niet je spijkerbroek aan doen en je gympen.
Maar een nette broek (rok kan tuttig/te sexy zijn)
en niet te stijf maar ook niet een (te) groot deco
  maandag 14 april 2008 @ 23:04:14 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58056139
Succes met je sollicitatie, Razztwizzle .
Gewoon nette kleren aan doen en je enthousiaste zelf zijn ("Ik vind dat ik het leukste beroep op aarde heb" oid zei je laatst in het lerarentopic. Straal dat uit!).
Niet meer actief op Fok!
pi_58056523
ik eet nu cola light met een bolletje room ijs er in
verveling
pi_58056735
Ik zou gewoon zelfmoord plegen!
pi_58056857
De poster boven mij kan er niet mee omgaan

Cola en roomijs in de mix !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: