abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213509
Ik durf de stelling aan dat de nieuwe bewoners gewoon van straat zijn geplukt, en wel om de volgende redenen:

-Mensen die van te voren de selectierondes hebben meegemaakt zullen het programma en alles er omheen tot nu toe goed gevolgd hebben (lijkt me logisch toch ??)

-Bij beide is dit niet echt het geval.. Ceryll weet echt nix (heeft het programma 2x gezien) en ook anouk lijkt in ieder geval niet meer te weten dan wat Veronica laat zien...

-Beide hebben een verkorte selectie ronde achter de rug (2 dagen) en hadden geen tijd voor een filpje.

-Bewoners die van staat zijn geplukt op bovenstaande criteria KUNNEN niet eens dingen vertellen die Veronica niet wil dat verteld worden.. Mensen die b.v. in dit Forum lezen zouden NOOIT in aanmerking zijn gekomen..

Mijn 2 centen

pi_213510
De pesonen zijn actief gescout door V. Anouk zegt zojuist op de streams dat ze via via benaderd is. Bart reageert hierop dat dit voor de meeste geld. Dat Cyrille nog nooit gekeken heeft bewijst alleen maar dat ze zich in ieder geval nooit zelf opgegeven zal hebben. Misschien wel van de straat geplukt, maar zeker niet lukraak!
zei ik wat?

pi_213511
Uiteraard niet lukraak..

veronica: Mag ik u wat vragen ?? Kijkt u wel eens BB ??

"nee"

Veronica: Mooi dan kieperen we u morgen het huis in ;-)

pi_213512
Doordat Anouk de woorden "via via" en "een goede kennis heeft me benaderd" gebruikt, krijg ik toch het vermoeden dat ze toch bijna zo goed als het achternichtje van Hummie kan zijn. Trouwens Cyrille werkt bij showbizzcity en Bart stond ook al ingeschreven bij een castingsburo. Het zullen wel geen acteurs zijn, maar ze zijn duidelijk actief gecast!

[Dit bericht is gewijzigd door sjonnie (Datum 02 November 1999).]

zei ik wat?

pi_213513
Als je zoals Cyrille 7 dagen in de week in SHOWBIZZCITY hebt gewerkt, en dat heeft ze tot voor drie dagen geleden, dan kan ze ook geen afleveringen gezien hebben, omdat ze op het moment van de uitzending altijd daar aan het werk is geweest.
  dinsdag 2 november 1999 @ 21:41:00 #6
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_213514
Tanjalies,

Ik vind wel dat als je dat huis in wil, dat je toch wel enigszins geinteresseerd moet zijn in BB, dus had ze het op z'n minst op moeten nemen op video

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_213515
Cyrille zit in het wereldje. Heeft gewerkt voor Joop van de Ende (redelijke rol in Miss Saigon) en de stap naar John de Mol is dan niet zo groot natuurlijk...
I'm sorry. Did I break your concentration?
  dinsdag 2 november 1999 @ 21:52:00 #8
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_213516
Als ze de bewoners van straat hebben geplukt waarom dan in hemelsnaam die nicolet? En waar hebben ze die van straat geplukt dan?
Waarschijnlijk hebben ze die voor de vorm ertussen gestopt zodat het lijkt alsof het publiek mag kiezen. Had eigenlijk wel humor gweest als iedereen massal op haar gestemd had, had veronica toch ineens met stille willie in hun maag gezeten
  dinsdag 2 november 1999 @ 21:58:00 #9
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_213517
Als iedereen massaal op Nico.. zou stemmen is dat:
a. inkomsten voor Voo
b. geen probleem / wie zegt dat Voo eerlijk is bij de stemming.
<% Response.Write "Hello World!" %>

pi_213518
Die nicolet hebben ze beslist niet van straat geplukt.
Daar moeten ze toch lang naar gezocht hebben, of niet, potverdikkie...
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

woensdag 3 november 1999 @ 07:03:00 #11
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_213519
Natasja schreef:
>
> Ik denk dat het doorgestoken kaart is.
> Anouk kan nu namelijk wel studeren voor accountmanager, maar een
> aantal jaren terug was zij de dochter van "Reina" in Medisch Centrum
> West. Heeft de balletacademie bij Lucia Marthas (verzorgt alle
> choreografieėn bij EndeMol) afgerond en heeft dus al jaren lange
> televisie ervaring. Zij komt dus net als Cyrill uit de stal van Joop
> en John. Ik denk dat die Nicolet een afleidertje is.
>
> Natasja

(dit was gisteren te lezen in een newsgroup over BB, is er iemand die dit kan bevestigen???)

pi_213520
Dat de nieuwelingen via via zijn binnengekomen mag duidelijk zijn, ze hebben dat zelf al toegegeven. Wat is erg jammer vind is dat zij met een heel andere motivatie in de groep zullen staan. Cerille wil bekend worden dus dit is haar kans en Anoek ziet dit denk ik wel iets serieuzer maar het zou ze nog wel eens flink tegen kunnen vallen.
Zij brengen naar mijn idee te veel het 'spelelement' van BB naar voren (wie haalt de eindstreep) en drukken het psychologische aspect (hoe moeilijk is BB vol te houden) wat weg.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_213521
Die Nicorette hebben ze alleen voor de show daar neergezet en wel op zo'n manier dat ze nooit gekozen zal worden door het Nederlandse publiek. Maar tel uit je winst:
200000 mensen bellen maal fl, 1,-, haal daar af 1 weekendje Parijs a fl. 2000,_ (en daar kun je een leuk weekendje van maken): Winst:
FL. 198.000,-

(Dit is maar een idee!!)

Krach?
Is 't, of is 't niet
Da's de vraag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')