je kan alleen stemmen via de poll.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:02 schreef MASD het volgende:
Ik stem cerror.
lees de topic titel, dan weet je genoeg. en als je niet stopt met zeiken geef ik het aan bij een mod.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf. Maak dan ook niet zo'n kankerpoll.
niet, je wordt gewoon beschreven als een kut user.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef iuvenis het volgende:
Ik word geassocieerd met Ludo Sanders en Tmaatje!
Ik berust mij op mijn recht om democratisch míjn kandidaat te mogen kiezen. Ik neem aan dat je het nog niet weet maar ik werk bij de FOK! gestapo (geheime slotjes toestand polizei red.) Ik zeg cerror, daarmee uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:07 schreef beverton het volgende:
[..]
lees de topic titel, dan weet je genoeg. en als je niet stopt met zeiken geef ik het aan bij een mod.
tuurlijk wist ik dat alquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:11 schreef MASD het volgende:
[..]
. Ik neem aan dat je het nog niet weet maar ik werk bij de FOK! gestapo (geheime slotjes toestand polizei red.) Ik zeg Beverton, daarmee uit.
Bwahahahahahehehehehehe!!!!!11!!! GOEDE GRAP!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:12 schreef beverton het volgende:
[..]
tuurlijk wist ik dat al![]()
![]()
want je werkt voor mij
ik hou van de strategie die je toepast, het ontkennen om de mensen op een dwaalspoor te zetten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Bwahahahahahehehehehehe!!!!!11!!! GOEDE GRAP!
Heb je het niet begrepen? Bier wordt verlaagd in prijs, en de Hoerenbelasting wordt afgeschaft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Als we alleen op Beverton of zijn gare bevers kunnen stemmen is het niet echt democratisch. Doet me denken aan de Sovjetunie
Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:33 schreef waslap het volgende:
DUDE![]()
Mijn stem heb je vanwege mooite topiques
Beverton als mod lijkt me overigens wel het begin van het einde van Fok!
er wordt toch ook aangegeven dat het propaganda is..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:32 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Als we alleen op Beverton of zijn gare bevers kunnen stemmen is het niet echt democratisch. Doet me denken aan de Sovjetunie
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:33 schreef iuvenis het volgende:
Stem op de iuvenis partij...
Wij draaien Oomph! en 30 seconds to mars!
Deze propaganda, is geen echte propaganda. dat heeft snakey er snel bijgeplakt toen hij zag dat het volk hem totaal links laat liggen en opzoek is naar nieuwe vertegenwoordigers.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:36 schreef waslap het volgende:
[..]
er wordt toch ook aangegeven dat het propaganda is..
en dat is over het algemeen niet zo heul errug democratisch
Misschien tijd voor een oppositie-partijtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |