Die edit deed ik toen ik erachter kwam dat het 4 juli was en niet 4 juni, verder wil ik even vermelden dat ik het uit het hoofd met behulp van een kalender uitgevogeld heb en niet zo'n suffe daycounterquote:Op zondag 20 april 2008 14:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En dan snel post editen, zie post boven mij
daycounter was om te controleren of ik het bovenstaande goed had, dat staat er ook, en ja, uit mijn hoofdquote:Op zondag 20 april 2008 15:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die edit deed ik toen ik erachter kwam dat het 4 juli was en niet 4 juni, verder wil ik even vermelden dat ik het uit het hoofd met behulp van een kalender uitgevogeld heb en niet zo'n suffe daycounter
ik vind dat paars een beetjeee gay :pquote:Op zondag 20 april 2008 07:50 schreef LightLuke het volgende:
De nieuwe layout voor de statistieken staan online!![]()
Ze zijn te bekijken door op een subteam te klikken, (hierboven in de post van Slaribot)!
* LightLuke vindt het meer licht blauw dan paarsquote:
jepz licht blauw!quote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef LightLuke het volgende:
[..]
* LightLuke vindt het meer licht blauw dan paars
* Devious69 vind het alsnog een beetje gayquote:Op zondag 20 april 2008 18:17 schreef LightLuke het volgende:
[..]
* LightLuke vindt het meer licht blauw dan paars
Misschien de kleuren van je monitor aanpassen enzo, want het is toch echt duidelijk lichtblauw..quote:Op zondag 20 april 2008 19:07 schreef Devious69 het volgende:
[..]
* Devious69 vind het alsnog een beetje gay!
Dus jij geeft MIJ de schuld dat VISTA(wat ik nu ong 5 maanden heb) op een dag OPEENS(na 2 a 3 maanden) vond dat whatpulse niet meer te vertrouwen was?quote:Op zondag 20 april 2008 20:50 schreef Deansensitized het volgende:
Hij doeld op Invalid Tokens, maar die krijg je alleen door zelf de boel te verneuken, dus.
vorige megapulse, van wat ik meekreeg, hadden we 1miljoen verloren. Viel erg mee.quote:Op zondag 20 april 2008 20:27 schreef gateway het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel keyz we dit keer verliezen met die opspaaractie's.......
http://www.boxhead.seantcooper.comquote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef FastFox91 het volgende:
Weet iemand nog een flash spelletje waar je veel keys mee krijgt voor op school?
Ligt het alsnog aan je instelling van Vista toch??quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef Devious69 het volgende:
[..]
Dus jij geeft MIJ de schuld dat VISTA(wat ik nu ong 5 maanden heb) op een dag OPEENS(na 2 a 3 maanden) vond dat whatpulse niet meer te vertrouwen was?
optieven![]()
Heb je whatpulse op school geïnstalleerd dan?quote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef FastFox91 het volgende:
Weet iemand nog een flash spelletje waar je veel keys mee krijgt voor op school?
laptop?quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heb je whatpulse op school geïnstalleerd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |